node/35166

2ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019: Νέο ρεκόρ στα Μέγαρα!

Η πρωινή βροχή δεν επηρέασε το θέαμα που χάρισαν για μία ακόμη φορά στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων οι πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας.

Η πρωινή βροχή δεν επηρέασε το θέαμα που χάρισαν για μία ακόμη φορά στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων οι πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Μάλιστα όσο η πίστα στέγνωνε τόσο οι χρόνοι έπεφταν εντυπωσιακά. Στοιχείο που υπόσχεται μεγάλες μάχες και πλούσιο θέαμα την Κυριακή, σε συνδυασμό με τον καιρό που προβλέπεται βελτιωμένος.

Το ενδιαφέρον των θεατών κορυφώθηκε στην κατηγορία Formula Saloon, όπου συμμετέχουν ορισμένα από τα πιο δυνατά αγωνιστικά που βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους. Για μία ακόμη φορά «έσπασε» το ρεκόρ πίστας, το οποίο υποχώρησε στο 57.389.

Έντονος ήταν όμως ο ανταγωνισμός και στις υπόλοιπες κατηγορίες κατά το σκέλος των Ελεύθερων και Χρονομετρημένων Δοκιμών του 2ου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

Ομάδες Ν και Α

Ο Π. Ευθυμίου εξασφάλισε χωρίς δυσκολίες την πρώτη θέση ενόψει του αγώνα της Κυριακής, σημειώνοντας με το Ford Escort RS Cosworth της κλάσης Α8 χρόνο 1:06.192.

Efthimiou

Δίπλα του στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθεί ο Α. Μητσάκος με Peugeot 106 S 16 (1:07.902), με τοv Χ. Μπουροθανασόπουλο (Honda Civic – 1:08.070) στην 3η θέση.
Στην κατηγορία Ν, καλύτερος χρόνος από τον Β. Κοκλάνη με το Mitsubishi Lancer EVO IX της κλάσης Ν4, με 1:09.039.

Koklanis

Ακολούθησε ο Δ. Γιαννούλης με το Honda Civic Type R της Ν3 και χρόνο 1:09.702. Στη Ν2 ταχύτερος ήταν ο Ε. Καίσαρ με το Peugeot 106 S 16 και χρόνο 1:11.763, τέσσερα δέκατα μπροστά από τον Χ. Μίλη με ίδιο αυτοκίνητο (χρόνος 1:12.180).

Ομάδα Ε

Εντυπωσιακή βελτίωση χρόνων καταγράφηκε κατά τη διάρκεια της ημέρας, από τις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών προς τα χρονομετρημένα και στην κατηγορία Ε.
Ο Γ. Μαραβέλιας ανέβαζε διαρκώς ρυθμό με την BMW 318 iS και με χρόνο 1:05.922 θα εκκινήσει τον αγώνα από την πρώτη θέση.

Maravelias

Τρεις οδηγοί πάλεψαν να βρεθούν δίπλα του στη γραμμή εκκίνησης, με τον ταχύτερο κατά τις πρωινές δοκιμές Ι. Λούκο να εξασφαλίζει τη 2η θέση με το Citroen Saxo VTS και χρόνο 1:08.634. Πίσω από τους δύο πρώτους θα εκκινήσουν οι Χ. Κύρτσιος (Citroen AX Sport – 1:08.819) και Α. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000 – 1:08.924). Αντιμετωπίζοντας προβλήματα με την BMW M3, o Ε. Καλκούνος περιορίστηκε στην 6η θέση.

Ιστορικά

Η κυριαρχία του Μ. Σταφυλοπάτη με το Ford Sierra RS Cosworth στην κατηγορία των Ιστορικών ήταν ξεκάθαρη από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές. Έτσι και όταν ήρθε η ώρα για τις χρονομετρημένες δεν απειλήθηκε. Κάτι που άλλωστε μαρτυρά και ο χρόνος του (1:08.531). Δίπλα του στην εκκίνηση θα βρεθεί ο Β. Παπαφιλίππου με το Opel Kadett C 1.9 GTE (1:10.100).

Stafylopatis

Η δεύτερη σειρά ανήκει σε δύο οδηγούς με Ford Escort Mk2 RS2000, τους Δ. Σκεπασιανό (1:10.475) και Ι. Κάτσικα (1:10.845).

Ενιαίο

Στην πίστα των Μεγάρων βρέθηκαν και 13 Skoda Fabia, για το θεσμό του Ενιαίου. Χαρακτηριστικό του έντονου ανταγωνισμού ήταν το γεγονός ότι στις χρονομετρημένες δοκιμές η διαφορά του 1ου από τον 9ο ήταν μικρότερη του δευτερολέπτου!

