node/38940

Στην Ελλάδα η επαναφορτιζόμενη υβριδική BMW X1 xDrive25e

Ξεκίνησε και στη χώρα μας η διάθεση της plug-in hybrid ΒMW X1 xDrive25e, με συνδυαστική ισχύς 220 ίππων και 385 Nm ροπής και χαμηλή κατανάλωση.

Μετά από την παρουσίαση της ανανεωμένης X1, η βαυαρική φίρμα παρουσίασε X1 xDrive25e - την πρώτη επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του premium compact SAV (Sports Activity Vehicle) που έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα των υβριδικών BMW δίπλα στις αντίστοιχες X3 xDrive30e και X5 xDrive45e.

To αυτοκίνητο είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, η δε παρουσίασή του έγινε χθες διαδικτυακά, καθώς αυτό κρίθηκε απαραίτητο με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες της πανδημίας του κορονοϊού. 

bmwdiam

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Ανανεωμένη BMW X1

Το υβριδικό σύστημα κίνησης της X1 xDrive25e αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 125 PS και 220 Nm ροπής που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου Steptronic 6 σχέσεων, και έναν ηλεκτροκινητήρα με 95 PS (70 kW) και 220 Nm ροπής που κινεί τον πίσω άξονα. Συνδυαστικά, το υβριδικό μοντέλο αποδίδει 220 PS και 385 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,0" και τελική ταχύτητα 192 Km/h.

Χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου 9,7 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα, η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου φτάνει τα 57 km με τελική ταχύτητα 135 km/h. Μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 5 ώρες σε συμβατική πρίζα ή 3,6 ώρες στο BMW i Wallbox. Επωφελούμενη και η μέση κατανάλωση καυσίμου που φτάνει τα 2,0 λίτρα / 100 km (συνδυαστική κατανάλωση ενέργειας 13.5 kWh / 100 km), με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 43 g/km.

bmw

Ο οδηγός έχει πρόσβαση στις λειτουργίες AUTO eDRIVE που ελέγχει αυτόματα τη λειτουργία των μοτέρ ανάλογα με τις συνθήκες, MAX eDrive για κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα και SAVE Battery που κρατά σε σταθερό επίπεδο την ενέργεια της μπαταρίας για μελλοντική χρήση.

x125e

Εμφανισιακά, η xDrive25e ξεχωρίζει από τις ζάντες 17" που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, ενώ όπως και οι υπόλοιπες X1 μπορεί να συνδυαστεί με τα αισθητικά πακέτα Sport Line, xLine και M Sport που έχουν διαφορές στους προφυλακτήρες.

Ο χώρος αποσκευών είναι ελαφρώς μειωμένος στα 450 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.470 λίτρα. Τέλος, η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 750 kg.

H τιμή της στην ελληνική αγορά ξεκινά από τα €46.300. 

node/39102

Drag Race: BMW M8 Competition εναντίον S1000RR [video]

Το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής της BMW σε μια κόντρα με το ισχυρότερο δίκυκλο της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: BMW M8 Competition εναντίον S1000RR [video]

Το αυστραλέζικο CarExpert οργάνωσε μια αντισυμβατική κόντρα μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, θέλοντας να διαπιστώσει πόση διαφορά έχουν στις επιδόσεις δύο κορυφαία μοντέλα του ίδιου κατασκευαστή - η BMW M8 Competition και η BMW S1000RR!

H M8 Competition είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της BMW με 625 PS και 750 Nm από τον twin-turbo V8 4,4 λίτρων. Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,2" και τελική ταχύτητα έως 305 km/h.

Αντίστοιχα, στον κόσμο των δύο τροχών, η S1000RR είναι η ισχυρότερη πρόταση από τη βαυαρική φίρμα με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 999 cc να αποδίδει 207 PS και 113 Nm. Το χαμηλό βάρος των 193,3 kg επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,6" και τελική ταχύτητα 303 km/h σε ιδανικές συνθήκες. 

Συνοψίζοντας, το αυτοκίνητο έχει το πλεονέκτημα της τετρακίνησης (ειδικά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης), ενώ το δίκυκλο έχει το πλεονέκτημα της ασυναγώνιστης αναλογίας kg/hp. Μπορεί λοιπόν στα χαρτιά η διαφορά να είναι χαοτική, όμως σε πραγματικές συνθήκες τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν.

Εκτός από το drag race, οι Αυστραλοί υπέβαλαν τα δύο οχήματα σε μια σειρά από ενδιαφέρουσες δοκιμασίες όπως sound check, μετρήσεις επιτάχυνσης και φρένων. Πριν σας αφήσουμε να δείτε το βίντεο, να πούμε πως τα δύο μοντέλα έχουν τεράστια διαφορά στην τιμή, καθώς η M8 Competition κοστίζει στην Αυστραλία $352.900 (€211.655) ενώ η S1000RR ξεκινά από τα $30.990 (€18.585).

[Πηγή: CarExpert]

node/39099

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Η νέα πρόταση χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Mercedes-Benz ονομάζεται Welcome Tomorrow –γιατί τα καλύτερα είναι μπροστά μας!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Η ελευθερία να πάμε όπου θέλουμε, οι αφορμές να γιορτάσουμε ξανά, η δυνατότητα να ονειρευτούμε, η ευκαιρία να νιώσουμε και πάλι την αίσθηση του ανοιχτού δρόμου… Γι’ αυτό η Mercedes-Benz καλωσορίζει το αύριο με το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow!  

Το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow περιλαμβάνει δύο νέες χρηματοδοτικές προτάσεις που προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες, με στόχο να απαντήσει στο όποιο αίσθημα οικονομικής ανασφάλειας, παρέχοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους με ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

Η πρώτη πρόταση Drive Now Pay Later εξασφαλίζει άτοκη περίοδο χάριτος 6 μηνών και άνεση προγραμματισμού, αφού προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη να αποκτήσει το νέο του αυτοκίνητο σήμερα, με την 1η δόση να πρέπει να πληρωθεί έξι μήνες μετά. Το πρόγραμμα αυτό θα ισχύει από τις 8 Ιουνίου 2020.

Η δεύτερη πρόταση είναι η FLEXPayment, η οποία εξασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλή μηνιαία δόση για τον 1ο χρόνο, ενώ παράλληλα προσφέρει δωρεάν συμβόλαιο επέκτασης εγγύησης δύο ετών πέραν της διετούς εργοστασιακής, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης.

Τα χρηματοδοτικά προγράμματα Welcome Tomorrow αφορούν ιδιώτες, ελευθέρους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας ή επικοινωνήστε με έναν πωλητή από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Mercedes-Benz σε όλη την Ελλάδα.

[Δελτίο Τύπου Mercedes-Benz]

TAGS