BMW, αν γίνει 100% ηλεκτρική, θα είναι το τέλος της, λέει

BMW, αν γίνει 100% ηλεκτρική, θα είναι το τέλος της, λέει

Η εμμονή στην ηλεκτροκίνηση οδηγεί σε αδιέξοδο, δηλώνει ο CEO της BMW.

BMW

Η BMW έχει επικριθεί στο παρελθόν για την αργοπορία της στην ένταξη της ηλεκτροκίνησης στο πορτφόλιό της. Ενώ ξεκίνησε με την πρωτοποριακή i3, η συνέχεια δεν ήταν αντίστοιχα δυναμική. 

Ήταν μάλιστα μία από τις λίγες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν δεσμεύτηκε για μια συγκεκριμένη ημερομηνία κατά την οποία δεν θα πουλούσε τίποτα άλλο παρά ηλεκτρικά. Μην ξεχνάμε ότι μαζί με την Toyota, η BMW αποτελεί θιασώτη των πολλαπλών καυσίμων και προσεγγίσεων για χάρη ενός πράσινου μέλλοντος.

Τώρα, ο επικεφαλής Oliver Zipse ανανέωσε τη δέσμευσή του στη στρατηγική των πολλαπλών επιλογών. Δηλώνοντας ότι η BMW θα συνεχίσει να κατασκευάζει και να πουλάει αυτοκίνητα που θα καταναλώνουν βενζίνη, πετρέλαιο, αλλά και υδρογόνο. Παράλληλα με την πληθώρα νέων ηλεκτρικών μοντέλων που ήδη έχει στα σκαριά.

Ακούς τον Oliver Zipse και νομίζεις ότι μιλά ο Akio Toyoda

BMW

«Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τους φιλόδοξους πολιτικούς στόχους -αλλά δεν πιστεύουμε σε μονόπλευρους κανονισμούς που περιορίζουν την προσφορά», δήλωσε ο Zipse. «Η ίδια αρχή ισχύει και για την κυκλική οικονομία. Και εδώ, μόνο μια ολοκληρωμένη προσέγγιση μπορεί να τονώσει τις επενδύσεις».

«Είναι πλέον σαφές ότι η ηλεκτροκίνηση οδηγεί από μόνη της σε αδιέξοδο. Οι διαφορές είναι απλώς πολύ μεγάλες, ακόμη και εντός της Ευρώπης».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW, ανακοίνωσε δική της «επιδότηση» για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ο 61χρονος χρησιμοποίησε τα παραδείγματα του Βελγίου και της Ιταλίας. Στο Βέλγιο, τα γενναιόδωρα κίνητρα οδήγησαν τα BEV και τα υβριδικά να φτάσουν σε μερίδιο αγοράς άνω του 60% πέρυσι.

Συγκριτικά, τα 100% ηλεκτρικάαντιπροσώπευαν μόνο το 4% των πωλήσεων στην Ιταλία. Πρόσθεσε ότι το πιο σημαντικό ερώτημα είναι πώς θα μειωθούν αποτελεσματικά οι εκπομπές CO₂ και ότι η απάντηση δεν είναι «να σκεφτόμαστε μόνο άσπρο-μαύρο».

BMW

«Ενώ άλλοι κατασκευαστές αντιστρέφουν ή προσαρμόζουν τη στρατηγική τους, εμείς βρισκόμαστε ακριβώς στον σωστό δρόμο», δήλωσε ο Γερμανός στους μετόχους της εταιρείας.

«Ακόμα και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής αρχίζουν να το συνειδητοποιούν: Η νέα γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση υποστηρίζει μια ευρεία προσέγγιση στην τεχνολογία, τη στιγμή που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιδιώκει να κάνει την Ευρώπη πιο ανταγωνιστική».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW, ανούσιο το να μεγαλώνουν συνέχεια οι μπαταρίες των EV

Όλα αυτά ενώ η ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της BMW αυξάνεται. Το πρώτο 3μηνο του έτους, τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα αποτελούσαν περισσότερο από το 25% όλων των νέων BMW που πουλήθηκαν.

Ενώ σχεδόν το 20% ήταν πλήρως ηλεκτρικά. Το 2028, η BMW θα κυκλοφορήσει μαζί με την Toyota το πρώτο της όχημα παραγωγής που θα καταναλώνει υδρογόνο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube