node/36984

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που προτιμούν οι ευρωπαίοι καταναλωτές

Εξαιρετική η επίδοση της Dacia που έχει δύο αυτοκίνητα μέσα στην πρώτη πεντάδα τον Αύγουστο.

Δεν είναι μυστικό ότι το Duster είναι το best-selling μοντέλο της Dacia στην Ευρώπη, ακολουθούμενο από το Sandero. Ωστόσο δεν είναι γνωστό ότι τα δύο αυτά μοντέλα βρέθηκαν τον Αύγουστο στην πρώτη πεντάδα των πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της JATO Dynamics, το Duster πούλησε τον Αύγουστο 19.451 αυτοκίνητα (αύξηση 10,8% σε ετήσια βάση), έναντι το πρώτου VW Golf που πούλησε 26.441 αυτοκίνητα.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε το VW T-Roc με 18.262 αυτοκίνητα, στην τέταρτη το Dacia Santero με 17.764 και στην πέμπτη το VW Polo με 16.692 πωλήσεις.

Σε ό,τι αφορά στις μάρκες συνολικά, η VW ήταν πρώτη με 128.882 πωλήσεις, με τις Ford και Mercedes-Benz να συμπληρώνουν την τριάδα του άτυπου βάθρου. Να σημειώσουμε εδώ πως η VW είναι πρώτη παρά τη μείωση της τάξης του 13,1% που σημειώνει.

Δείτε στον παρακάτω  πίνακα αναλυτικά τα μοντέλα και τις μάρκες που σημείωσαν τις καλύτερες επιδόσεις τον Αύγουστο στην Ευρωπαϊκή αγορά.

sal

node/39167

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

Το Jeep Compass διατίθεται πλέον με τον νέο 1.3 Firefly που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

H Jeep παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη γκάμα του Compass για την Ευρωπαϊκή αγορά, ανακοινώνοντας παράλληλα το πρόγραμμα Jeep Freedom Days για όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας

Ξεκινώντας από το Compass, η έκδοση MY2020 είναι διαθέσιμη με το νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που αποδίδει 130 PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή 150 PS με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT το οποίο έχει και λειτουργία sport. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει την κίνηση του μοντέλου σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.

Το Compass MY2020 έχει επίσης νέα ρύθμιση στο τιμόνι για μεγαλύτερη ευελιξία στην πόλη ενώ εξοπλίζεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας UConnect με οθόνη αφής 8,4" και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας. Επιπλέον, μέσω εφαρμογής στο smartphone, ο ιδιοκτήτης ενός Compass μπορεί να ελέγξει τον δείκτη καυσίμου, να θυμηθεί που πάρκαρε το αυτοκίνητό του, να ξεκλειδώσει τις πόρτες και να ανοίξει τα φώτα. 

Εξωτερικά, το Compass MY2020 δεν διαφέρει από τον προκάτοχό του, όμως είναι διαθέσιμο με νέα σχέδια τροχών και σε πέντε νέες αποχρώσεις: Triple Layer Ivory, Colorado Red, Italia Blue, Shade Blue και Techno Metallic Green.

Το Jeep Compass MY2020 είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από τις €22.900 για την έκδοση 1.3T Sport και από τις €27.900 για την έκδοση 1.3Τ 150hp DDCT Longitude.      

Η γκάμα του Compass θα εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με την εμπορική πρεμιέρα της εξηλεκτρισμένης έκδοσης Plug-in Hybrid, μαζί με την αντίστοιχη έκδοση του Renegade. To υβριδικό σύστημα 4xe των δύο μοντέλων θα προσφέρει τετρακίνησης, απόδοση 190-240 PS, εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/km και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με αυτονομία 50 km. Παράλληλα με λιανική τιμή προ φόρων <40.000 ευρώ θα έχουν μηδενικό φόρο για χρήστες εταιρικού αυτοκινήτου.

Το πρόγραμμα Jeep Freedom Days καλύπτει όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας (Renegade, Compass, Cherokee, Wrangler), με ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, όφελος έως 10.000 ευρώ, 4ετή εργοστασιακή εγγύηση των 160.000 km, 4ετή οδική βοήθεια και δυνατότητα αποπληρωμής με 1η δόση από το 2021.

[Πηγή: Jeep]

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media.