Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Subaru Crosstrek

Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Subaru Crosstrek

To Subaru Crosstrek, ο διάδοχος του XV, παρουσιάστηκε και επίσημα στην Ελλάδα, δίνοντάς μας την ευκαιρία για μία πρώτη βόλτα μαζί του.

Subaru Crosstrek

Η τρίτη γενιά του Subaru Crosstrek έκανε επίσημη πρεμιέρα στη χώρα μας, κι έτσι ύστερα από την πρώτη μας γνωριμία μαζί του, στην πανευρωπαϊκή πρεμιέρα στην Αυστρία, το οδηγήσαμε στους ελληνικούς δρόμους… και χωματόδρομους.

Το Subaru Crosstrek δεν αποτελεί ένα οποιοδήποτε μοντέλο για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά το αυτοκίνητο που αντικαθιστά το XV, το best-seller της μάρκας. Ως εκ τούτου λοιπόν, το Crosstrek στηρίζεται στην κατά τεκμήριο επιτυχημένη συνταγή του προκατόχου του. Οι γραμμές του έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό ίδιες, ωστόσο η πιο γωνιώδης σχεδίαση των προφυλακτήρων καθιστά το ιαπωνικό SUV ακόμα πιο δυναμικό και ελκυστικό.

Η τιμή του νέου Subaru Crosstrek για την ελληνική αγορά ξεκινά από τις €41.945

Subaru Crosstrek

Τα ανασχεδιασμένα φανάρια εμπρός και πίσω χαρίζουν στο Crosstrek έναν πιο φρέσκο αέρα, με τη σχεδίαση της οροφής και την κλίση της προς τα πίσω να δίνουν στο μοντέλο μία αίσθηση κίνησης. Παράλληλα, οι αεραγωγοί, τόσο εμπρός όσο και πίσω, φροντίζουν για την καλύτερη κατανομή αέρα, μειώνοντας με αυτόν το τρόπο την αεροδυναμική αντίσταση.

Στο κομμάτι των διαστάσεων, το αυτοκίνητο, αν και μοιάζει πιο μυώδες και μακρύ από το XV έχει κερδίσει μόλις τρεις πόντους σε μήκος. Κατά τα λοιπά, το πλάτος παραμένει ίδιο στα 1,8 m, με το ύψος να μειώνεται κατά 1,5 πόντο, χωρίς ωστόσο να έχει μεταβληθεί η απόστασή του αμαξώματος από το έδαφος που παραμένει στα 22 cm. Τιμή το δίχως άλλο εξαιρετική που, σε συνδυασμό με το κατάλληλο σετ ελαστικών και τη συμμετρική τετρακίνηση της Subaru, αυξάνει ακόμα περισσότερο τις ήδη πολύ μεγάλες off-road δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Περνώντας στα ενδότερα του νέου Crosstrek, τo μάτι πέφτει κατευθείαν στην κάθετα τοποθετημένη οθόνη 11,6” για το infotainment, το οποίο προσφέρει αρκετές επιλογές συνδεσιμότητας και είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και Android Auto. Αυτή τη φορά ασύρματα, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη τη διαδικασία σύνδεσης. Πίσω από το τιμόνι υπάρχουν αναλογικά όργανα, ανάμεσα από τα οποία βρίσκεται μία έγχρωμη οθόνη TFT.

Subaru Crosstrek

Από εκεί και πέρα, το υπόλοιπο ταμπλό ακολουθεί τις γραμμές του απερχόμενου Subaru Crosstrek, με την ποιότητα των υλικών να σε κερδίζει αμέσως. Το πάνω μέρος του καλύπτεται από μαλακό υλικό, ενώ ακόμα στα χαμηλότερα σημεία της καμπίνας τα πλαστικά είναι αρκετά ποιοτικά και με αψεγάδιαστη συναρμογή.

Οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν πολύ καλοί για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ η άνεση που απολαμβάνουν οι εμπρός επιβάτες έχει βελτιωθεί περαιτέρω χάρη στα νέα καθίσματα. Για τη σχεδίαση των τελευταίων, η Subaru υιοθέτησε μια νέα προσέγγιση που βασίζεται στη δομή του ανθρώπινου σώματος. Καταφέρνοντας να μειώσει τους κραδασμούς και την πλάγια ταλάντευση του κεφαλιού, με αποτέλεσμα λιγότερη κούραση, πόνο στην πλάτη και στον αυχένα ή δυσφορία, ειδικά κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών.

Tο νέο Subaru Crosstrek εξοπλίζεται αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα e-BOXER που συνδυάζει τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης 136 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 16,7 ίππων προσαρμοσμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT Lineartronic. Στην κίνηση συμμετέχουν και οι τέσσερις τροχοί χάρη στην ιδιαίτερα ικανή συμμετρική τετρακίνηση της Subaru. 

Όπως ανέφεραν οι άνθρωποι της Πλειάδες Motors, το υβριδικό σύστημα του Crosstrek δεν είναι ένα απλό mild hybrid, αλλά προσομοιάζει περισσότερο με εκείνο που χρησιμοποιείται στα HEV. Αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση, μιας και το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια τόσο όταν ρολάρει με κεκτημένη ταχύτητα όσο και στις συχνές εκκινήσεις από στάση μέσα στην πόλη.

Subaru Crosstrek

Μπορεί εκ πρώτης, η ισχύς του μοτέρ να μην εντυπωσιάζει, το αυτοκίνητο όμως στην πράξη αποδεικνύεται πέρα για πέρα επαρκές. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα κινηθεί με άνεση, ασφάλεια και ικανοποιητική δύναμη στο δεξί πεντάλ, ακόμη κι αν είναι φορτωμένο. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, όπως επίσης και η βελτιωμένη ηχομόνωση, που επιτρέπει ένα ήσυχο και ξεκούραστο ταξίδι.

Στο οδικό δίκτυο της περιφέρειας, το Crosstrek θα κινηθεί ευχάριστα, με το τιμόνι να παρέχει καλή, για τα δεδομένα του αυτοκινήτου πληροφόρηση και την ανάρτηση να φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο πολύπλευρος χαρακτήρας του όμως ξεδιπλώνεται εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Εκεί, η τετρακίνηση, η ανάρτηση και το πλαίσιο (αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 15%) πραγματικά θα εντυπωσιάσουν, με το σύστημα X-Mode να βοηθά στη γραμμική λειτουργία του κιβωτίου και σωστή κατανομή της ροπής στους τροχούς. 

Τέλος, η τιμή του ιαπωνικού SUV στην ελληνική αγορά έχει οριστεί στις €41.945. Όπως κάθε μοντέλο της Subaru, έτσι και το Crosstrek καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση για οκτώ χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα. Μάλιστα η εγγύηση αυτή είναι πλήρως μεταβιβάσιμη, προσθέτοντας επιπλέον πόντους στη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου. Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Subaru Crosstrek θα έρθουν με την ολοκληρωμένη δοκιμή που θα ακολουθήσει.

Παρακάτω ακολουθεί πίνακας με τις τιμές του Subaru Crosstrek στην ελληνική αγορά:

ΕΚΔΟΣΗΤΙΜΗ
Subaru Crosstrek 2.0i e-BOXER Style CVT AWD€41.945
Subaru Crosstrek 2.0i e-BOXER Style Xtra CVT AWD€43.945
Subaru Crosstrek 2.0i e-BOXER Premium CVT AWD€45.970

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube