
Η Tesla φαίνεται να παραδέχεται ότι τα φλας στο τιμόνι ήταν κακή ιδέα
Όπως η Ferrari και η Lamborghini, έτσι και η Tesla ενσωμάτωσε τα φλας στο τιμόνι των Model S, X και 3. Όμως τα καλά νέα για όσους μισούν αυτήν την εργονομία είναι ότι ο Αμερικανός κατασκευαστής φαίνεται να θέλει να τα καταργήσει.


Ποιο είναι το κοινό σημείο ανάμεσα σε Ferrari, Lamborghini και Tesla; Και οι τρεις μάρκες επέλεξαν ένα σύστημα με φλας ενσωματωμένα απευθείας στο τιμόνι αντί να βρίσκονται σε κλασικό μοχλοβραχίονα στην κολόνα του τιμονιού.
Και είτε μιλάμε για μια Revuelto των 500.000€ είτε για ένα Model 3 των 40.000€, αυτή η εργονομία δεν είναι καθόλου η πιο πρακτική: Μόλις το τιμόνι στρίψει (για παράδειγμα σε έναν κυκλικό κόμβο), είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις εύκολα το κουμπί του φλας για να το ενεργοποιήσεις.
Δεδομένου ότι το Tesla Model 3 που πωλείται στην Ευρώπη κατασκευάζεται στην Κίνα, δεν αποκλείεται ο κατασκευαστής να επανέλθει και για εμάς στο κλασικό σύστημα
Στην Tesla, τα φλας ενσωματωμένα στο τιμόνι τοποθετούνται στάνταρ στα Model S, X και 3 (καθώς και στο τεράστιο Cybertruck στις ΗΠΑ). Το Model Y, αντίθετα, τα απέφυγε στην ανανεωμένη έκδοσή του, σε αντίθεση με τη «δίδυμη» εκδοχή του σε μπερλίνα.
Στην Κίνα, η Tesla μόλις εγκατέλειψε αυτό το σύστημα με τα φλας στο τιμόνι σε όλες τις εκδόσεις του Model 3 που πωλούνται εκεί. Έτσι η αμερικανική μπερλίνα επιστρέφει σε πιο κλασικό σύστημα με μοχλοβραχίονα.
Εκεί μάλιστα, η Tesla θα προσφέρει την επιλογή μετατροπής για όσους διαθέτουν ήδη Model 3 και θέλουν να επιστρέψουν στα παραδοσιακά φλας. Το κιτ θα κοστίζει 2.499 γιουάν, δηλαδή περίπου 299 ευρώ.
Δεδομένου ότι το Tesla Model 3 που πωλείται στην Ευρώπη κατασκευάζεται επίσης στην Κίνα και ότι τα φλας στο τιμόνι έχουν συζητηθεί πολύ κι εδώ, δεν αποκλείεται ο κατασκευαστής να επανέλθει και για εμάς στο πιο κλασικό σύστημα. Προς το παρόν, δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφορία για αυτό το θέμα.