Charalampopoulos

Στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών κυριάρχησαν αντίστοιχα ο Φ. Καλέσης και ο Σ. Γαλεράκης, όμως στα χρονομετρημένα ήταν ο Ι. Χαραλαμπόπουλος εκείνος που έκανε τον ταχύτερο γύρο με 1:14.037. Από τη δεύτερη θέση θα εκκινήσει ο «Le Man», χάρη στο 1:14.073 που σημείωσε. Ακολούθησαν οι Κ. Γιαννίκος (1:14.303) και Σ. Γαλεράκης 1:14.351, με τους Φ. Καλέση (1:14.525) και Ε. Κουκέα (1:14.540) να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα.

Το πρόγραμμα της Κυριακής περιλαμβάνει δύο αγώνες, έναν το πρωί και έναν το μεσημέρι.

Formula Saloon

«Κερασάκι στην τούρτα» ήταν για μία ακόμη φορά η Formula Saloon, με τις δύο Lamborghini Huracan και την Ferrari 458 Challenge να μαγνητίζουν τα βλέμματα των θεατών.  

Samino

Η κόντρα του «Samino» με τον Π. Σολδάτο οδήγησε σε νέο ρεκόρ πίστας, 57.389. Το σημείωσε ο «Samino» με την Custom Huracan Super Trofeo, «σπάζοντας» το δικό του 57.512 από τον περασμένο Μάρτιο. Εξαιρετικός ήταν και ο χρόνος του Π. Σολδάτου με την Lamborghini Huracan GT3 (57.444), γεγονός που μας κρατά σε αγωνία για την κυριακάτικη μάχη τους και ένα νέο – ενδεχομένως – ρεκόρ.

Ακολούθησαν ο Π. Ηλιόπουλος με την Ferrari 458 Challenge (59.824) και ο Γ. Κακαλέτρης με το Opel Astra G Coupe (1:06.343).

Ατομική χρονομέτρηση ΗΤΤC - 1ο Σκέλος

Η δράση του Σαββάτου άρχισε υπό βροχή και με το πρώτο σκέλος του HTTC στην κατηγορία Stock, όπου συμμετέχουν τα πιο νορμάλ αυτοκίνητα. Ταχύτερος ήταν ο Δ. Δημολάς με Audi TTS και χρόνο 6:17.807 (ταχύτερος γύρος στο 1:14.096). Ακολούθησαν ο «Ο+» με Lotus Elise 111S (6:53.591) και ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf GTI (6:58.267)

Dimolas

Με τη βροχή να δυναμώνει κατά διαστήματα, η αποστολή των οδηγών της κατηγορίας Sport έγινε πιο δύσκολη, ενώ δεν έλειψαν τα τετ-α-κε. Νικητής ο Σ. Σταύρου (Peugeot 106), με 6:54.817 και όλους τους γύρους του κάτω από το 1:24.

Stavrou

Δεύτερος ο Ε. Ντελμπεντέρης (Mazda MX-5) και χρόνο 6:55.508, ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:21.719. Ακολούθησαν οι Η. Δρακάκης (Toyota Starlet) με 7:06.611, Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) με 7:13.017, Κ. Καίσαρ (Peugeot 106 Rallye) με 7:28.973 και Ι. Ψαρρός (Peugeot 106) με 7:38.755.

Petropoulos

Στην ατομική χρονομέτρηση της κορυφαίας και πιο πολυπληθούς κατηγορίας Extreme, νικητής αναδείχθηκε ο Γ. Πετρόπουλος (Porsche 911 Turbo) με συνολικό χρόνο 5:22.002 και ταχύτερο γύρο στο 1:04.176. Στη 2η θέση ο Δ. Γαζετάς (Subaru Impreza WRX STI) με 5:31.737 και στην 3η ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2) με 5:34.412.

_____________


Την Κυριακή, το πρόγραμμα αρχίζει από τις 8.30 π.μ. με το warm up όλων των κατηγοριών. Το 2ο σκέλος του HTTC Stock και Sport έχει προγραμματιστεί για τις 10:15 και 10:45 αντίστοιχα, ενώ ο πρώτος αγώνας ταχύτητας, αυτός του Ενιαίου, πρόκειται να αρχίσει στις 11:25.

Το εισιτήριο για τους θεατές έχει οριστεί στα €5. Όσοι βρέθηκαν στην πίστα το Σάββατο μπορούν να κρατήσουν το εισιτήριό τους, έτσι ώστε να μπουν με αυτό και την Κυριακή.

Υπενθυμίζουμε ότι τα αποτελέσματα των αγώνων θα μεταδίδονται ζωντανά από το sportstiming.gr. Εκεί μπορείτε να βρείτε και τα αναλυτικά γυρολόγια όλων των συμμετεχόντων από τις δοκιμές του Σαββάτου.

Ο αγώνας, 2ος για φέτος αλλά και 4ος για τη Super Season 2018-2019, διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ και την υποστήριξη των εταιριών:

Λουξ
Puma
SKAG
Linea Sport
Ρεκτιφιέ Original
Α. Μακρής Α.Ε.
Αξοτεχνική

Δελτίο Τύπου
Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.
Κύπρου 76, Περιστέρι
6944531231 / 6973018485
www.ellada-racingclub.com
www.facebook.com/ellada.racingclub

 

node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]