node/35277

Ambition2039: Το πρότζεκτ της Mercedes-Benz για μείωση του CO₂

Η Στουτγάρδη δεσμεύεται μέσω του πρότζεκτ Ambition2039 ότι τα μισά από τα μοντέλα της το 2030 είναι ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά. Το 2039 σηματοδοτεί τις μηδενικές εκπομπές CO₂.

Τα ποσά του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα κάθε χρόνο κάνουν και νέα ρεκόρ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θέλουν επίσης να συμβάλλουν στην αντιστροφή αυτής της τάσης μέσω εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Η Mercedes-Benz αποτελεί μέρος αυτής της προσέγγισης με το μεγάλο πρότζεκτ Ambition2039 που παρουσιάστηκε στη Νορβηγία, στο Όσλο, επί τη ευκαιρία της παρουσίασης του νέου της ηλεκτρικού SUV, του EQC.

Πίσω από αυτό το υποβλητικό όνομα κρύβονται αρκετά βήματα που πρέπει να γίνουν. Η Mercedes-Benz υπόσχεται «θεμελιώδη αλλαγή στα προϊόντα της φίρμας σε λιγότερο από τρεις εμπορικούς κύκλους». Αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα στην γκάμα της εταιρείας θα περνούν σταδιακά από το στάδιο των επαναφορτιζόμενων υβριδικών στα 100% ηλεκτρικά. Τα εργοστάσια θα γίνουν επίσης πιο πράσινα ακολουθώντας το μοντέλο παραγωγής του εργοστασίου «Factory 56» που βρίσκεται 20 km από την έδρα της Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη. Όλες αυτές οι ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις θα υποστούν αντίστοιχη πράσινη αναβάθμιση μέχρι το 2022.

Factory 56

Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι, το ηλεκτρικό SUV Mercedes-Benz EQC ταιριάζει απόλυτα στο πρότζεκτ Ambition2039. Το ηλεκτρικό μοντέλο, κατά δήλωση της εταιρείας, έχει αυτονομία περίπου 450 km και τιμή λίγο πάνω από τις €71.000 στη Γερμανία. Η παραγωγή του έχει ήδη ξεκινήσει δίπλα στη γραμμή παραγωγής της GLC, ενώ το εμπορικό λανσάρισμά του αναμένεται προς το τέλος του χρόνου. 

node/39163

Η Kosmocar φέρνει τα ηλεκτρικά ποδήλατα στην Ελλάδα μέσα από την Kosmoride

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. 

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Kosmocar φέρνει τα ηλεκτρικά ποδήλατα στην Ελλάδα μέσα από την Kosmoride

Η Kosmocar, Επίσημος Εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Skoda και Ducati, είχε γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να μπει στο χώρο των ηλεκτρικών ποδηλάτων. Χθες, Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, προχώρησε και στην επίσημη ανακοίνωση της νέας της αυτής δραστηριότητας, της εισαγωγής και διάθεσης e-Bikes (ηλεκτρικών ποδηλάτων) στην ελληνική αγορά, υπό τον διακριτικό τίτλο Kosmoride.

Η Kosmoride παρείχε ηλεκτρικά ποδήλατα στη συμβολική ποδηλατοδρομία που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Δεκάδες Δήμαρχοι από την Αττική και όλη την Ελλάδα, ποδηλάτισαν με e-Bikes της Kosmoride από την Πλατεία Κοτζιά μέχρι τον Εθνικό Κήπο, διασχίζοντας το κέντρο της Αθήνας. Στο πνεύμα της ημέρας, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε τη δημιουργία δύο μεγάλων ποδηλατόδρομων στην Αθήνα, στο άμεσο μέλλον.

podil

Ευχή όλων, όπως εκφράστηκε από το Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη και τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου, να αποκτήσουν οι πόλεις πιο ανθρώπινο πρόσωπο και να υπάρξει περισσότερος διαθέσιμος χώρος για τους πολίτες, οι οποίοι θα απολαμβάνουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής.

Στο πλαίσιο της νέας δραστηριότητας στα e-Bikes, η Kosmoride θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. Έχει ήδη συνάψει τις σχετικές συμφωνίες και θα εκπροσωπεί στα καταστήματά της, μερικές από τις κορυφαίες μάρκες e-Bikes στον κόσμο.

Να θυμίσουμε ότι ανάμεσα στις εξαγγελίες της κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση θα περιλαμβάνονται και κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων. 

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Kosmocar]

node/39155
EV battery evaluation

EV: Η κατάσταση της μπαταρίας, κριτήριο τιμής για το μεταχειρισμένο;

Η αγορά στα μεταχειρισμένου EV θα ακολουθήσει αυτή της θερμικής: Οι πιθανοί αγοραστές θα είναι πολλοί ή λίγοι ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτου. Αλλά αντί για ιστορικό συντήρησης θα ψάχνουν την μπαταρία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

EV: Η κατάσταση της μπαταρίας, κριτήριο τιμής για το μεταχειρισμένο;

Στην Ελλάδα, ακόμα δεν έχουμε μπει καν στην «κανονικότητα» του καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά σιγά σιγά, θέλοντας και μη, θα ακολουθήσει κι αυτή την υπόλοιπη Ευρώπη. Η μετάβαση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα αλλάξει όμως επί της ουσίας τη διαδικασία αγοράς του μεταχειρισμένου. 

Θα συνεχίσουμε λοιπόν να κάνουμε το γύρο του αυτοκινήτου και θα ελέγχουμε τα ευαίσθητα σημεία. Αλλά αυτά τα τελευταίο είναι που θα αλλάξουν δραστικά: Αντίο, επαλήθευση των τιμολογίων service (αλλαγές λαδιού, φίλτρα, περιοδική συντήρηση και τα ρέστα), ακρόαση του κινητήρα στο ραλαντί, δοκιμή της αύξησης της θερμοκρασίας, επαλήθευση στις στάθμες και στα χρώματα των υγρών... Για το μεταχειρισμένο EV, το μεγαλύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης θα γίνεται γύρω από την κατάσταση των μπαταριών. Καθώς, εξ ορισμού, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτεί λίγη ή καθόλου συντήρηση.

«Πολλές δοκιμές έχουν δείξει ότι η γήρανση των μπαταριών του ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με την περίπτωση, ανάλογα με το προφίλ του ιδιοκτήτη. Η εκτίμηση της εναπομένουσας χωρητικότητας και των εναπομενουσών επιδόσεων της μεταχειρισμένης μπαταρίας είναι καθοριστικός παράγοντας για την υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου», επισημαίνει η εξειδικευμένη εταιρεία Twaice, σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τo Autovista Group και τον TÜV.

Το απλούστερο θα είναι ο ιδιοκτήτης να έχει μια λεπτομερή αναφορά, ένα πιστοποιητικό για την κατάσταση της μπαταρίας, προκειμένου να πετύχει το προσδοκώμενο ποσό κατά την μεταπώληση: «Η Autovista Group έχει κάνει μια προσομοίωση που δείχνει ότι μια πιστοποιημένη μπαταρία, που παρέχεται με πιστοποιητικό “υγείας”, μπορεί να ανεβάσει μέχρι και €450 την αξία στη μεταπώληση για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 3ετίας στην κατηγορία των κόμπακτ χάτσμπακ» -σ.σ. μέγεθος VW Golf.

Ορισμένες μάρκες προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της μπαταρίας, αλλά σπάνια είναι λεπτομερείς. Στην καλύτερη περίπτωση, είναι δυνατόν να γνωρίζουμε την εναπομένουσα χωρητικότητα. Αλλά αυτή η πληροφορία δεν δίνει εικόνα για τη χρήση της μπαταρίας από την πρώτη ενεργοποίησή της μέχρι σήμερα. Ούτε για τις μεθόδους επαναφόρτισης του προηγούμενου ιδιοκτήτη, οι οποίες επηρεάζουν ισχυρά την εναπομένουσα ζωή της.