node/36970

FCA: Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη για το τρίτο τρίμηνο του 2019

Οι Alfa Romeo Giulietta, Giulia και Stelvio παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεων το Σεπτέμβριο κατά 51,1%, 39,9% και 19,0% αντίστοιχα - Τι πούλησαν τα άλλα μοντέλα του ομίλου.

Η Fiat Chrysler Automobiles ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο του έτους με σημαντική αύξηση των πωλήσεων τον Σεπτέμβριο (+12,8%). Συνολικά ο όμιλος διέθεσε 200.200 οχήματα επιτυγχάνοντας μερίδιο 5,4%.

Η Alfa Romeo αύξησε τις πωλήσεις της τον Σεπτέμβριο κατά 25,9% με 4.100 μονάδες, ενώ ειδικότερα στην Ιταλία η αύξηση έφτασε το 33,9%. Αντίστοιχα θετικά για τη μάρκα ήταν τα αποτελέσματα και σε άλλες μεγάλες αγορές, όπως στη Γερμανία (+21,5%), στη Γαλλία (+26,0%) και στη Μεγάλη Βρετανία (+5,5%). Αναλυτικά ανά μοντέλο η αύξηση το Σεπτέμβριο ήταν +51,1% για την Giulietta, 19,0% για την Giulia και 39,9% για τη Stelvio.

Η Jeep ολοκλήρωσε το τρίμηνο με συνολικές πωλήσεις 40.200 μονάδων και μερίδιο αγοράς 1,1%. Το Σεπτέμβριο οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 18,1% με συνολικά 11.800 μονάδες. Σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 η μάρκα παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων κατά 0,8%, με 132.400 μονάδες και μερίδιο αγοράς 1,1%. Και η Jeep παρουσίασε θετικά αποτελέσματα στις μεγαλύτερες αγορές με αύξηση 36,9% στη Γαλλία, +27,7% στην Ιταλία και +6,3 στη Γερμανία. Ειδικότερα οι πωλήσεις του Renegade αυξήθηκαν στο τρίτο τρίμηνο κατά 26,2%, ενώ στο σύνολο της χρονιάς η αύξηση είναι της τάξης του 14,4%. Αντίστοιχα για το Compass η αύξηση το Σεπτέμβριο έφτασε το 6,6%. Τέλος το Cherokee αύξησε τις πωλήσεις του κατά 10,4% το συγκεκριμένο τρίμηνο και κατά 8,9% στο σύνολο της χρονιάς.

Η FIAT στον τελευταίο μήνα του 3μηνου διέθεσε 49.000 οχήματα, μια αύξηση της τάξης του 10,8% σε σχέση με την περσινή χρονιά, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 3,8%. Τα Fiat 500 και Fiat Panda διατήρησαν την κυριαρχία τους στην κατηγορία Α, με αύξηση των πωλήσεων για το 500 κατά 5,8% και 11,6% για το Panda. Παράλληλα η FIAT παρουσίασε το πρώτο Panda που δίνει έμφαση στην πολυτέλεια, το Panda Trussardi. Αντίστοιχα θετικά ήταν τα αποτελέσματα και για το 500Χ που παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων το Σεπτέμβριο κατά 40,0%, χάρη και στο λανσάρισμα του νέου 500Χ Sport. Τέλος τα Fiat Tipo (+111,6%) και 500L (+6,5%) κατάφεραν να παρουσιάσουν αύξηση μεγαλύτερη από την αντίστοιχη που παρουσίασε το σύνολο της κατηγορία τους.

[Πηγή: FCA]

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39172
FIAT Turin Geofencing Lab

FIAT: «Υποχρεώνει» τα plug-in hybrid να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά στην πόλη!

Τα plug-in hybrid γίνονται τόσο έξυπνα που θα μπορούν να αναγνωρίζουν αν βρίσκονται στην πόλη και, εάν είναι απαραίτητο, να γυρίζουν αυτόματα σε ηλεκτρική λειτουργία. Αυτό είναι το περιεχόμενο του πρότζεκτ της FIAT για τα δικά της μοντέλα.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

FIAT: «Υποχρεώνει» τα plug-in hybrid να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά στην πόλη!

Ορισμένες μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις σκέφτονται να απαγορεύσουν την κυκλοφορία θερμικών οχημάτων τα επόμενα χρόνια... αλλά τι γίνεται με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά; Το όλο πρόβλημα με αυτό το σύστημα κίνησης περιστρέφεται γύρω από το γεγονός ότι πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται σε ηλεκτρική λειτουργία όταν κiνούνται στην πόλη.

Ο όμιλος FIAT εργάζεται πάνω σε μια νέα λύση στο πλαίσιο του πρότζεκτ «Turin Geofencing Lab». Το όνομα δίνει ήδη τις ενδείξεις για τον τρόπο λειτουργίας της συσκευής: Η γεωγραφική θέση του οχήματος. Μια παρακολούθηση που μπορεί να μη βρίσκει κάποιους σύμφωνους, αλλά ένα αυτοκίνητο plug-in hybrid θα πρέπει να αναγνωρίζει πού πρέπει να του επιβάλλεται και πού όχι η αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.

Η FIAT συνεργάζεται από κοινού με τις τοπικές αρχές για να αποκτήσει πρόσβαση σε υποδομές μεταφορών. Όλος αυτός ο μικρόκοσμος συνδεσιμότητας και αισθητήρων επιτρέπει στη συνέχεια στο αυτοκίνητο να αναγνωρίζει πότε εισέρχεται σε ζώνη περιορισμού κυκλοφορίας και έτσι να ενεργοποιεί την ηλεκτρική ρύθμιση.

Αυτό το σύστημα έχει έναν στόχο: Να επιτρέπει στους οδηγούς των επαναφορτιζόμενων υβριδικών αυτοκινήτων να μπορούν να εισέρχονται σε περιοχές που είναι δεσμευμένες μόνο για EV και επίσης να έχουν πρόσβαση σε συγκεκριμένες θέσεις στάθμευσης. Το σύστημα θα αναπτυχθεί πρώτα στην Ιταλία, πριν ενσωματωθεί σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.