Νέος κινητήρας ντίζελ για τις «μικρές» Mercedes-Benz

Νέος κινητήρας ντίζελ για τις «μικρές» Mercedes-Benz

Τέλος ο 1.5 ντίζελ της Renault κάτω από το καπό των μικρών ντίζελ Mercedes-Benz, με τις 180 d να φορούν ήδη τον σπιτικό δίλιτρο και πιο ροπάτο κινητήρα.

Mercedes-Benz a 180 d Sedan

Τα απομεινάρια της ερωτικής σχέσης μεταξύ της Renault και της Mercedes-Benz εξαφανίζονται σταδιακά από την γκάμα των δύο κατασκευαστών. Ο εξελιγμένος από κοινού βενζινοκινητήρας των 1,33 λίτρων θα παραμείνει διαθέσιμος για αρκετό καιρό ακόμα, αλλά ο 1.5 ντίζελ της Renault εξαφανίζεται από τις μικρότερες Mercedes-Benz. Έτσι, οι A-Class, B-Class, CLA, GLA και GLB 180 d θα φορούν το ίδιο δίλιτρο μοτέρ που χρησιμοποιείται ήδη στις 200 d και 220 d.

Σε αυτή τη λιγότερο ισχυρή εκδοχή του, ο 4κύλινδρος αυτός κινητήρας αποδίδει 116 PS και 300 Nm, 40 Nm περισσότερο από τον κινητήρα Renault. Έτσι, η A 180 d με αυτόματο κιβώτιο χρειάζεται 9,5” για το σπριντ των 0-100 km/h, ενώ με τον παλιό κινητήρα χρειαζόταν ένα δευτερόλεπτο περισσότερο. 

Ο κινητήρας με εσωτερικό κωδικό OM 654q, φυσικά, συμμορφώνεται με το πρότυπο Euro 6d χάρη σε δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR.

Προφανώς, το πέρασμα από το 1,5 στα δύο λίτρα για τις μικρές ντίζελ Mercedes-Benz δεν είναι κάτι που αποτελεί πλεονέκτημα για τη χώρα μας. Στον διαμορφωτή του ελληνικού site της εταιρείας, η αλλαγή αυτή έχει ήδη περάσει και αναφέρουμε ενδεικτικά ότι η χάτσμπακ Α 180 d με χειροκίνητο κιβώτιο ξεκινά από τις €28.005. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube