node/29337

Παγκόσμιο Top10 2017: Όμιλοι, μάρκες και μοντέλα

Η παγκόσμια αγορά συνέχισε την ανάπτυξή της το 2017 σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες με γενικό ποσοστό 2%, φτάνοντας τα 94,5 εκατ. αυτοκίνητα.

Η παγκόσμια κατάταξη των μοντέλων στη αυτοκινητοβιομηχανία για το 2017 με βάση τις πωλήσεις δείχνει την παγκόσμια επιτυχία των SUV/crossover. Τα Toyota RAV4 και το Volkswagen Tiguan είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι, κλιμακώνοντας την πορεία τους προς την κορυφή.

Τα πρώιμα στοιχεία που αφορούν ολόκληρο το έτος που πέρασε δείχνουν ότι η παγκόσμια αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων συνέχισε να αναπτύσσεται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με διασκελισμό περίπου 2%. Πορεία που έφερε την αγορά σε συνολικό ύψος πωλήσεων περίπου 94,5 εκατ. αυτοκίνητα.

Το σύνολο των κατηγοριών έδρεψε οφέλη σε σχέση με το 2016, αλλά η κατηγορία με την αδόκητη ταχύτητα ανάπτυξης είναι αυτή των SUV με 12%, τραβώντας προς τα πάνω το σύνολο του κλάδου.

Σε λίγα χρόνια, το best-selling μοντέλο θα είναι αδιαμφισβήτητα ένα SUV, αλλά προσώρας ο «αρχηγός» είναι ο ίδιος, παρότι έχασε έδαφος σε σχέση με το 2016. Και πράγματι, η κλασική Toyota Corolla (με όλες τις εκδόσεις) βρέθηκε για το 2017 στην κορυφή με 1,22 εκατ. αυτοκίνητα και μείωση στις πωλήσεις της -6,6%.

Μέχρι σήμερα, μόνο τρία μοντέλα είχαν ξεπεράσει το φράγμα σε πωλήσεις του ενός εκατομμυρίου μονάδων σε ένα και μόνο ημερολογιακό έτος: Η Toyota Corolla, το Ford Focus και το Volkswagen Golf. Το 2017, ήρθε να προστεθεί και ένα τέταρτο που μάλιστα δεν ανήκει στην κατηγορία C, όπως τα παραπάνω τρία, αλλά είναι ένα μεγάλο αμερικανικό picκ-up που ούτως ή άλλως είναι η κατηγορία best-seller στις ΗΠΑ τα τελευταία 43 χρόνια. Και πράγματι, καταρρίπτοντας το ένα ρεκόρ ύστερα από το άλλο, μήνα με το μήνα, το Ford F-Series πλασαρίστηκε στη δεύτερη θέση με 1.076.000 πωλήσεις και αύξηση σε σχέση με το 2016 +8,7%.

Την τριάδα κλείνει το Volkswagen Golf (όλες οι εκδόσεις), το ευρωπαϊκό best-seller με 952 χιλιάδες μονάδες και πτώση σε σχέση με το 2016 -4,4%.

2017: Tα Top 10 μοντέλα παγκοσμίως
20172016ΜοντέλοΠωλήσεις 2017Πωλήσεις 2016Μεταβολή '17
12Toyota Corolla1.224.9901.311.307-6,6%
23Ford F-Series1.076.551990.2058,7%
34VW Golf952.826987.730-3,5%
410Honda Civic819.005672.84621,7%
57Toyota Rav4807.401727.27311,0%
66Honda CR-V748.048751.230-0,4%
721VW Tiguan703.143522.69234,5%
88Ford Focus671.923717.368-6,3%
914Chevrolet Silverado660.530638.1633,5%
109VW Polo656.179702.222-6,6%



























Η παγκόσμια κατάταξη των εταιρειών στη αυτοκινητοβιομηχανία για το 2017 και αυτή τη χρονιά έχει στην κορυφαία θέση την Toyota. Χάρη στην επιτάχυνση των πωλήσεων κατά το δεύτερο 6μηνο, η Honda προσπέρασε τη Nissan και πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση. Οι Κορεάτες βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση, κυρίως από την οξεία απώλεια στην αγορά της Κίνας. Οι ταχύτερα αναπτυχθείσες φίρμες ήταν για το 2017 οι Roewe και η Geely. H πρώτη στην 41η θέση με ανάπτυξη πάνω από +70% και η δεύτερη στην 21η με +56%.

