node/32154

Αυτό είναι το προσθιοκίνητο Golf GTI TCR με 290 ίππους

Η Volkswagen δημιουργεί μια ειδική έκδοση του Golf συνδεδεμένη με το αγωννιστικό της που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA WTCR.

Το Volkswagen Golf GTI TCR θα λανσαριστεί στην αγορά προς το τέλος της χρονιάς και παρότι το Golf R είναι λίγο ισχυρότερο, το TCR αναμένεται να είναι η πιο καυτή σπορ έκδοση του Golf.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα χρησιμοποιεί μια έκδοση 290 ίππων του δίλιτρου TSI, με ροπή 37,8 kgm και 7άρι DSG κιβώτιο. Όπως και το Concept που είχε δείξει η εταιρεία το Μάϊο. Θα έχει επίσης το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό του GTI Performance Pack. Αναμένεται να κάνει 0-100 km/h σε λιγότερα από 6” και η τελική να ξεπερνά τα 250 km/h.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε το αγωνιστικό SEAT Leon Cup Racer του WTCR [video]

Η Volkswagen συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA με το Golf. Το ισχυρό χαρτί του θεσμού, από άποψη marketing, είναι ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα βρίσκονται πολύ κοντά σε τεχνολογία και απόδοση με τα αυτοκίνητα δρόμου στα οποία βασίζονται. Κι αυτός ακριβώς δείχνει η Volkswagen με τη συγκεκριμένη έκδοση του Golf.

 

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]

node/38971

Δείτε το Volkswagen Golf GTI TCR στο Nürburgring [video]

Η κορυφαία έκδοση του GTI εθεάθη να δοκιμάζεται χωρίς καμουφλάζ στην "Πράσινη Κόλαση"

Παρασκευή, 15 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το Volkswagen Golf GTI TCR στο Nürburgring [video]

Μετά από την παρουσίαση των εκδόσεων GTI, GTD και GTE της όγδοης γενιάς του Golf, η Volkswagen ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του πιο ακραίου Golf GTI TCR το οποίο εθεάθη να κάνει τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης στην πίστα του Nürburgring

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Η ισχυρότερη προσθιοκίνητη έκδοση του Golf VIII θα φορά τον τετρακύλινδρο 2.0 TSI με απόδοση 300 PS (+55 PS σε σχέση με το Golf VIII GTI). Η δύναμη θα μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων (είναι πιθανό να διατίθεται και με χειροκίνητο 6 σχέσεων) με τη βοήθεια διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Επιπλέον, η ανάρτηση θα έχει διαφορετικό στήσιμο και τα φρένα θα είναι ισχυρότερα καθώς η έκδοση TCR απευθύνεται σε πιο ειδικό κοινό.

Αισθητικά, το GTI TCR διαφοροποιείται από το "απλό" GTI χάρη στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με διευρυμένες εισαγωγές αέρα, τα νέα σχέδια τροχών, τη μεγαλύτερη αεροτομή βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος και το νέο πίσω διαχύτη που πιθανότατα θα φιλοξενεί μεγαλύτερης διαμέτρου διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Το νέο VW Golf GTI TCR αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020 διευρύνοντας τη γκάμα του μικρομεσαίου, ενώ λίγο αργότερα θα ακολουθήσει και το ακόμα ισχυρότερο VW Golf VIII R με τετρακίνηση.

[Πηγη: statesidesupercars]