node/32367

Alfa Romeo: Διαθέσιμες οι B-Tech εκδόσεις για Stelvio Giulia και Giulietta

Ειδικός πρόσθετος εξοπλισμός για μια πιο… ξεχωριστή Alfa Romeo.

Η Alfa Romeo άνοιξε τις παραγγελιές για τις B-Tech εκδόσεις των  Giulia, Giulietta και Stelvio. Πρόκειται για εκδόσεις που έχουν να κάνουν με έναν ξεχωριστό εξοπλισμό, που διαφοροποιεί τα αυτοκίνητα από αυτά που διατίθενται «μαζικά».

Συγκεκριμένα για τις Giulia και Stelvio υπάρχουν σκουρόχρωμα διακοσμητικά γύρω από τη γρίλια, σκουρόχρωμους καθρέπτες και σκούρες απολήξεις εξατμίσεων.
Η Giulia B-Tech φορά τους προφυλακτήρες της Veloce και ζάντες 18″ (ή 19″ αν το ζητήσει ο αγοραστής), ενώ η  Stelvio B-Tech να διαθέτει σκουρόχρωμες μπάρες στην οροφή, ζάντες 19″ (20″ προαιρετικά) και σκουρόχρωμα διακοσμητικά στον πίσω προφυλακτήρα.

Αμφότερες διαθέτουν cruise control, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Alfa Connect με έγχρωμη οθόνη 8,8″ και συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, την σουίτα Alfa Connected Service και bi-xenon φωτιστικά σώματα.

Σε ό,τι έχει να κάνει με την Giulietta B-Tech και αυτή φορά σκουρόχρωμα διακοσμητικά στη γρίλια, στους καθρέπτες, στις χειρολαβές και  στην εξάτμιση και σπορ προφυλακτήρες, ενώ πατά πάνω σε τροχούς 18 ιντσών.

Επίσης διατίθεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Alfa Connect με έγχρωμη οθόνη 7″ και συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας, Mopar Connect και υποδοχές USB-HDMI.

node/39127

Έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo

Το νέο ηλεκτρικό B-SUV της Alfa Romeo θα εμπλουτίσει τη γκάμα δίπλα στις Tonale και Stelvio.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Έρχεται η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo

Σύμφωνα με το Autocar, η Alfa Romeo ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα για το 2022, το οποίο θα είναι το τρίτο SUV της γκάμα της δίπλα στην επερχόμενη έκδοση παραγωγής της Tonale (C-SUV) και την μεγαλύτερη Stelvio (D-SUV).

Η νέα Alfa Romeo θα ανήκει στην κατηγορία premium B-SUV και πιθανότατα θα μοιράζεται την ηλεκτρική πλατφόρμα eCMP του ομίλου PSA με τα DS 3 Crossback E-Tense, Peugeot e-2008 και Opel Mokka-e. Να θυμίσουμε πως σε αυτά τα μοντέλα ένας ηλεκτροκινητήρας 136 PS κινεί τον εμπρός άξονα, και μια μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh χαρίζει αυτονομία 330-340 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Παρόλα αυτά, η στόχευση της Alfa Romeo στις επιδόσεις, θα οδηγήσει σε πιο επιθετικό στήσιμο του μοντέλου και διαφορές στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, η ηλεκτρική Alfa θα έχει τεχνητό ήχο ο οποίος δεν θα προσομοιώνει ένα θερμικό μοτέρα όμως θα έχει στόχο να ενισχύει το συναίσθημα του οδηγού όποτε αυτός το επιλέγει.

Εκπρόσωπος της Alfa Romeo δήλωσε στο Autocar: «Όταν κυκλοφορήσαμε τις Giulia και Stelvio, μας αναγνώρισαν ως μια σπορ φίρμα, χάρη στο εξαιρετικό κράτημα. Προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε ότι τα μοντέλα μας δεν είναι μόνο σπορ αλλά μπορούν επίσης να οδηγηθούν και με ένα άνετο τρόπο - κάτι που παλαιότερα οι πελάτες δεν θα περίμεναν από την Alfa Romeo - έτσι ώστε να απευθυνθούμε σε μεγαλύτερη δεξαμενή πελατών.»

«Όσον αφορά το ηλεκτρικό μοντέλο, θα μείνουμε πιστοί στον σπορ χαρακτήρα της Alfa Romeo και θα χρησιμοποιήσουμε τους ηλεκτροκινητήρες με έμφαση στις επιδόσεις. Η κατηγορία B-Segment είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή όσον αφορά την αυτονομία και τη χρήση, και το δίκτυο φορτιστών θα έχει επίσης βελτιωθεί μέχρι την παρουσίαση του μοντέλου.»

Σχετικά με την εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού B-SUV, ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Θα σεβαστούμε το αίσθημα της οικογενειακής σχεδιαστικής ταυτότητας - έχουμε μερικά κοινά στοιχεία σε ολόκληρη τη γκάμα - όμως δεν θέλουμε να κάνουμε copy paste στα μοντέλα μας, γιατί κάθε κατηγορία έχει τη δική της προσωπικότητα, και οι πελάτες μας είναι διαφορετικοί σε ηλικία και προσδοκίες.»

Η κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού μοντέλου σε μια ανερχόμενη κατηγορία θα βοηθήσει την Alfa Romeo να αυξήσει τις πωλήσεις της με στόχο τις 400.000 μονάδες το χρόνο, βελτιώνοντας παράλληλα τον μέσο όρο εκπομπών CO2. Ενδεικτικό είναι πως το 2019 η ιταλική φίρμα πούλησε στην Ευρώπη 54.365 αυτοκίνητα, μια μείωση άνω του 50% σε σχέση με το 2018.

*Η εικόνα είναι ψηφιακά επεξεργασμένη κατά προσέγγιση, καθώς δεν έχουμε ακόμα στοιχεία για το πως θα μοιάζει το ηλεκτρικό B-SUV.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39099

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Η νέα πρόταση χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Mercedes-Benz ονομάζεται Welcome Tomorrow –γιατί τα καλύτερα είναι μπροστά μας!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Welcome Tomorrow: Νέα χρηματοδοτικά από τη Mercedes-Benz

Τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Η ελευθερία να πάμε όπου θέλουμε, οι αφορμές να γιορτάσουμε ξανά, η δυνατότητα να ονειρευτούμε, η ευκαιρία να νιώσουμε και πάλι την αίσθηση του ανοιχτού δρόμου… Γι’ αυτό η Mercedes-Benz καλωσορίζει το αύριο με το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow!  

Το νέο πρόγραμμα Welcome Tomorrow περιλαμβάνει δύο νέες χρηματοδοτικές προτάσεις που προστίθενται στις ήδη υπάρχουσες, με στόχο να απαντήσει στο όποιο αίσθημα οικονομικής ανασφάλειας, παρέχοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους με ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

Η πρώτη πρόταση Drive Now Pay Later εξασφαλίζει άτοκη περίοδο χάριτος 6 μηνών και άνεση προγραμματισμού, αφού προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη να αποκτήσει το νέο του αυτοκίνητο σήμερα, με την 1η δόση να πρέπει να πληρωθεί έξι μήνες μετά. Το πρόγραμμα αυτό θα ισχύει από τις 8 Ιουνίου 2020.

Η δεύτερη πρόταση είναι η FLEXPayment, η οποία εξασφαλίζει ιδιαίτερα χαμηλή μηνιαία δόση για τον 1ο χρόνο, ενώ παράλληλα προσφέρει δωρεάν συμβόλαιο επέκτασης εγγύησης δύο ετών πέραν της διετούς εργοστασιακής, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης.

Τα χρηματοδοτικά προγράμματα Welcome Tomorrow αφορούν ιδιώτες, ελευθέρους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας ή επικοινωνήστε με έναν πωλητή από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Mercedes-Benz σε όλη την Ελλάδα.

[Δελτίο Τύπου Mercedes-Benz]

TAGS