node/42516

Audi: Οι τιμές των e-tron GT quattro και RS στην Ελλάδα

Το ηλεκτρικό grand tourer της Audi που μοιράζεται το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη με την Porsche Taycan είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά.

Με βασικά χαρακτηριστικά την εντυπωσιακή σχεδίαση και τις ακόμα πιο εντυπωσιακές επιδόσεις, το Audi e-tron, η ηλεκτρική ναυαρχίδα του Ingolstadt, ξεκινά την εμπορική του καριέρα και στην χώρα μας.

Υπενθυμίζουμε ότι το ηλεκτρικό Gran Turismo μοντέλο της Audi είναι συγγενικό με την Porsche Taycan καθώς βασίζεται στην πλατφόρμα J1 του VW Group. Με μήκος 4,99 m, πλάτος 1,96 m και ύψος μόλις 1,41 m, είναι ένα εντυπωσιακό σε εμφάνιση αυτοκίνητο τόσο σε εξωτερική, όσο και σε «εσωτερική» εμφάνιση.

Η καμπίνα ακολουθεί τα σχεδιαστικά μονοπάτια των τελευταίων μοντέλων της Audi, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3" πίσω από το τριάκτινο τιμόνι, κεντρική οθόνη αφής 8,6" για το infotainment και φυσικά χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό στην κεντρική κονσόλα με χαμηλά τοποθετημένους αεραγωγούς και λεπτομέρειες από ανθρακονήματα. Η διάταξη είναι πενταθέσια, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 405 λίτρα στο e-tron GT (+85 λίτρα εμπρός) και 366 λίτρα στο RS e-tron GT. 

audi

Κίνηση στο μοντέλο δίνουν δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 476 PS/630 Nm στο e-tron GT quattro και 598 PS/830 Nm στο RS e-tron GT. Επιπλέον υπάρχει η λειτουργία boost χαρίζει μέγιστη ισχύ 530 PS στο e-tron GT quattro και έως 646 PS στο RS e-tron GT για χρονικό διάστημα έως και 2,5".

Σε κάθε περίπτωση η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με προηγμένο torque vectoring και ένα αυτόματο κιβώτιο δύο σχέσεων στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,1" για το e-tron GT quattro και σε μόλις 3,3" για το κορυφαίο RS e-tron GT, ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 245 km/h και 250 km/h αντίστοιχα. Παράλληλα, η μπαταρία ιόντων λιθίιου 800V χωρητικότητας 85 kWh που βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου χαρίζει αυτονομία 487 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

audi

Το RS e-tron GT έχει στάνταρ ενεργή αερανάρτηση (προαιρετικά στο e-tron GT quattro), κλείδωμα πίσω διαφορικού, προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης και προαιρετικά carbon κεραμικά φρένα, με την Audi να έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο στήσιμο του μοντέλου. Αρκετή δουλειά έγινε και στον τεχνητό ήχο για το μοτέρ ο οποίος αλλάζει ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλέξει ο οδηγός από το Audi drive select.

Οι παραγγελίες για το ηλεκτρικό μοντέλο ξεκίνησαν και στην χώρα μας, με τιμή από €108.100 για το Audi e-tron GT quattro και από €148.700 για το RS e-tron GT.