node/35226

Από € 28.600 το νέο SEAT Taracco στην ελληνική αγορά

Θα διατίθεται σε 5θέσια και 7θέσια έκδοση, δύο εκδόσεις εξοπλισμού και τέσσερις κινητήρες.

Το νέο SEAT Tarraco, αποτελεί τη ναυαρχίδα των SUV της ισπανικής εταιρείας και έρχεται να μπει σε μια ανταγωνιστική αγορά όπου κυριαρχούν ομογάλακτα και ξένα μοντέλα, όπως τα Volkswagen Tiguan, Hyundai Santa Fe, Ford Edge και Škoda Kodiaq.

To νέο Tarraco έλκει το όνομά του από την ισπανική πόλη Tarragona και είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που «βαπτίστηκε» μετά από δημόσια ψηφοφορία. Το Tarraco βασίζεται στη μεγαλύτερη έκδοση της πλατφόρμας MQB του VW Group, την A2, και έχει μήκος 4,735 m - περίπου τέσσερα εκατοστά περισσότερο από ένα Kodiaq ή Tiguan Allspace. Θα διατίθεται δε στην αγορά σε εκδόσεις με πέντε και επτά θέσεις. Στη μεν πρώτη με χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 760 lt και στη δεύτερη με 700 lt -με την τρίτη σειρά καθισμάτων μη ανεπτυγμένη, φυσικά.

Στην ελληνική αγορά θα διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης και δύο ντίζελ. Στους πρώτους έχουμε έναν τετρακύλινδρο 1.5 TSI 150 PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας 2.0 λίτρων 190 PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG.

Για όσους επιλέξουν την πετρελαιοκίνηση το Taracco θα διατίθεται με έναν δίλιτρο TDI 150 PS (με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή  7τάχυτο κιβώτιο DSG στην έκδοση 4Drive) και έναν δίλιτρο TDI 190 PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG.

Θα υπάρχουν δύο επίπεδα εξοπλισμού, το Style που θα είναι το βασικό και το Xcellence που θα είναι το πιο πλούσιο και οκτώ διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί.

Οι τιμές ξεκινούν από τα € 28.600 για το Style 1.5 TSI 150hp και φτάνουν τα € 42.500 για το κορυφαίο της σειράς Xcellence 4Drive DSG 2.0 TDI 190hp.

Αναλυτικά οι τιμές έχουν ως εξής:
SEAT Taracco Style 1.5 TSI 150hp € 28.600
SEAT Taracco Xcellence 1.5 TSI 150hp € 34.500
SEAT Taracco Xcellence 4Drive DSG 2.0 TSI 190hp € 42.000
SEAT Taracco Style 2.0 TDI 150hp € 28.300
SEAT Taracco Xcellence 2.0 TDI 150hp € 34.500
SEAT Taracco Style 4Drive 2.0 TDI 150hp € 36.500
SEAT Taracco Xcellence 4Drive DSG2.0 TDI 150hp € 40.900
SEAT Taracco Xcellence 4Drive DSG 2.0 TDI 190hp € 42.500

node/39476

Οι τιμές του αναβαθμισμένου Mazda CX-5

Το CX-5 βελτιώνεται στα σημεία για να συνεχίσει την πορεία του ως το ευρωπαϊκό best-seller της Mazda.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Οι τιμές του αναβαθμισμένου Mazda CX-5

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Mazda ανακοίνωσε τις τιμές του CX-5, του μεσαίου της SUV το οποίο αναβαθμίζεται για το 2020 και είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας από €27.395.

Από το 2012 μέχρι σήμερα, η Mazda έχει πουλήσει πάνω από 2.870.000 μονάδες του CX-5 σε 130 χώρες ανά τον κόσμο, ενώ σήμερα το μοντέλο εκπροσωπεί περίπου το 30% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της μάρκας. Η δεύτερη γενιά του CX-5 που παρουσιάστηκε το 2017, αναβαθμίστηκε το 2019 και το 2020, ενσωματώνει την τελευταία σχεδιαστική ταυτότητα "Kodo - Soul of Motion" της ιαπωνικής φίρμας και εξοπλίζεται με κινητήρες τεχνολογίας Skyactiv (τώρα και με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων) και τεχνολογίες ασφαλείας i-Activsense (συμπεριλαμβανομένου του εξελιγμένου Smart City Brake Support με λειτουργία αναγνώρισης πεζών τη νύχτα)

Το CX-5 θα διατίθεται σε εξωτερικές 10 αποχρώσεις, που τώρα περιλαμβάνουν και το νέο χρώμα στο μοντέλο του 2020 – το μεταλλικό Polymetal Grey. Στο εσωτερικό η premium ατμόσφαιρα αναβαθμίζεται χάρη στη μεγαλύτερη κεντρική οθόνη 8" που φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Mazda Connect, τη βελτιωμένη ηχομόνωση, το φωτισμό LED, τις δερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων στις εκδόσεις Revolution Top και Tajumi Plus, και το ανασχεδιασμένο κλειδί. Αναβαθμισμένη είναι και η ανάρτηση για ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και δυναμική οδική συμπεριφορά.

Το CX-5 είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης (Skyactiv-G) - 2,0 λίτρων με 165 PS (G165) και 2,5 λίτρων με 194 PS (G194) - και δύο κινητήρες πετρελαίου (Skyactiv-D) - 2,2 λίτρων με 150 PS (CD150) και 184 PS (CD184). Τα μοτέρ συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς (τετρακίνηση i-Activ AWD με σύστημα υποβοήθησης εκτός δρόμου πρόσφυσης Off-road Traction Assist).

Αναλυτικά οι τιμές όλων των εκδόσεων στον παρακάτω πίνακα:
 

Έκδοση Τιμή
G165 Emotion €27.395
G165 Challenge €31.887
G165 Takumi €36.011
G165 Revolution €36.618
G165 AWD Challenge €34.861
G165 AWD Takumi  €40.849
G165 AWD Revolution €41.635
G165 AWD AT Revolution €44.254
G194 AWD AT Revolution €46.061
G194 AWD AT Revolution Top black leather €48.865
G194 AWD AT Revolution Top white leather €49.132
G194 AWD AT Revolution Top SR black leather €49.934
G194 AWD AT Revolution Top SR white leather €50.201
G194 AWD AT Takumi Plus Nappa leather €51.269
CD150 Challenge €34.919
CD150 Revolution €41.970
CD150 AWD Challenge €36.981
CD150 AWD Takumi €43.639
CD150 AWD AT Takumi €47.135
CD150 AWD Revolution €44.537
CD150 AWD AT Revolution €48.052
CD184 AWD AT Revolution €48.314
CD184 AWD AT Revolution Top black leather €51.064
CD184 AWD AT Revolution Top white leather €51.326
CD184 AWD AT Revolution Top SR black leather €52.112
CD184 AWD AT Revolution Top SR white leather €52.374
CD184 AWD AT Takumi Plus Nappa leather €53.422

[Πηγή: Mazda]

node/39474
Audi SQ7

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Τα μοτέρ ντίζελ δεν αποτελούν πλέον τη μοναδική επιλογή στις εκδόσεις «S» των μεγάλων SUV της Audi, των Q7 και Q8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από τι καπό μπορούν να επιλέξουν και έναν V8 TFSI με 507 άλογα.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Από το 2019, σχεδόν όλα τα μέλη της οικογένειας «S» στην Ευρώπη μετατράπηκαν σε ντίζελ. Αυτό συνέβη λοιπόν και με τα SQ7 και SQ8 που διατέθηκαν στην αγορά αποκλειστικά με V8 TDI με 435 άλογα. Αλλά για όσους ορκίζονται στο όνομα της αμόλυβδης για το σπορ αυτοκίνητό τους, τα νέα είναι καλά: Τα μεγάλα SUV του Ingolstadt επιστρέφουν δριμύτερα με βενζίνη.

Και όχι ό,τι και ό,τι, αλλά με V8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από το καπό διαθέτουν πλέον και έναν διτούρμπινο 4.0 TFSI με 507 PS και 770 Nm. Μοτέρ που είναι ικανό κατά το εργοστάσιο να τους δίνει 4,1” για το σπριντ των 0-100 km/h, χρόνος που είναι κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από ό,τι με τον TDI . Χρόνο-κανόνι πετυχαίνουν και στις ρεπρίζ, καθώς η Audi διατείνεται ότι τα SQ7 και SQ8 χρειάζονται μόλις 3,8” για να ανέβουν από τα 80 στα 120 km/h.

Audi V8 4.0 TFSI biturbo engine

Φυσικά, και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για τετρακίνητη μετάδοση που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν τύπου Tiptronic. 

Στάνταρ είναι ακόμη η σπορ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση. Με αυτή την τελευταία, σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 5ο προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς βελτίωση της ευελιξίας μιας και μειώνεται ο κύκλος στροφής. Σε ταχύτητες άνω των 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφουν ελαφρώς προς την ίδια κατεύθυνση για μεγαλύτερη σταθερότητα. 

Audi SQ7

Προαιρετικά, η Audi προσφέρει ενεργές αντιστρεπτικές που λειτουργούν με μικρά ηλεκτρομοτέρ. Εξοπλισμός που πάει πακέτο με σπορ διαφορικό, το οποίο κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας Audi στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Κατά τα λοιπά, το SQ7 φορά στάνταρ 20άρες αλουμινένιες ζάντες, που στο SQ8 γίνονται 21”. Και για τα δύο, τα φρένα έχουν 400 mm διάμετρο και δαγκάνες βαμμένες μαύρες. Προαιρετικά, τα αυτοκίνητα μπορούν να εξοπλιστούν με κάρμπον κεραμικούς δίσκους.

Audi SQ8

Τα βενζινοκίνητα SQ7 και SQ8 4.0 TFSI αναμένεται να διατεθούν εμπορικά στην Ελλάδα από το προσεχές φθινόπωρο, με την τιμή τους να μην έχει ανακοινωθεί προσώρας από την ελληνική αντιπροσωπεία. Αν θα τολμούσαμε να κάνουμε μια εκτίμηση, υπολογίζουμε γύρω από τις 145 χιλιάδες ευρώ το SQ7 και από τις 140 για το SQ8.

Audi SQ8