Peugeot 208: Ένα μπεστ σέλερ με βαρύ βιογραφικό

Peugeot 208: Ένα μπεστ σέλερ με βαρύ βιογραφικό

Το Peugeot 208 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς παραμένει το μπεστ σέλερ στην απαιτητική κατηγορία των σουπερμίνι.

Το μοντέρνο Peugeot 208 ανταποκρίνεται εξατομικευμένα στις ανάγκες και στις απαιτήσεις των καταναλωτών: Μοναδικό ντιζάιν, ισχυρή τεχνολογία και με συστήματα κίνησης σε βενζίνη, ντίζελ και ρεύμα.

Αποτελώντας τη φυσική συνέχεια θρυλικών μοντέλων του Sochaux, όπως τα 205, 206 και 207, που άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους στην ιστορία της αυτοκίνησης, η μοίρα του Peugeot 208 ήταν λίγο πολύ προδιαγραμμένη. Πορεία που το έφερε από τη γέννησή του στο βάθρο των μπεστ σέλερ της ευρωπαϊκής αγοράς.

Peugeot 208

«Τίποτα όμως δεν χαρίζεται σε αυτή τη ζωή», θέσφατο που ισχύει και για τα αυτοκίνητα. Η επιτυχία του γαλλικού σουπερμίνι προκύπτει από το άθροισμα των υψηλών βαθμών αξιολόγησης στους τομείς που αποδίδουν σε ένα αυτοκίνητο τον όρο του «κορυφαίου». Πόσo μάλλον όταν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, συνδυάζονται από εύστοχη τιμολογιακή τοποθέτηση.

Ανατρέχοντας στους τομείς που του εξασφάλισαν το «πρωτάθλημα» στη περυσινή μάχη των ευρωπαϊκών πωλήσεων, με 206.816 αυτοκίνητα, το Peugeot 208 δεν στέκεται μόνο στη φρέσκια εμφάνιση. Από τη μία, εντυπωσιάζει με τις ανάγλυφες επιφάνειες, τα φαρδιά φτερά και την εντυπωσιακή φωτεινή περιγραφή που θυμίζει νυχιές λιονταριού, συνδυάζοντας ιδανικά τον δυναμισμό με τη γαλλική φινέτσα.

Από την άλλη, η σπονδυλωτή πλατφόρμα CMP του επιτρέπει να φορά κάτω από το καπό μοτέρ βενζίνης ή ντίζελ, καθώς και ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Πλουραλισμός που καλύπτει κάθε ανάγκη του καταναλωτή, με κοινό παρονομαστή την υψηλή απόδοση.

Ξεκινώντας από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι επιλογές για το Peugeot 208 ξεκινούν με τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech που έρχεται σε εκδόσεις με ισχύ 75 ή100. Kαι συνεχίζουν με τον αναβαθμισμένο και εξαιρετικά οικονομικό ντίζελ 1.5 BlueHDi με τα 100 άλογα!

Peugeot 208

Η βενζινοκίνητη έκδοση των 100 hp, προσφέρεται με μηχανικό 6αρι κιβώτιο αλλά και το κορυφαίο 8άρι αυτόματο κιβώτιο της αγοράς, το EAT8, ενώ η ντίζελ συνταιριάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Το 208 προσφέρεται με μια πλήρη γκάμα όσον αφορά το τρίπτυχο επιδόσεις/τιμή/κόστος χρήσης.

Την τεχνολογική υπεροχή του Peugeot 208 απέναντι στην πλειονότητα του ανταγωνισμού, αναδεικνύει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-208. Με ηλεκτροκινητήρα 136 hp και 260 Nm, αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 50 kWh που του εξασφαλίζει αυτονομία 362 km και καλύπτεται από το γαλλικό εργοστάσιο με εγγύηση οκτώ ετών ή 160.000 km.

Peugeot e-208

Για τη φόρτισή της, αρκούν λιγότερες από πέντε ώρες σε ένα τριφασικό Wallbox ισχύος 11 kW. Με την επιλογή ταχυφορτιστή DC ισχύος 100 kW δε, γεμίζει από το 0% στο 80% σε μόλις 30 λεπτά.

Με νέες δελεαστικές τιμές που ξεκινούν από €18.900 στην έκδοση 1.2 75 hp Like και από τις €19.700 στην πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Active Plus 100 hp που διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο κι ένα πλήρες πακέτο άνεσης, ασφάλειας και σύγχρονων τεχνολογιών. 

To μοναδικό i-cockpit με τον υπερυψωμένο αναλογικό πίνακα οργάνων, το τιμόνι μικρής διαμέτρου με δερμάτινη επένδυση και τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, έρχεται να ολοκληρώσει την καμπίνα του Peugeot 208, το οποίο παραμένει η επιλογή της καρδιάς και του μυαλού στα σουπερμίνι. Επιλογή που συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση πέντε ετών για τα μηχανικά μέρη όλων των εκδόσεων και πολλά ακόμα οφέλη που θα αποκαλυφθούν στην πορεία της κοινής συνύπαρξης.

Peugeot 208

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube