Dacora Motors, αμερικανικό υπέρ-πολυτελές EV, από μισό ΄μύριο

Dacora Motors, αμερικανικό υπέρ-πολυτελές EV, από μισό ΄μύριο

Bentley και Rolls-Royce κάντε στην άκρη, καταφτάνει η Dacora Motors με το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο.

Ο κόσμος των υπερπολυτελών μοντέλων είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Μάρκες όπως η Bentley, η Rolls-Royce και η Mercedes-Maybach έχουν καθορίσει την κατηγορία εδώ και δεκαετίες. Αλλά η Dacora Motors επιθυμεί να συνταράξει το κατεστημένο.

Το όνομα της Dacora Motors είναι αναμενόμενο να μη σου λέει -ακόμη- τίποτα. Αλλά συστήνεται με τρομερές φιλοδοξίες, για αυτό και η τιμή πώλησης θα ξεκινά από το μισό εκατομμύριο δολάρια. Είμαστε μπροστά σε κάτι μεγαλειώδες ή σε μια προδιαγεγραμμένη αποτυχία; Μόνο ο χρόνος θα δείξει.

Η έδρα βρίσκεται στο Hudson Valley στη Νέα Υόρκη και ιδρύθηκε από την Kristie και τον Eric D'Ambrosio-Correll, δύο μηχανικούς που σπούδασαν στο MIT. Και αυτό είναι το παρθενικό της μοντέλο, 100% ηλεκτρικό.

Η Dacora Motors υπερηφανεύεται ότι είναι η μόνη μάρκα υπερπολυτελών αυτοκινήτων που ιδρύθηκε από γυναίκα

Dacora Motors

Ο σχεδιασμός παραπέμπει στα υπέρ-πολυτελή grand tourer του Μεσοπολέμου. Στην οποία έβαλε το χεράκι του και ο οίκος Pininfarina, λένε οι ιθύνοντες. Οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το δημιούργημά τους αποτίει «φόρο τιμής στις φόρμες του Streamline Moderne της δεκαετίας του 1930».

Αν η Cadillac Celestiq σού φαινόταν ακριβή, τούτο δω ξεκινά από 50% ακριβότερα. Παρόλα αυτά, η Dacora Motors ισχυρίζεται ότι έχει «κρατήσεις που ήδη υπερβαίνουν το 150% της προγραμματισμένης παραγωγικής της ικανότητας για το πρώτο έτος». Αφού οι παραγγελίες έχουν ήδη αρχίσει με επιστρέψιμη προκαταβολή $50.000. 

Ωστόσο, το γεγονός ότι δεν αναφέρουν συγκεκριμένα νούμερα για την παραγωγή δεν είναι πολύ καθησυχαστικός οιωνός. Γενικώς υπάρχει μια ασάφεια, μια έλλειψη πληροφοριών. Ακριβής ισχύς; Ας αρκεστούμε στο ότι η ιπποδύναμη θα ξεπερνά τους 800 ίππους, μη ρωτάς περισσότερα. Η αυτονομία θα είναι της τάξεως των 650 km.

Dacora Motors

Ήταν λίγοι πιο συγκεκριμένοι στο βάρος, που θα ανέρχεται στα 2.948 kg. Μάλλον δεν θα ακουγόταν ωραίο να πουν ότι θα ζυγίζει κοντά στους τρεις τόνους, εξ ου και το ακριβές νούμερο. Το 0-60 mph (0-97 km/h) αναμένεται να ολοκληρώνεται σε λιγότερα από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Αν η πλήρης ηλεκτροκίνηση δεν είναι του γούστου σου, η εταιρεία υποσχέθηκε να προσφέρει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Κάποια στιγμή, χωρίς να πει κάτι παραπάνω.

Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η αρθρωτή καμπίνα θα προσφέρει από τρεις έως επτά θέσεις. Η 3θέσια Executive διαμόρφωση διαθέτει διαμόρφωση lounge στο πίσω μέρος με προσωπικό χώρο εργασίας. Ενώ η 4θέσια Lounge διαθέτει πολυθρόνες μπροστά και πίσω, οι οποίες χωρίζονται από custom κονσόλες. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube