node/36444

Αγωνιστική Alpine A110 Rally

Με απόδοση που ξεπερνά τους 300 PS και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Μετά από τις A110 Cup (2017) και A110 GT4 (2018), η Alpine παρουσίασε μια ακόμα αγωνιστική έκδοση για ιδιώτες - την A110 Rally - η οποία έκανε πρεμιέρα στα πλαίσια του Rallye Mont-Blanc Morzine.

Alpine

Όπως και τα υπόλοιπα αγωνιστικά μοντέλα της Alpine, έτσι και αυτό εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Signatech, με βάση αλουμινένιο σασί του μοντέλου παραγωγής.

Ο κεντρικά τοποθετημένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,8 λίτρων έχει δεχθεί επεμβάσεις στη χαρτογράφηση και αποδίδει πλέον πάνω από 300 PS. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (σε αντίθεση με την προσθιοκίνητη έκδοση παραγωγής) μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων, με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η A110 Rally απέκτησε επίσης υδραυλικά αμορτισέρ, νέο σύστημα πέδησης της Brembo, ABS της Bosch και ντεπόζιτο 65 λίτρων προδιαγραφών FIA.

Alpine

Εξωτερικά η A110 Rally ξεχωρίζει από τους αγωνιστικούς τροχούς με ελαστικά της Michelin, τα γραφικά σε λευκό και κόκκινο χρώμα, τα πίσω πλευρικά παράθυρα και την οροφή από ανθρακονήματα αλλά και τη μεγάλη σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος.

Στο σπαρτιάτικο εσωτερικό βρίσκουμε ρολ κέιτζ προδιαγραφων FIA, τιμόνι με ενσωματωμένη οθόνη και αγωνιστικά καθίσματα της Sabelt με ζώνες έξι σημείων.

Η τιμή της Alpine A110 Rally ξεκινά από τα 150.000 € προ φόρων, ενώ θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία από το τέλος του έτους.

node/39119

ΣΟΑΑ: Επανεκκίνηση των ελληνικών αγώνων

Ο Υπουργός Αθλητισμού κ. Λευτέρης Αυγενάκης διαβεβαίωσε τους προέδρους των ΟΜΑΕ και ΣΟΑΑ ότι το «ΟΚ» θα δοθεί άμεσα.

Κυριακή, 31 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

ΣΟΑΑ: Επανεκκίνηση των ελληνικών αγώνων

Με πρωτοβουλία του Σ.Ο.Α.Α. μέσω του Προέδρου του, Μάριου Ηλιόπουλου, σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Ο.Μ.Α.Ε. Επαμεινώνδα Φατούρο και με ταύτιση απόψεων των δύο, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, σχετικά με το θέμα της επανεκκίνησης των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη σε θεσμικό επίπεδο με τον αρμόδιο Υπουργό Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη.

Αφού συνεχάρησαν και ευχαρίστησαν τον Υπουργό για τους ιδιαιτέρως αποτελεσματικούς χειρισμούς της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την πανδημία του COVID-19 και το αντίκτυπό της στην ελληνική κοινωνία, τέθηκε το αίτημα να εξεταστεί η επανεκκίνηση της αγωνιστικής δραστηριότητας για τους Έλληνες οδηγούς και συνοδηγούς. Τα παραπάνω στα πλαίσια της σημερινής, πολύ καλής κατάστασης, πέραν πάσης προσδοκίας, σε σχέση με την μείωση κρουσμάτων και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που έχει επιδείξει η ελληνική κοινωνία σε όλο αυτό το διάστημα της παγκόσμιας πανδημίας, επιτρέπουν να μειωθεί σημαντικά η περίοδος αναμονής και απραξίας των Ελλήνων οδηγών και συνοδηγών.

Εντάσσονται μάλιστα στο πλαίσιο του πρόσφατου Δ.Σ. του Συνδέσμου το οποίο έλαβε χώρα πριν από περίπου δύο εβδομάδες και στο οποίο είχε αναγνωριστεί το ενδεχόμενο οι αγώνες να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, κάτι που ήταν και το γενικότερο κλίμα των αρμόδιων κυβερνητικών φορέων εκείνη την περίοδο, πάντα ωστόσο υπό την προϋπόθεση ότι όταν οι συνθήκες αλλάξουν προς το καλύτερο (κάτι που τελικά προέκυψε), να ζητηθεί άμεσα από την Πολιτεία να επιτραπούν ξανά οι αγώνες σε εθνικό επίπεδο. Ο Αρμόδιος Υπουργός Αθλητισμού δείχνοντας για μια ακόμη φορά την αγάπη και τον σεβασμό προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό είχε την ίδια άποψη, τονίζοντας πως είναι πλέον εφικτό, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου, αθλήματα χαμηλής επικινδυνότητας σε σχέση με τον COVID-19 (στα οποία εντάσσεται και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός) να επανεκκινήσουν.

