
Νέα έκδοση κινητήρα για το ανανεωμένο VW Golf
Ξεκίνησε και στην ελληνική αγορά η διάθεση του ανανεωμένου Volkswagen Golf TGI που καταναλώνει βενζίνη και φυσικό αέριο.


Το ανανεωμένο Golf TGI συνδυάζει ιδανικά όλα τα πλεονεκτήματα του με την κορυφαία τεχνολογία σε κινητήρες φυσικού αερίου CNG.
Η Volkswagen διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή αυτοκινήτων με καύσιμο το φυσικό αέριο CNG προσφέροντας στους κατόχους εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και ασύγκριτη οικονομία στην χρήση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: VW Golf 1.0 TSI 85 PS
Ο σύγχρονος κινητήρας φυσικού αερίου 1.395 κ.εκ. αποδίδει 110 PS (81 kW) με μέγιστη απόδοση ροπής 20,4 kgm από τις 1.500 έως τις 3.500 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 10,6" με τελική ταχύτητα 195 km/h. Όμως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η μέση κατανάλωση, η οποία ανέρχεται σε μόλις 3,5 kg φυσικού αερίου / 100 km, δηλαδή κόστος €3/100 km.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: VW Golf 1.6 TDI
Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 kg η κάθε μία (σύνολο 15 kg) ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 lt. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας προκύπτει μία εξαιρετικά εντυπωσιακή συνολική τιμή αυτονομίας η οποία ξεπερνάει τα 1.300 km εκ των οποίων τα 430 km με φυσικό αέριο. Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: VW Golf 1.5 TSI Evo 150 PS
Ο κινητήρας 1.4 TGI 110 PS συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.
Το ανανεωμένο Golf TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή από €21.800.
[Πηγή: Volkswagen]