node/31188

TCS: Δοκιμή παιδικών καθισμάτων και δύο μοντέλα που πρέπει να αποφύγετε

Συνολικά το Touring Club Suisse, το μεγαλύτερο ελβετικό κλαμπ χρηστών του δρόμου, αξιολόγησε 22 παιδικά καθίσματα. Τα αποτελέσματα ήταν κατά τη συντριπτική πλειονότητά τους καθησυχαστικά.

Τα 22 μοντέλα (για διαφορετική σωματική διάπλαση, μικρών παιδιών) δοκιμάστηκαν και αξιολογήθηκαν επί τη βάσει έξι κριτηρίων: Ασφάλεια, χειρισμός, εργονομία, περιεχόμενο επιβλαβών ουσιών, καθαρισμός και φινίρισμα. Τα καλά νέα όπως προείπαμε, είναι ότι τα 17 από τα 22 παίρνουν μια τελική αξιολόγηση «ιδιαίτερα συνιστώμενο», με μέση βαθμολογία ανάμεσα στο 60 και στο 79%. Μεταξύ αυτών, ένα κάθισμα με ενσωματωμένους αερόσακους, το Bébé Confort Axissfix Air. Αλλά τα περισσότερα μοντέλα έχουν πολύ καλή βαθμολογία στο κριτήριο «ασφάλεια», με κορυφαίο σε αυτόν τον τομέα το Britax Römer Swingfix i-Size.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Παιδιά στο αυτοκίνητο: Το νέο πρότυπο ECE R129 ή i-Size

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Παιδικά καθίσματα + χοντρά μπουφάν= επικίνδυνος συνδυασμός [video]

Αντίθετα, το TCS προειδοποιεί για δύο μοντέλα ως «μη συνιστώμενα»: Το Jané Gravity και το Concord Ultimax i-Size. Το πρώτο λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε επιβλαβείς ουσίες και το δεύτερο πήρε κόκκινη κάρτα στην ασφάλεια, καθώς απέτυχε στη δοκιμή σύγκρουσης. Προσοχή λοιπόν διότι και τα δύο καθίσματα εισάγονται στην Ελλάδα. Επίσης να αναφέρουμε ότι το παιδικό κάθισμα Chicco Cosmos βαθμολογήθηκε «Συνιστώμενο με επιφύλαξη».
evaluation sieges enfants
Με την ισχυρή εμπειρία του, με 50 χρόνια δοκιμών και μάλιστα σε ιδιόκτητη πέδη, το TCS κάνει μνεία σε βασικές συμβουλές για την αγορά και τη χρήση ενός παιδικού καθίσματος.
 
- Επιλέξτε ένα ή περισσότερα καθίσματα με βάση τις δοκιμές ανεξάρτητων φορέων πριν από την αγορά και στη συνέχεια ελέγξτε τη συμβατότητα του μοντέλου με το αυτοκίνητό σας.

- Τα παιδικά καθίσματα πρέπει να τοποθετούνται όσο το δυνατόν πιο σφιχτά και σταθερά, ακόμη και σε παλαιότερα αυτοκίνητα με μακριές ζώνες ασφαλείας. 

- Για να εξασφαλίσετε τη βέλτιστη συγκράτηση, βεβαιωθείτε ότι οι ζώνες είναι σφιχτές, ευθυγραμμισμένοι όσο το δυνατόν και δεν διπλώνουν ή είναι βερινιασμένοι.

- Ειδικά για τις βρεφικές «μπανιέρες», ελέγξτε αν το μήκος της ζώνης είναι επαρκές για να συγκρατήσει το κάθισμα με ασφάλεια. Αν η ζώνη είναι πολύ μικρή για ένα σύνηθες βρεφικό κάθισμα, μπορεί να είναι δυνατή η εγκατάσταση ενός καθίσματος με ξεχωριστή βάση.

- Αν η ζώνη ασφαλείας σε ένα booster με στήριξη πλάτης, δεν «ρολάρει» απρόσκοπτα όταν το παιδί γέρνει προς τα εμπρός, δοκιμάστε ένα άλλο παιδικό κάθισμα του οποίου ο οδηγός της ζώνης στο ύψος του ώμου θα ταιριάζει καλύτερα με τη γεωμετρία της ζώνης του αυτοκινήτου.

- Τα παιδικά καθίσματα με ημι-καθολική εισδοχή (π.χ. όλα τα καθίσματα με πόδι στήριξης) δεν μπορούν να εγκατασταθούν σε όλα τα αυτοκίνητα. Ελέγξτε εκ των προτέρων τον ειδικό κατάλογο.

- Βγάλτε το μπουφάν του παιδιού έτσι ώστε η ζώνη να καίει καλά στο σώμα. Οι ζώνες και η στήριξη της πλάτη στήριξης θα πρέπει να προσαρμόζονται τακτικά στο μέγεθος του παιδιού που μεγαλώνει.

Τα αποτελέσματα των όλων των δοκιμών του TCS για όλα τα καθίσματα της αγοράς

node/39597

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Προηγμένη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας για τη νέα Mercedes-Benz S-Class.

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Μετά από το προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX της ναυαρχίδας της και το νέο τύπο αερόσακων για τους πίσω επιβάτες, η Mercedes-Benz παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ενεργής αερανάρτησης και της τετραδιεύθυνσης της επερχόμενης S-Class (W223). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Η προαιρετική ανάρτηση E-Active Body Control έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και να αλλάζει τα χαρακτηριστικά της, βελτιώνοντας όχι μόνο την άνεση αλλά και την ασφάλεια. Πιο συγκεκριμένα, ως μέρος του συστήματος Pre-Safe Impulse Side, η ενεργή αερανάρτηση ψηλώνει αυτόματα κατά 8 cm μέσα σε μόλις 80 milisecond με τη βοήθεια υγροπνευματικών και συστήματος 48V, όταν οι αισθητήρες αντιληφθούν επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι, μειώνεται η παραμόρφωση της καμπίνας καθώς το πάτωμα του οχήματος απορροφά καλύτερα τις δυνάμεις που ασκούνται σε μια πλευρική σύγκρουση.

Για να τα πετύχει όλα αυτά, η ανάρτηση διαθέτει πέντε επεξεργαστές με πολλαπλόυς πυρήνες, περισσότερους από 20 αισθητήρες και μια stereo camera (με λειτουργία Road Surface Scan), αναλύοντας τις συνθήκες 1.000 φορές το δευτερόλεπτο.

Mercedes-Benz S-Class

Το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης με ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνει την ευελιξία της S-Class μειώνοντας τον κύκλο στροφής της λιμουζίνας σε κάτω από 11 μέτρα. Επίσης, διευκολύνει τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα Active Parking Assist και την κάμερα 360° με 3D view. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, οι πίσω τροχοί της S-Class έχουν τη δυνατότητα να στρίβουν σε μεγάλες γωνίες που φτάνουν και τις 10ο ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού και την ταχύτητα, παίρνοντας πληροφορίες από του αισθητήρες (οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση μέχρι τα 60 km/h και στην ίδια κατεύθυνση από εκεί και πέρα)

Η Mercedes-Benz έδωσε περισσότερες πληροφορίες και για τους νέου τύπου αερόσακους που χρησιμοποιεί η S-Class. Ο αερόσακος για τους πίσω επιβάτες (Rear Airbag), μειώνει την πιθανότητα τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης, υποστηρίζοντας το κεφάλι και το λαιμό τους και λειτουργώντας επικουρικά στη ζώνη ασφαλείας (η οποία έχει τεχνολογίες beltbag και inflatable seat belt). Από την άλλη πλευρά, ο κεντρικός αερόσακος ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες βρίσκεται αποθηκευμένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης αποτρέποντας τη επαφή των κεφαλιών τους.

Ακόμα ένα στοιχείο ασφάλειας είναι η προειδοποίηση Exit Warning που προειδοποιεί οδηγό και συνοδηγό για διερχόμενο όχημα με κόκκινο φωτισμό όταν κάνουν την κίνηση να ανοίξουν την πόρτα (χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του Active Blind Spot Assist).

Περισσότερες αποκαλύψεις για τη νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class W223 θα έχουμε στις 12 Αυγούστου όπου η γερμανική φίρμα θα μας παρουσιάσει στοιχεία πολυτέλειας ενώ η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

node/39571

Αερόσακοι και για τους πίσω επιβάτες στην Mercedes-Benz S-Class

Η Mercedes-Benz S-Class ετοιμάζεται να θέσει νέα στάνταρ στον τομέα της ασφάλειας.

Κυριακή, 26 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αερόσακοι και για τους πίσω επιβάτες στην Mercedes-Benz S-Class

Η Mercedes-Benz αποκάλυψε πως η νέα γενιά S-Class (W223) θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο με αερόσακο για τους πίσω επιβάτες δημοσιεύοντας και μια σχετική εικόνα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Όπως βλέπουμε, ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Χάρη σε αυτόν, σε περίπτωση σύγκρουσης το κεφάλι και ο κορμός των πίσω επιβατών συγκρατείται με αποτέλεσμα να αποτρέπονται οι σοβαροί τραυματισμοί της σπονδυλικής στήλης. Επιπλέον, η γερμανική φίρμα δήλωσε πως ο αερόσακος έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται σε περίπτωση παιδικών καθισμάτων. Βέβαια, όπως συμβαίνει με όλους τους αερόσακους, η ύπαρξή του καθιστά ακόμη πιο αναγκαία την ούτως η άλλως υποχρεωτική χρήση ζώνης (η S-Class έχει τεχνολογία inflatable seatbelt).

Εκτός από τους πίσω αερόσακους, η νέα S-Class θα έχει αναβαθμισμένη λειτουργία Pre-Safe Impulse Side που αντιλαμβάνεται μια πλευρική σύγκρουση προτού συμβεί και με τη βοήθεια των καθισμάτων μετακινεί τον οδηγό και τον συνοδηγό προς το κέντρο του οχήματος, ενώ παράλληλα η ανάρτηση στη μεριά της σύγκρουσης ανυψώνεται (E-Active Body Control) για καλύτερη απορρόφηση των δυνάμεων από το πιο άκαμπτο πάτωμα του μοντέλου.

Περισσότερες πληροφορίες για την ασφάλεια και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης της νέας S-Class θα έχουμε στις 29 Ιουλίου, ενώ στις12 Αυγούστου θα μάθουμε για την πολυτέλεια. Η επίσημη πρεμιέρα της Mercedes-Benz S-Class W223 είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]