 
 Το πιο fun to drive ηλεκτρικό SUV είναι και το πιο οικονομικό
Ξεχωρίζει για την πρακτικότητα, το οδηγικό του ταμπεραμέντο και τη χαμηλότερη κατανάλωση από οπουδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας του.
 Σπύρος Ντόκος |
Σπύρος Ντόκος |  
 Ο σημερινός αγοραστής ηλεκτρικού αυτοκινήτου, πέρα από την εμφάνιση, τους χώρους, την αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής εστιάζει και στην αποδοτικότητα. Με λίγα λόγια, αναζητεί ένα αυτοκίνητο που με όσο το δυνατόν λιγότερη φόρτιση θα ικανοποιεί τις περισσότερες ανάγκες του.
Σε αυτή ακριβώς την κατηγορία εντάσσεται το νέο Ford Puma Gen-E. Ένα αυτοκίνητο που δεν πατά απλά στην επιτυχημένη συνταγή του θερμικού αδερφού του -το Puma είναι από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της Ford στην Ευρώπη- αλλά χτίζει τον δικό του χαρακτήρα.
Το ότι το Ford Puma Gen-E είναι το πιο οδηγοκεντρικό ηλεκτρικό B-SUV της ελληνικής αγοράς δεν αποτελεί έκπληξη. Το πλαίσιο είναι καλοστημένο, το τιμόνι άμεσο και οι 168 PS σε συνδυασμό με τα 290 Nm προσφέρουν πιο σβέλτες επιταχύνσεις σε σχέση με το θερμικό Puma.
Με κατανάλωση 13,1 kWh/100 km το Ford Puma Gen-E μπορεί να διανύσει 523 km εντός πόλης και 376 km σε μικτό κύκλο
 
 
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποιο κόμπακτ SUV έρχεται με πλούσιο εξοπλισμό και 10 χρόνια εγγύηση;
Αυτό που πραγματικά εκπλήσσει στο Puma Gen-E είναι η κατανάλωση και η συνολική αποδοτικότητα του μοντέλου. Το ηλεκτρικό SUV της Ford κινεί μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χημεία NMC, ονομαστικής χωρητικότητας 53 kWh και ωφέλιμης 43,6 kWh, τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τη Ford, η εργοστασιακή κατανάλωση αναφέρεται μόλις στις 13,1 kWh/100 km. Ως εκ τούτου, το Ford Puma Gen-E μπορεί σε μεικτές συνθήκες να διανύσει 376 km και μέσα στην πόλη να φτάσει τα 523 km.
Νούμερα που όπως είχαμε διαπιστώσει και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κάθε άλλο παρά άπιαστα είναι! Αν κινείσαι αποκλειστικά εντός αστικού ιστού αρκεί μια φόρτιση ανά δύο εβδομάδες. Αν πάλι το καθημερινό σου πρόγραμμα περιλαμβάνει περιαστικές διαδρομές, με μια φόρτιση την εβδομάδα μπορείς να καλύψεις χωρίς πρόβλημα κοντά στα 300 km.
 
 
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 5 οικονομικά B-SUV που θα σας κρατήσουν μακριά από το βενζινάδικο
Σε 11άρι AC η πλήρης φόρτιση διαρκεί 4 ώρες και 45 λεπτά. Σε ταχυφορτιστή DC, η ισχύς φόρτισης φτάνει τα 100 kW και επιτρέπει την αναπλήρωση ενέργειας από το 10% στο 80% σε 23 λεπτά.
H καμπίνα είναι πλήρως ψηφιακή και απαρτίζεται από δύο οθόνες, 12,8” για τον πίνακα οργάνων και 12” για το νέο infotainment SYNC 4, με συνδεδεμένη πλοήγηση στο cloud, υποστήριξη Alexa και ασύρματη συμβατότητα για τα Apple CarPlay και Android Auto.
Έξτρα πόντους πρακτικότητας στο Ford Puma Gen-E δίνει ο χώρος αποσκευών που είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας. Η βασική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 478 lt. Κάτω από το δάπεδο όμως, το κλασικό Megabox έχει μετατραπεί πλέον σε Gigabox! Και η χωρητικότητα έχει ανέβει από τα 80 στα 145 lt, επιτρέποντας στον ιδιοκτήτη να αποθηκεύσει με ακόμα μεγαλύτερη άνεση βρεγμένα ή ογκώδη αντικείμενα.
 
 
Η συνολική χωρητικότητα μπορεί να φτάσει τα 523 lt, την ώρα που κάτω από το καπό υπάρχει frunk (κάτι που δεν συναντάς εύκολα σε B-SUV) 43 lt για την εύκολη αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης.
To Ford Puma Gen-E είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Style, Premium, Sound Edition), ξεκινώντας από €26.906 μετά την κρατική επιδότηση και την έκπτωση της εγχώρια αντιπροσωπείας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της φίρμας.






 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 