Alfa Romeo Giulia MY2020
node/38054

Alfa Romeo Giulia: Νέα γκάμα από €43.500

Η Alfa Romeo Giulia ξεκινά το 2020 με ανανεωμένη γκάμα και νέο τιμοκατάλογο: Λιγότερες, αλλά και πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού.

Για την Giulia ΜΥ2020 δεν μπορούμε θα μιλήσουμε για ανανέωση, αλλά μάλλον για μια μικρή επικαιροποίηση. Η μεσαία μιλανέζικη μπερλίνα εκμεταλλεύεται μερικά νέα χαρακτηριστικά για να βελτιώσει την απτή ποιότητά της και να αντισταθμίσει την τεχνολογική υστέρησή της.

Έτσι, το MY2020 υιοθετεί μια οθόνη αφής 8,8 ιντσών και νέα βοηθήματα οδήγησης. Ωστόσο, τίποτα δεν άλλαξε κάτω από το καπό. Αυτό το φρεσκάρισμα ήταν μια ευκαιρία για αναθεώρηση της γκάμας και για νοικοκύρεμα στις εκδόσεις εξοπλισμού που είχαν πολλαπλασιαστεί σε αυτά τα πέντε χρόνια της εμπορικής ζωής του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά τους αναλυτικούς εξοπλισμούς των εκδόσεων Giulia, Super, Sprint, Veloce kai Veloce Ti αναμένεται να ανακοινωθούν από την ελληνική αντιπροσωπεία οσονούπω...

Οι επιλογές σε μοτέρ αφορούν τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 200 και 280 ίππων. Ο πρώτος συνδυάζεται αποκλειστικά με πίσω κίνηση, ενώ ο δεύτερος, στην έκδοση Veloce, συνδυάζεται και με τετρακίνηση Q4. 

Στην περίπτωση του ντίζελ, η 2.2 Turbo ξεκινά από τα 136 άλογα και συνεχίζει με 160, 190 και 210 PS -στην Ελλάδα διατίθεται μόνο η 190άρα. Η Giulia των 210 PS  είναι στάνταρ Q4, ενώ οι άλλες πισωκίνητες. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο 8άρι σασμάν. 

Η Quadrifoglio με τον V6 των 510 ίππων ακόμα δεν έχει σχηματοποιηθεί στην ανανεωμένη έκδοσή της.

node/39127

Έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo

Το νέο ηλεκτρικό B-SUV της Alfa Romeo θα εμπλουτίσει τη γκάμα δίπλα στις Tonale και Stelvio.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo

Σύμφωνα με το Autocar, η Alfa Romeo ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα για το 2022, το οποίο θα είναι το τρίτο SUV της γκάμα της δίπλα στην επερχόμενη έκδοση παραγωγής της Tonale (C-SUV) και την μεγαλύτερη Stelvio (D-SUV).

Η νέα Alfa Romeo θα ανήκει στην κατηγορία premium B-SUV και πιθανότατα θα μοιράζεται την ηλεκτρική πλατφόρμα eCMP του ομίλου PSA με τα DS 3 Crossback E-Tense, Peugeot e-2008 και Opel Mokka-e. Να θυμίσουμε πως σε αυτά τα μοντέλα ένας ηλεκτροκινητήρας 136 PS κινεί τον εμπρός άξονα, και μια μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh χαρίζει αυτονομία 330-340 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Παρόλα αυτά, η στόχευση της Alfa Romeo στις επιδόσεις, θα οδηγήσει σε πιο επιθετικό στήσιμο του μοντέλου και διαφορές στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, η ηλεκτρική Alfa θα έχει τεχνητό ήχο ο οποίος δεν θα προσομοιώνει ένα θερμικό μοτέρα όμως θα έχει στόχο να ενισχύει το συναίσθημα του οδηγού όποτε αυτός το επιλέγει.

Εκπρόσωπος της Alfa Romeo δήλωσε στο Autocar: «Όταν κυκλοφορήσαμε τις Giulia και Stelvio, μας αναγνώρισαν ως μια σπορ φίρμα, χάρη στο εξαιρετικό κράτημα. Προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε ότι τα μοντέλα μας δεν είναι μόνο σπορ αλλά μπορούν επίσης να οδηγηθούν και με ένα άνετο τρόπο - κάτι που παλαιότερα οι πελάτες δεν θα περίμεναν από την Alfa Romeo - έτσι ώστε να απευθυνθούμε σε μεγαλύτερη δεξαμενή πελατών.»

«Όσον αφορά το ηλεκτρικό μοντέλο, θα μείνουμε πιστοί στον σπορ χαρακτήρα της Alfa Romeo και θα χρησιμοποιήσουμε τους ηλεκτροκινητήρες με έμφαση στις επιδόσεις. Η κατηγορία B-Segment είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή όσον αφορά την αυτονομία και τη χρήση, και το δίκτυο φορτιστών θα έχει επίσης βελτιωθεί μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου.»

Σχετικά με την εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού B-SUV, ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Θα σεβαστούμε το αίσθημα της οικογενειακής σχεδιαστικής ταυτότητας - έχουμε μερικά κοινά στοιχεία σε ολόκληρη τη γκάμα - όμως δεν θέλουμε να κάνουμε copy paste στα μοντέλα μας, γιατί κάθε κατηγορία έχει τη δική της προσωπικότητα, και οι πελάτες μας είναι διαφορετικοί σε ηλικία και προσδοκίες.»

Η κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού μοντέλου σε μια ανερχόμενη κατηγορία θα βοηθήσει την Alfa Romeo να αυξήσει τις πωλήσεις της με στόχο τις 400.000 μονάδες το χρόνο, βελτιώνοντας παράλληλα τον μέσο όρο εκπομπών CO2. Ενδεικτικό είναι πως το 2019 η ιταλική φίρμα πούλησε στην Ευρώπη 54.365 αυτοκίνητα, μια μείωση άνω του 50% σε σχέση με το 2018.

*Η εικόνα είναι ψηφιακά επεξεργασμένη κατά προσέγγιση, καθώς δεν έχουμε ακόμα στοιχεία για το πως θα μοιάζει το ηλεκτρικό B-SUV.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39099

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Η νέα πρόταση χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Mercedes-Benz ονομάζεται Welcome Tomorrow –γιατί τα καλύτερα είναι μπροστά μας!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Η ελευθερία να πάμε όπου θέλουμε, οι αφορμές να γιορτάσουμε ξανά, η δυνατότητα να ονειρευτούμε, η ευκαιρία να νιώσουμε και πάλι την αίσθηση του ανοιχτού δρόμου… Γι’ αυτό η Mercedes-Benz καλωσορίζει το αύριο με το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow!  

Το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow περιλαμβάνει δύο νέες χρηματοδοτικές προτάσεις που προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες, με στόχο να απαντήσει στο όποιο αίσθημα οικονομικής ανασφάλειας, παρέχοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους με ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

Η πρώτη πρόταση Drive Now Pay Later εξασφαλίζει άτοκη περίοδο χάριτος 6 μηνών και άνεση προγραμματισμού, αφού προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη να αποκτήσει το νέο του αυτοκίνητο σήμερα, με την 1η δόση να πρέπει να πληρωθεί έξι μήνες μετά. Το πρόγραμμα αυτό θα ισχύει από τις 8 Ιουνίου 2020.

Η δεύτερη πρόταση είναι η FLEXPayment, η οποία εξασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλή μηνιαία δόση για τον 1ο χρόνο, ενώ παράλληλα προσφέρει δωρεάν συμβόλαιο επέκτασης εγγύησης δύο ετών πέραν της διετούς εργοστασιακής, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης.

Τα χρηματοδοτικά προγράμματα Welcome Tomorrow αφορούν ιδιώτες, ελευθέρους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας ή επικοινωνήστε με έναν πωλητή από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Mercedes-Benz σε όλη την Ελλάδα.

[Δελτίο Τύπου Mercedes-Benz]

TAGS