Toyota GR86
node/44344

Η τιμή του νέου Toyota GR86 στην Ελλάδα

H ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε την τιμή εκκίνησης του νέου GR86.

Tο νέο ιαπωνικό σπόρτσκαρ είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία και στην Ελλάδα με την τιμή του να ξεκινά από τις €52.810.

Θυμίζουμε ότι τo GR86 αποτελεί εξέλιξη της άκρως πετυχημένης συνταγής του GT86. Στον τομέα της ισχύος, εξοπλίζεται με έναν πολύστροφο boxer κινητήρα, που είναι κλειδί για την επίτευξη του χαμηλού κέντρου βάρους. Χρησιμοποιεί το ίδιο μπλοκ με το δίλιτρο μοτέρ του απερχόμενου GT86, αλλά με την χωρητικότητα του να έχει αυξηθεί από 1.998 cc σε 2.387 cc, κάτι που προέκυψε από την αύξηση της διαμέτρου των κυλίνδρων από 86mm σε 94mm. H σχέση συμπίεσης εξακολουθεί να είναι 12,5:1.

Η ισχύς του έχει αυξηθεί από 202 PS σε 237 PS στις 7.000 rpm. Ως αποτέλεσμα, το σπριντ για τα 100 km/h από στάση ολοκληρώνεται σε 1'' ταχύτερα από τον προκάτοχο του, δηλαδή σε 6,3'' (6,9'' για την έκδοση με αυτόματο σασμάν). Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 226 km/h (216 km/h για την έκδοση με αυτόματο σασμάν).

Toyota GR86

Η ροπή έχει αυξηθεί κατά 45 Nm με την καμπύλη της να έχει αυξηθεί στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Συγκεκριμένα, η μέγιστη ροπή των 250 Nm έρχεται μόλις στις 3.700 rpm. Θυμίζουμε ότι το GT86 απέδιδε την μέγιστη τιμή της ροπής του στις 6.400 rpm. Η Toyota ισχυρίζεται ότι η αυξημένη ροπή που είναι διαθέσιμη νωρίτερα στο εύρος στροφών του μοτέρ το κάνει αρκετά πιο φιλικό για καθημερινή χρήση. Το νέο μοτέρ συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο έξι σχέσεων.

Tο βάρος του νέου σπόρτσκαρ κινείται σε χαμηλά επίπεδα κάνοντας εκτενή χρήση αλουμινίου σε πολλά μέρη του αμαξώματος. Η οροφή, τα εμπρός φτερά και το καπό είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Το GR86 έχει καταφέρει να ζυγίζει σχεδόν όσο το GT86 έχοντας κατανομή βάρους 53/47 εμπρός/πίσω.

Toyota GR86

Μπροστά συναντάμε γόνατα MacPherson και στο πίσω μέρος η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια. Η αυξημένη ισχύς του περνάει στο δρόμο μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού Torsen που διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου. To έργο της ακινητοποίησης του έχουν αναλάβει αεριζόμενοι δίσκοι 294 mm εμπρός και 290 mm πίσω.

Αναμένουμε μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώσει αναλυτικά τον τιμοκατάλογο και τα επίπεδα εξοπλισμού του πολυαναμενόμενου διθέσιου της Toyota.