Οι Έλληνες ψηφίζουν δαγκωτό B-Segment

Οι Έλληνες ψηφίζουν δαγκωτό B-Segment

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ο ΣΕΑΑ, το 49,2% των νέων μοντέλων που έχουν ταξινομηθεί φέτος στην ελληνική αγορά, ανήκουν στο B-Segment.

O Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία και από τις πωλήσεις Οκτωβρίου στην ελληνική αγορά. Τον Οκτώβριο λοιπόν του 2022 ταξινομήθηκαν 7.801 καινούργια επιβατικά Ι.Χ αυτοκίνητα, έναντι 6.335 του αντίστοιχου περσινού μήνα. Αυτό μεταφράζεται σε μια σημαντική αύξηση, της τάξης του 23,1%. 

Συνολικά, από την αρχή του έτους μέχρι και τον Οκτώβριο, έχουν ταξινομηθεί 90.737 νέα οχήματα, έναντι 88.091 το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021 (αύξηση 3,0%). Τα SUV κυριαρχούν στις προτιμήσεις του κοινού, καταλαμβάνοντας το 54,3% της ελληνικής αγοράς νέων επιβατικών αυτοκινήτων.

b-suv

Η μερίδα βέβαια του λέοντος στα δημοφιλή ελευθέρου χρόνου οχήματα ανήκει στα B-SUV (24,2%) και ακολουθεί με μικρή ποσοστιαία διαφορά η υποκατηγορία των μικρομεσαίων SUV (22,2%). Συνολικά πάντως, οι Έλληνες φαίνεται πως «αντέχουν» οικονομικά μέχρι αυτά τα segments (B-C Segment) κρίνοντας από το γεγονός ότι η κλάση των σουπερμίνι οχημάτων έχει «αποσπάσει» τους 10 αυτούς μήνες του 2022, το 49,2% των συνολικών πωλήσεων. 

Από πλευράς καυσίμων, η βενζίνη διατηρεί τα ηνία με ποσοστό 45,4%, με τα μοντέλα που συνδυάζουν βενζίνη με ήπιο υβριδικό σύστημα να καταλαμβάνουν το 27,4% του συνολικού μεριδίου. Αύξηση, σημείωσαν και τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα (BEV-PHEV), από το 6,1% (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2021) στο 7,4% (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2022).

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube