node/39337

Καμπριολέ: Ασφαλέστερα από τα αντίστοιχα κλειστά μοντέλα;

Σύμφωνα με νέα έρευνα του IIHS, οι ανοιχτές εκδόσεις των αυτοκινήτων δεν υστερούν στο κομμάτι της παθητικής ασφάλειας.

Έρευνα του αμερικανικού ινστιτούτου IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) για την παθητική ασφάλεια των καμπριολέ αποδεικνύει πως είναι εξίσου ασφαλή - αν όχι ασφαλέστερα - σε σύγκριση με τα αντίστοιχα κλειστά οχήματα!

Παρόλο που τα δεδομένα από τις δοκιμές πρόσκρουσης αποδεικνύουν ότι τα σύγχρονα καμπριολέ μπορούν να προσφέρουν ικανοποιητική ασφάλεια στους επιβάτες τους, μέχρι σήμερα δεν είχε γίνει κάποια μελέτη με βάση τα πραγματικά ατυχήματα.

Έτσι, το IIHS συνέλεξε στοιχεία από τα τροχαία ατυχήματα και τα ποσοστά θανάτων όσον αφορά ανοιχτά και αντίστοιχα κλειστά μοντέλα ηλικίας 1 έως 5 ετών για την περίοδο 2014-2018 στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα στατιστικά, η πιθανότητα ατυχήματος στα καμπριολέ ήταν 6% μικρότερη σε σύγκριση με τα αντίστοιχα κλειστά μοντέλα. Αντίστοιχα, τα ποσοστά θανάτων ήταν 11% χαμηλότερα στα καμπριολέ, παρόλο που η πιθανότητα ο οδηγός να εκτοξευτεί από τη θέση του σε ένα θανατηφόρο τροχαίο ήταν μεγαλύτερη σε σχέση με ένα κλειστό όχημα (21% έναντι 17%).

Βέβαια πρέπει να σημειωθεί πως η συμπεριφορά των οδηγών παρουσίασε μικρές διαφορές ανάλογα με τον τύπο οχήματος. Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγοί ανοιχτών μοντέλων φορούσαν συχνότερα ζώνη ασφαλείας και δεν ξεπερνούσαν τόσο συχνά τα όρια ταχύτητας - αν και ήταν λίγο πιο πιθανό να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ. Όλα αυτά βέβαια με πολύ μικρές αποκλίσεις. Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες καμπριολέ είναι λιγότερο πιθανό να τα οδηγήσουν σε κακές καιρικές συνθήκες ή σε πολυσύχναστους δρόμους, κάτι που μειώνει την πιθανότητα σοβαρού τροχαίου.

Ο Eric Teoh, υπεύθυνος στατιστικής του IIHS, δήλωσε: «Τα ευρήματα μπορεί να μη δείχνουν ότι τα καμπριολέ προσφέρουν καλύτερη προστασία για τους επιβάτες τους σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα, αλλά υποδεικνύουν πως δεν υπάρχει στατιστική βάση για οποιαδήποτε ανησυχία ότι η απουσία σταθερής οροφής τα καθιστά πιο επικίνδυνα. Με βάση αυτή τη μελέτη, τα καμπριολέ δεν κρύβουν κινδύνους. Αν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε ένα ανοιχτό μοντέλο, καλό θα ήταν να ελέγξετε τη βαθμολογία του στις δοκιμές πρόσκρουσης και τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει στον εξοπλισμό του - ακριβώς όπως θα κάνατε και για οποιοδήποτε άλλο όχημα.»

[Πηγή: IIHS]

node/39597

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Προηγμένη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας για τη νέα Mercedes-Benz S-Class.

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Μετά από το προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX της ναυαρχίδας της και το νέο τύπο αερόσακων για τους πίσω επιβάτες, η Mercedes-Benz παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ενεργής αερανάρτησης και της τετραδιεύθυνσης της επερχόμενης S-Class (W223). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Η προαιρετική ανάρτηση E-Active Body Control έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και να αλλάζει τα χαρακτηριστικά της, βελτιώνοντας όχι μόνο την άνεση αλλά και την ασφάλεια. Πιο συγκεκριμένα, ως μέρος του συστήματος Pre-Safe Impulse Side, η ενεργή αερανάρτηση ψηλώνει αυτόματα κατά 8 cm μέσα σε μόλις 80 milisecond με τη βοήθεια υγροπνευματικών και συστήματος 48V, όταν οι αισθητήρες αντιληφθούν επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι, μειώνεται η παραμόρφωση της καμπίνας καθώς το πάτωμα του οχήματος απορροφά καλύτερα τις δυνάμεις που ασκούνται σε μια πλευρική σύγκρουση.

Για να τα πετύχει όλα αυτά, η ανάρτηση διαθέτει πέντε επεξεργαστές με πολλαπλόυς πυρήνες, περισσότερους από 20 αισθητήρες και μια stereo camera (με λειτουργία Road Surface Scan), αναλύοντας τις συνθήκες 1.000 φορές το δευτερόλεπτο.

Mercedes-Benz S-Class

Το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης με ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνει την ευελιξία της S-Class μειώνοντας τον κύκλο στροφής της λιμουζίνας σε κάτω από 11 μέτρα. Επίσης, διευκολύνει τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα Active Parking Assist και την κάμερα 360° με 3D view. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, οι πίσω τροχοί της S-Class έχουν τη δυνατότητα να στρίβουν σε μεγάλες γωνίες που φτάνουν και τις 10ο ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού και την ταχύτητα, παίρνοντας πληροφορίες από του αισθητήρες (οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση μέχρι τα 60 km/h και στην ίδια κατεύθυνση από εκεί και πέρα)

Η Mercedes-Benz έδωσε περισσότερες πληροφορίες και για τους νέου τύπου αερόσακους που χρησιμοποιεί η S-Class. Ο αερόσακος για τους πίσω επιβάτες (Rear Airbag), μειώνει την πιθανότητα τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης, υποστηρίζοντας το κεφάλι και το λαιμό τους και λειτουργώντας επικουρικά στη ζώνη ασφαλείας (η οποία έχει τεχνολογίες beltbag και inflatable seat belt). Από την άλλη πλευρά, ο κεντρικός αερόσακος ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες βρίσκεται αποθηκευμένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης αποτρέποντας τη επαφή των κεφαλιών τους.

Ακόμα ένα στοιχείο ασφάλειας είναι η προειδοποίηση Exit Warning που προειδοποιεί οδηγό και συνοδηγό για διερχόμενο όχημα με κόκκινο φωτισμό όταν κάνουν την κίνηση να ανοίξουν την πόρτα (χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του Active Blind Spot Assist).

Περισσότερες αποκαλύψεις για τη νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class W223 θα έχουμε στις 12 Αυγούστου όπου η γερμανική φίρμα θα μας παρουσιάσει στοιχεία πολυτέλειας ενώ η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

node/39571

Αερόσακοι και για τους πίσω επιβάτες στην Mercedes-Benz S-Class

Η Mercedes-Benz S-Class ετοιμάζεται να θέσει νέα στάνταρ στον τομέα της ασφάλειας.

Κυριακή, 26 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αερόσακοι και για τους πίσω επιβάτες στην Mercedes-Benz S-Class

Η Mercedes-Benz αποκάλυψε πως η νέα γενιά S-Class (W223) θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο με αερόσακο για τους πίσω επιβάτες δημοσιεύοντας και μια σχετική εικόνα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Όπως βλέπουμε, ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Χάρη σε αυτόν, σε περίπτωση σύγκρουσης το κεφάλι και ο κορμός των πίσω επιβατών συγκρατείται με αποτέλεσμα να αποτρέπονται οι σοβαροί τραυματισμοί της σπονδυλικής στήλης. Επιπλέον, η γερμανική φίρμα δήλωσε πως ο αερόσακος έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται σε περίπτωση παιδικών καθισμάτων. Βέβαια, όπως συμβαίνει με όλους τους αερόσακους, η ύπαρξή του καθιστά ακόμη πιο αναγκαία την ούτως η άλλως υποχρεωτική χρήση ζώνης (η S-Class έχει τεχνολογία inflatable seatbelt).

Εκτός από τους πίσω αερόσακους, η νέα S-Class θα έχει αναβαθμισμένη λειτουργία Pre-Safe Impulse Side που αντιλαμβάνεται μια πλευρική σύγκρουση προτού συμβεί και με τη βοήθεια των καθισμάτων μετακινεί τον οδηγό και τον συνοδηγό προς το κέντρο του οχήματος, ενώ παράλληλα η ανάρτηση στη μεριά της σύγκρουσης ανυψώνεται (E-Active Body Control) για καλύτερη απορρόφηση των δυνάμεων από το πιο άκαμπτο πάτωμα του μοντέλου.

Περισσότερες πληροφορίες για την ασφάλεια και τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης της νέας S-Class θα έχουμε στις 29 Ιουλίου, ενώ στις12 Αυγούστου θα μάθουμε για την πολυτέλεια. Η επίσημη πρεμιέρα της Mercedes-Benz S-Class W223 είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]