Από €24.900 στην Ελλάδα το ανανεωμένο Peugeot 3008 

Από €24.900 στην Ελλάδα το ανανεωμένο Peugeot 3008 

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 διατίθεται στη χώρα μας με κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και επαναφορτιζόμενο υβριδικό σε δύο εκδόσεις. 

Με νέα σχεδίαση και ευρεία γκάμα κινητήρων το ανανεωμένο Peugeot 3008 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά, με τιμές που ξεκινούν από €24.900 σύμφωνα με την εμπορική πολιτική της εταιρείας.

Σχεδιαστικά οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στη νέα μάσκα με την επιβλητική γρίλια, ενώ νέοι είναι και οι καινούργιοι LED προβολείς. Πίσω έχουμε και εδώ νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full LED, με την εικόνα τους να έχει τη μορφή τρισδιάστατων “νυχιών” που πλέον αποτελούν σήμα καταταθέν της εταιρείας. 

neo3008

Στο εσωτερικό έχουμε περάσει πλέον στην ψηφιακή εποχή με την τελευταία εκδοχή του i-Cockpit της Peugeot να δεσπόζει. Ειδικότερα έχουμε οθόνη αφής 2,3 ιντσών με αναβαθμισμένη απεικόνιση των πληροφοριών, όπως και μια κεντρική οθόνη-πίνακα οργάνων 10 ιντσών.

Το ανανεωμένο 3008 έχει μια χρωματική παλέτα με 7 επιλογές (Celebes Blue, Vertigo Blue, Pearl White, Artense Grey, Platinum Grey, Perla Nera Black και Ultimate Red) και προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, Active, Allure και GT. Η τελευταία μάλιστα, μπορεί να συνδυαστεί με το νέο πακέτο Black Pack που χαρακτηρίζεται από μια σειρά μαύρων στοιχείων και τις 19άρες ζάντες Washington Black Pack.

new3008

Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις κινητήρων και ξεκινώντας από την plu-in hybrid, έχουμε δύο εκδοχές τις HYBRID4 300 e-EAT8 HYBRID 225 e-EAT8. Η πρώτη είναι τετρακίνητη, έχει ηλεκτρική αυτονομία 59 km (κατά WLTP), εκπομπές CO2 29 gr/km και κατανάλωση από 1,2 lt/100 km. Ενσωματώνει έναν PureTech κινητήρα 1.598 cc των 200 PS και δύο ηλεκτροκινητήρες, εκ των οποίων ο ένας είναι συνδεδεμένος με το 8τάχυτο e-EAT8 κιβώτιο και αποδίδει 110 PS, ενώ ο δεύτερος, ισχύος 113 PS βρίσκεται στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς αντιστοιχεί σε 300 PS.

3008new

Η έκδοση HYBRID 225 e-EAT8 είναι προσθιοκίνητη με συνολική αποδιδόμενη ισχύ 225 PS που αντλούνται από έναν PureTech κινητήρα 1.598 cc με ισχύ 180 PS  και ένα ηλεκτροκινητήρα 110 PS συνδεδεμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 56 km (κατά WLTP), οι εκπομπές CO2 τα 30 g/km ενώ η μέση κατανάλωση ξεκινά από τα 1,3 lt/100 km. Αμφότερες οι εκδόσεις ενσωματώνουν μια μπαταρία των 13,2 kWh και διατίθενται με ένα καλώδιο φόρτισης 3,7 kW (προαιρετικά και με 7,4 kW).

Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου έχουμε τις εξής επιλογές:

  • Ένα 3κύλινδρo μοτέρ PureTech χωρητικότητας 1,2 λίτρων απόδοσης 130 PS. Διατίθεται με 6τάχυτο μηχανικό, ή αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων
  • Ένα 4κύλινδρo μοτέρ βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων απόδοσης 180 PS, αποκλειστικά με αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο.
  • Ένα 4κύλινδρο μοτέρ BlueHDi 1,5 λίτρων ισχύος 130 PS με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ή εξατάχυτο μηχανικό. 

Τεχνολογία- Συστήματα υποβοήθησης
Στο νέο 3008, τα νέας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, έρχονται να συμπληρώσουν τις πολλές ενσωματωμένες ευφυείς τεχνολογίες που διαθέτει ήδη το μοντέλο:

- Σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), μοναδικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου τη νύχτα ή κατά την οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει τον εντοπισμό τους σε αποστάσεις 200-250 μέτρων, πέρα από την εμβέλεια των φώτων πορείας, και εμφανίζει την υπέρυθρη εικόνα τους στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

- Adaptive («Ενεργό») Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), με επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3 δευτερόλεπτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η επανεκκίνηση πραγματοποιείται με ένα απλό πάτημα στο γκάζι ή άγγιγμα στο χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων (paddle) πίσω από το τιμόνι.

- Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας. (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go), Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας και απαιτεί από τον οδηγό να διατηρεί πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.

- Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς & ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες που κυμαίνονται από 5 έως 140 km/h ανάλογα την έκδοση) με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.

- Αναβαθμισμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (stop, απαγορευτικό, απαγόρευση προσπεράσματος).

νες1

Το νέο 3008 προσφέρει μία πλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας που ανήκουν στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό ανάλογα με την έκδοση:

- Adaptive Cruise Control με λειτουργία από τα 30 km/h για τις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.

- Visiopark 1 με κάμερα οπισθοπορείας και απεικόνιση 180°.

- Visiopark 2 με κάμερες εμπρός και πίσω και απεικόνιση 360°.

- Park Assist, ενεργή υποβοήθηση πάρκινγκ για θέσεις σε σειρά ή παράλληλα.

- Ενεργό σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα (ή από τα όρια του δρόμου) με δυνατότητα διόρθωσης της πορείας.

- Προειδοποίηση απόσπασης της προσοχής του οδηγού, όπου αναγνωρίζονται τα σημάδια κόπωσης κατά τη διάρκεια πολύωρης οδήγησης με ταχύτητα πάνω από 65 km/h. Το σύστημα αναλύει τη συμπεριφορά του οδηγού από τις κινήσεις στο τιμόνι.

- Αυτόματη ενεργοποίηση των φώτων πορείας.

new3

- Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας και σύσταση τήρησής τους.

- Ενεργό σύστημα ελέγχου των τυφλών γωνιών (με διόρθωση της πορείας). Λειτουργία που ενεργοποιείται πάνω από τα 12 km/h.

- Advanced Grip Control, το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 4 επιλογές πρόσφυσης (Normal, χιόνι, Λάσπη, Άμμος) με ειδικά ελαστικά.

- Υποβοήθηση κατάβασης (Hill Assist Descent Control - HADC) βοηθά στη διατήρηση της πορείας και της επιλεγμένης κατεύθυνσης κατά την οδήγηση σε απότομες κατηφόρες.

- Λειτουργία hands free της πόρτας του χώρου αποσκευών.

- Πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή.

- Καθίσματα με λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων.

- Ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Tέλος, οι πληροφορίες από το smartphone περιλαμβάνονται στην κεντρική οθόνη χάρη στο συμβατό λογισμικό Mirror Screen, συμπεριλαμβανομένων και των πρωτοκόλλων σύνδεσης Apple CarPlay και Android Auto. Για τη φόρτιση των συσκευών σας, εκτός από τη θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone, υπάρχει και μία θύρα USB εμπρός και δύο νέες θύρες USB για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα, με τιμή εκκίνησης €24.900 (έκδοση 1.2 PureTech 130 PS).  

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube