Η Toyota στην κορυφή των πωλήσεων και το 2021

Η Toyota στην κορυφή των πωλήσεων και το 2021

Παρά τις μεγάλες δυσκολίες του 2021 που ήταν κοινές για όλους, η Toyota κατέκτησε την πρώτη θέση τόσο παγκόσμια όσο και στη χώρα μας.

Το 2021 ήταν μια ακόμα χρονιά γεμάτη προκλήσεις και πρωτόγνωρες καταστάσεις για την παγκόσμια κοινότητα, κυρίως σε θέματα υγείας και ασφάλειας και, φυσικά, σε ένα συνεχή αγώνα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας.

Στο περιβάλλον αυτό, η Toyota κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Μια θέση την οποία κατέκτησε και στη χώρα μας, για 9η συνεχόμενη χρονιά, με συνολικές ταξινομήσεις 14.559 οχημάτων. Από αυτές οι 13.164 αφορούσαν σε επιβατικά μοντέλα, κάτι που αντιστοιχεί στο 13,0% της αγοράς, ενώ οι 1.395 σε επαγγελματικά, κάτι που αντιστοιχεί στο 13,4% της αγοράς.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση αυτά τα αποτελέσματα, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε θερμά τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και τους διαβεβαιώνουμε πως η εμπειρία στην εξυπηρέτηση των πελατών παραμένει στο επίκεντρο όλων στην TOYOTA Ελλάς. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του καταναλωτή μέσα από τα πλεονεκτήματα της μάρκας μας, όπως ποιότητα, ασφάλεια και σχέση αξίας-τιμής, αλλά κυρίως την διάθεση της εξηλεκτρισμένης γκάμας των προϊόντων μας, που ήταν η βασική επιλογή των αγοραστών μας το 2021 -σε ποσοστό 80%.

Για το 2022, η μάρκα συνεχίζει την στρατηγική «beyond zero», προχωρώντας πέρα από το «μηδέν», όχι μόνο σε εκπομπές ρύπων, αλλά σε μια ολοκληρωμένη περιβαλλοντική προσέγγιση, που εστιάζει μεταξύ άλλων σε ανακυκλωμένα υλικά στην δομή των οχημάτων, προγράμματα ανακατασκευής και ανακύκλωσης μπαταριών και συλλογή ηλιακής ενέργειας.

Παράλληλα, τα νέα προϊόντα μας, εμπλουτίζονται με την 5η γενιά υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4X στην κατηγορία D-SUV, ενώ τόσο η Toyota Ελλάς όσο και το Δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων μας, είμαστε έτοιμοι και τη φετινή χρονιά να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά και «beyond customers’ expectations» -πέρα από κάθε προσδοκία των πελατών μας».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube