Εργοστασιακό Ηyundai i10 CNG

Εργοστασιακό Ηyundai i10 CNG

Η μετατροπή του Hyundai i10 αποκτά εργοστασιακή σφραγίδα και εγγύηση.

Το Hyundai i10 και η σεντάν εκδοχή του, το Xcent, είναι πλέον διαθέσιμα και με φυσικό αέριο για καύσιμο. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις τους μπορούν να εφοδιαστούν με σειριακό κιτ CNG μέσω των ντίλερ, με διετή εγγύηση σε απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων.

Αυτό συμβαίνει στις αναδυόμενες αγορές της Άπω Ανατολής και της Ινδίας και φυσικά θεωρούμε ότι κάτι αντίστοιχο μπορεί να γίνει και στην Ελλάδα. Η Hyundai ονομάζει την τεχνολογία αυτή DEDST (Dual ECU Dynamic Sequential Technology). Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι το Hyundai i10 κινείται είτε από ένα 3κύλινδρο 1.000άρι μοτέρ με 69 άλογα είτε από ένα 4κύλινδρο 1.200άρι με 82 άλογα.

Οι πληροφορίες μας λένε ότι η εργοστασιακού τύπου μετασκευή γίνεται μόνο στο μεγάλο μοτέρ και μόνο αν αυτό συνδυάζεται με το 5άρι χειροκίνητο σασμάν –υπάρχει και 4άρι αυτόματο. Η καύση φυσικού αερίου κατεβάζει ελαφρά την ισχύ του αυτοκινήτου σε σχέση με την καύση βενζίνης.

[Πηγή Hyundai Ινδίας]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube