Φουλ υβριδικό C-SUV από €157 το μήνα και επιτόκιο 4,9%
Ένα από τα πιο ευρύχωρα, φουλ υβριδικά C-SUV της ελληνικής αγοράς, που προσφέρεται με επτά χρόνια εργοστασιακή εγγύηση είναι διαθέσιμο από μόλις €157 το μήνα και επιτόκιο 4,9%.
Με χώρους που θα καλύψουν άνετα τις ανάγκες μιας οικογένειας, 197 ίππους, κατανάλωση 5 lt/100 km, προηγμένη υβριδική τεχνολογία και 13 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, μόνο τυχαία δεν θεωρείται ένα από τα πιο value for money αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς.
Ο λόγος για το MG ZS Max Hybrid+, που με τη νέα προωθητική ενέργεια «MG Hybrid+ NOW», που ισχύει για περιορισμένο αυτοκινήτων προσφέρεται με πιο προνομιακούς όρους από ποτέ: Μηνιαία δόση €157 και επιτόκιο 4,9%.
Το C-SUV της MG βρίσκεται λιγότερο από ένα χρόνο στη χώρα μας, πλην όμως συγκαταλέγεται ήδη στα best-seller της κατηγορίας του. Κάτω από το καπό, φωλιάζει ένας 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.5 lt που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson με 102 ίππους και 128 Nm.
Η νέα προωθητική ενέργεια «MG Hybrid+ NOW» ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων
To θερμικό μοτέρ συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm που αντλεί ενέργεια από μια μεγάλη -για τα δεδομένα των HEV- μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,83 kWh (0,92 ωφέλιμες) που λειτουργεί σε υψηλή τάση 350V. Το σύστημα ολοκληρώνεται από μια γεννήτρια 61 PS και 60 Nm, κι ένα αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων που στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 197 PS και η ροπή τα 465 Nm.
Ο τρόπος λειτουργίας του υβριδικού συστήματος εστιάζει στη μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα, μιας και το μεγαλύτερο μέρος των αστικών μετακινήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με ρεύμα. Συνθήκη που αφενός διατηρεί χαμηλό επίπεδο θορύβου και αφετέρου κρατά την κατανάλωση μόλις στα 5 lt/100 km. Οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 113 g/km. Σημειώστε επίσης πως το MG ZS Max Hybrid+ μπορεί να κινηθεί 100% ηλεκτρικά με ταχύτητες έως τα 87 km/h.
Σε επίπεδο επιδόσεων, θα καλύψει και με το παραπάνω τις ανάγκες του μέσου οικογενειάρχη, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 8,7”. Η δύναμη των 197 ίππων όμως βρίσκονται στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Αρκεί να πατήσεις το γκάζι και το μοτέρ θα επιταχύνει πρόθυμα ακόμα και με πλήρες φορτίο.
Σχεδιαστικά, το MG ZS Max Hybrid+ χωρίς περιττές φλυαρίες και στοιχεία εντυπωσιασμού ακολουθεί μια πιο ευρωπαϊκή προσέγγιση χάρη στις καθαρές γραμμές και τις σωστές βάσει όγκου αναλογίες. Ανάλογα καλαίσθητη είναι και οι εικόνα του εσωτερικού. Το πρώτο πράγμα που θα σε κερδίσει είναι η ποιότητα κατασκευής μιας και το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό απαρτίζεται από μαλακά, ευχάριστα στην αφή πλαστικά.
To ψηφιακό υπόβαθρο είναι πλούσιο, με ντίτζιταλ πίνακα οργάνων 12,3” και κεντρική οθόνη που ανάλογα την έκδοση κυμαίνεται μεταξύ 10,25” και 12,3”. H τελευταία χρησιμοποιεί το πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα της εταιρείας και υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Με μήκος 4,43 m και μεταξόνιο 2,61 m, τέσσερις ενήλικοι θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις. Με τους πίσω να έχουν μπόλικο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι. Στο μέσο όρο της κατηγορίας και το πορτμπαγκάζ, με 443 lt (1.457 lt με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων).
To MG ZS Max Hybrid+ είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: Excite, Exclusive και Luxury, ξεκινώντας από €23.550. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος μιας και από τη βασική έκδοση βρίσκουμε την ολοκληρωμένη σουίτα ασφαλείας MG Pilot που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα παρακολούθησης τυφλού σημείου, adaptive cruise control με Stop & Go, προειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας.
Να αναφέρουμε τέλος, πως MG ZS Max Hybrid+ -όπως και όλα τα μοντέλα της κινεζικής φίρμας- καλύπτεται 7ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 km) και επτά χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της MG.