Σημαντική παράμετρος σε αυτό είναι η απόλυτη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και το μειωμένο, όσο το δυνατόν περισσότερο, ρίσκο εξάπλωσης του ιού, το οποίο στην περίπτωση του αθλητισμού και κατά συνέπεια και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, προϋποθέτει προσωρινή απουσία θεατών από τις διοργανώσεις για το απολύτως απαραίτητο χρονικό διάστημα που επιβάλλεται το οποίο ελπίζουμε δεν θα είναι μεγάλο.

Ο Σ.Ο.Α.Α. χαιρετίζει και προσυπογράφει την απόφαση αυτή, του αρμόδιου Υπουργού κ. Λευτέρη Αυγενάκη και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού τονίζοντας παράλληλα την ευαισθησία και προσοχή που πρέπει να δείξουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Το «πράσινο φως» που ανάβει από την Πολιτεία, οφείλουμε να τύχει συντονισμένης υποδοχής από την Ομοσπονδία, τους αρμόδιους φορείς και τους οργανωτές των αγώνων, προκειμένου οι διοργανώσεις να είναι ασφαλείς και ουσιώδεις υπό αυτές τις νέες συνθήκες, οι οποίες ευχόμαστε να είναι προσωρινές.

Είναι προφανές πως το «κλίμα» σε πίστες και ειδικές διαδρομές δεν θα είναι το ίδιο, όσο οι θεατές δεν θα είναι δυνατόν, να είναι παρόντες. Το απαραίτητο που οφείλουμε να κάνουμε σε αυτό το στάδιο της πολυσύνθετης αυτής διαδικασίας είναι να σεβαστούμε τις «θυσίες» που κάναμε όλοι μαζί τις προηγούμενες 75 και πλέον ημέρες. Θυσίες που έχουν αναδείξει τη χώρα μας σε παγκόσμιο πρότυπο ανάμεσα σε οποιοδήποτε μοντέλο διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης σε σχέση με το COVID-19. Ας κάνουμε ευχή το ίδιο να συμβεί και για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

[Δελτίο Τύπου ΣΟΑΑ]

node/39113

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Ο εξηλεκτρισμός της Alpine είναι ένα από τα επικρατέστερα σενάρια που εξετάζονται για το μέλλον της.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού Autocar, η Alpine ίσως εξελιχθεί σε μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλαίσια της αναδιάρθωσης της μητρικής Renault.

Το σχέδιο που ανακοίνωσε σήμερα η Renault προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. Από τις περικοπές δεν θα γλιτώσει και το εργοστάσιο της Renault στο Dieppe το οποίο αναμένεται να κλείσει μετά το τέλος της παραγωγής της Alpine A110. Υπό αυτό το κλίμα και δεδομένου ότι η γαλλική φίρμα έχει σκοπό να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, είναι πολύ πιθανό να δούμε και εξηλεκτρισμό της Alpine.

Όταν ρωτήθηκε για την Alpine, ο πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard δήλωσε: «Ξεκάθαρα, η Alpine είναι μια όμορφη μάρκα και θα πρέπει να εξετάσουμε πάρα πολύ σοβαρά το μέλλον της για να δούμε πώς μπορεί να προσθέσει αξία στον όμιλο». Ο ισχυρός άντρας της Renault παραδέχθηκε πως δεν γίνεται να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση λέγοντας πως το εργοστάσιο στο Dieppe δεν παράγει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να παραμείνει βιώσιμο.

Ο Laurens Van Acker, υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault, δήλωσε: «Είναι αναπόφευκτο πως θα εξηλεκτρίσουμε την Alpine. Δεν το κάνουμε μόνο για να ικανοποιήσουμε τους κανονισμούς ρύπων. Οι προσδοκίες των ανθρώπων θα αλλάξουν και θα μας σπρώξουν προς αυτή την κατεύθυνση». Η μετατροπή της Alpine σε μάρκα με ηλεκτρικά σπορ μοντέλα είναι ένα σενάριο που επιβεβαιώνεται και από πηγές στο εσωτερικό του Renault Group. Μια τέτοια εξέλιξη θα επέτρεπε στη Renault να χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά Alpine ως πλατφόρμες επίδειξης της τεχνολογίας της και να ανταγωνιστεί premium άλλους premium κατασκευαστές.

Η τελική απόφαση για το μέλλον της Alpine θα παρθεί από το νέο CEO, Luca de Meo, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα από τον ερχόμενο Ιούλιο.

[Πηγή: Autocar]

TAGS