2017: Οι Top 10 μάρκες παγκοσμίως
2017ΜάρκαΠωλήσειςΜεταβολή '17Μερίδιο αγοράς
1Toyota8.713.6292,4%9,3%
2Volkswagen6.832.8404,7%7,3%
3Ford6.165.704-1.2%6,6%
4Honda5.162.5988,2%5,5%
5Nissan5.142.3984,4%5,5%
6Hyundai4.400.042-9,0%4,7%
7Chevrolet4.136.061-0,1%4,4%
8Kia2.816.802-8,4%3,0%
9Renault2.681.39210,5%2,9%
10Mercedes-Benz2.551.37410,1%2,7%

Η παγκόσμια κατάταξη των ομίλων στη αυτοκινητοβιομηχανία για το 2017 βρήκε το Volkswagen Group επικεφαλής με 10,4 εκατ. μονάδες (χωρίς φορτηγά) εμπρός από τους ομίλους των Toyota και Renault-Nissan. Οι αμερικανικές φίρμες είναι οι μεγάλοι χαμένοι της χρονιάς, ενώ οι Ιάπωνες οι κερδισμένοι. Ωστόσο, την καλύτερη επίδοση την πέτυχε το κινεζικό Geely Group (όπου ανήκει η Volvo Cars) με αύξηση 35,9% που τη φέρνει στη 13η θέση με 1.922.768 πωλήσεις, και παγκόσμιο μερίδιο 2,0%. Πάντως, βρίσκεται πολύ μακριά ακόμη από την 11η Mercedes-Benz με τις 2.665.616 πωλήσεις (αύξηση σε σχέση με το 2016 8,9% και παγκόσμιο μερίδιο 2,8%) και το 12ο BMW Group με τις 2.442.222 πωλήσεις (αύξηση σε σχέση με το 2016 3,2% και παγκόσμιο μερίδιο 2,6%).

2017: Οι Top 10 Όμιλοι παγκοσμίως
2017ΌμιλοςΠωλήσειςΜεταβολή '17Μερίδιο αγοράς
1Volkswagen Group10.413.3353,9%11,0%
2Toyota Motor Co.10.163.4911,7%10,8%
3Renault Nissan Alliance10.117.4026,3%10,7%
4Hyundai-Kia7.280.054-8,3%7,7%
5General Motors6.875.0980,5%7,3%
6Ford Motor Co.6.254.133-1,4%6,6%
7Honda Motor Co.5.359.1858,3%5,7%
8Fiat Chrysler Automobiles4.863.2911,8%5,1%
9Groupe PSA4.161.389-2,7%4,4%
10Suzuki3.148.93011,1%3,3%

[Πηγή focus2move]

TAGS
node/40234

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η γκάμα του νέου μικρομεσαίου Audi εμπλουτίζεται με την 4θυρη έκδοση.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο του νέου A3 Sedan, εμπλουτίζοντας έτσι την γκάμα αμαξωμάτων του νέου της μικρού οικογενειακού.

Αυτή είναι η δεύτερη από τις συνολικά τέσσερις γενιές του Audi A3 που αποκτά τετράθυρη παραλλαγή με αμάξωμα τριών όγκων. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο A3 Sedan έχει +4 cm στο μήκος (4,50 μέτρα), +2 cm στο πλάτος (1,82 μέτρα) και +1 cm στο ύψος (1,43 μέτρα) με το μεταξόνιο να παραμένει σταθερό. Συγκριτικά με το A3 Sportback, το A3 Sedan έχει +15 cm σε μήκος.

Audi A3 Sedan Interior

Σύμφωνα με την Audi, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους, με 2 cm επιπλέον χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει σταθερός στα 425 lt (όπως και στην προηγούμενη γενιά).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic

Η γκάμα κινητήρων του νέου Audi A3 Sedan απαρτίζεται για αρχή από τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI των 110 PS (30 TFSI), με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 7άρι S tronic, καθώς και με τον 4κύλινδρο 1.5 TFSI των 150 PS που συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic. Ακόμα, οι αυτόματες εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV 48V).

Audi A3 Sedan 2020 2

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Basic, Advanced και S Line, με το εύρος τιμής να κυμαίνεται από τις €23.060 μέχρι τις €31.710.

Έκδοση Basic Advanced S Line
30 TFSI €23.060 €23.830 €26.080
30 TFSI S tronic MHEV €26.000 €26.650 €28.600
35 TFSI S tronic MHEV €28.900 €29.620 €31.710

[Πηγή: Audi]

node/40229

ACEA: Το 2020 θα κλείσει με 25% πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων πανευρωπαϊκά

Επιτακτική η ανάγκη να δωθούν κίνητρα για να τονωθεί η αγορά αυτοκινήτου, τονίζει ο ACEA.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

ACEA: Το 2020 θα κλείσει με 25% πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων πανευρωπαϊκά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αναθεώρησε ριζικά την πρόβλεψή της για το 2020 για ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ σε περίπου -25%, ενόψει της μεγάλης οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία λόγω της παγκόσμιας πανδημίας Covid-19.

Αυτό σημαίνει ουσιαστικά ότι αναμένεται πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (θα μειωθούν κατά περισσότερο από 3 εκατομμύρια μονάδες, από 12,8 εκατ.το 2019 σε περίπου 9,6 εκατ. μονάδες φέτος.

Μετά τα πρώτα κύματα της κρίσης από τα μέσα Μαρτίου έως τον Μάιο, η αγορά αυτοκινήτων της ΕΕ έχει συρρικνωθεί κατά 41,5% μέχρι στιγμής. Αυτή η κατάσταση αναμένεται να εξισορροπήσει σε κάποιο βαθμό τους επόμενους μήνες ως το τέλος του χρόνου. 

Παρόλα αυτά, όσον αφορά τον όγκο, η πρόβλεψη πωλήσεων αυτοκινήτων για την ΕΕ φέτος αντιπροσωπεύει τον χαμηλότερο αριθμό νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν από το 2013, με τον κλάδο να έχει περάσει έξι συνεχόμενα χρόνια πτώσης μετά την οικονομική κρίση 2008-2009. 

«Η ACEA διατηρεί την ελπίδα ότι αυτό το δραματικό σενάριο μπορεί να μετριαστεί μέσω γρήγορων και ισχυρών μέτρων από την ΕΕ και τις εθνικές κυβερνήσεις», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA Eric-Mark Huitema.

«Δεδομένης της άνευ προηγουμένου κατάρρευσης των πωλήσεων μέχρι σήμερα, απαιτούνται επειγόντως κίνητρα αγοράς σε ολόκληρη την ΕΕ για να δημιουργηθεί η απαιτούμενη ζήτηση για νέα αυτοκίνητα. Προς το συμφέρον της βιομηχανίας μας και της ευρύτερης οικονομίας της ΕΕ, ζητούμε την απαραίτητη πολιτική και οικονομική υποστήριξη - τόσο σε επίπεδο ΕΕ όσο και σε επίπεδο κρατών μελών - προκειμένου να περιοριστεί η ζημία στην παραγωγή και την απασχόληση κατά τους επόμενους μήνες», σημειώνει ο ACEA.