node/39918

1ος Αγώνας Ταχύτητας 2020: Στα Μέγαρα 3-4 Οκτωβρίου

Στις 3-4 Οκτωβρίου θα γίνει ο πρώτος αγώνας του Πρωταθλήματος Ταχύτητας και HTTC, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, και οι συμμετοχές έχουν ανοίξει.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2020, πιο ανταγωνιστικό από κάθε άλλη φορά στη σύγχρονη ιστορία του, θα ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο 3-4 Οκτωβρίου στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, εκεί όπου θα διεξαχθεί και η 1η συνάντηση του επάθλου ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge 2020.

Μπορεί η πανδημία να επέβαλε την αναβολή των αγώνων την περασμένη Άνοιξη, όμως σήμερα η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής είναι πανέτοιμη να διοργανώσει με απόλυτη ασφάλεια τον 1ο αγώνα του Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Το ενδιαφέρον των αγωνιζόμενων, των χορηγών και του κοινού τα προηγούμενα χρόνια ήταν τέτοιο που κατέστησε απόλυτα επιτυχημένη την ανασύσταση του θεσμού από το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. και οδήγησε στη διεξαγωγή αγώνων με υψηλού επιπέδου συναγωνισμό και πλούσιο θέαμα.

Οι ίδιοι παράγοντες εγγυώνται την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλήματος και φέτος. Η πίστα των Μεγάρων λοιπόν ετοιμάζεται να υποδεχτεί το πρώτο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου τα αγωνιστικά των ομάδων Ν, Α, R και Ε, τα θηρία της Formula Saloon, και τα αγαπημένα και πολύ εντυπωσιακά Ιστορικά.

Το έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge 2020 πλαισιώνει και φέτος το Πρωτάθλημα Ταχύτητας με τις τρεις κατηγορίες του, Stock, Sport και Extreme, αλλά και με τις επιπλέον κλάσεις Clio Cup, Legends Cup και Crosskart Cup. Κάτι αρκετά ενδεικτικό για τον πολύπλευρο χαρακτήρα του HTTC, αλλά και για το θέαμα που υπόσχεται. Όσοι θέλουν να συμμετέχουν στην ατομική χρονομέτρηση θα πρέπει να βιαστούν, αφού οι συμμετοχές θα περιοριστούν στις 40.

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της ΟΜΑΕ μέχρι την Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου, τόσο για τις κατηγορίες των αγώνων Ταχύτητας όσο και για το HTTC. Υπενθυμίζουμε ότι το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. προσφέρει τη δωρεάν συμμετοχή των Υπερπρωταθλητών της Super Season 2018-2019 στους φετινούς αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, και του HTTC. Για περισσότερες διευκρινίσεις και πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τη λέσχη μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε ένα Legend Car FZ09 στα Μέγαρα [video]

Και φέτος οι συμμετέχοντες στον αγώνα θα έχουν τη δυνατότητα να μείνουν σε απόσταση 20 km από την πίστα, στο ξενοδοχείο IL Desto Studios – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι, με την προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο το Σάββατο και με δώρο μία ακόμη διανυκτέρευση την Παρασκευή. Για κρατήσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879. Υποστηρικτές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας είναι η εταιρεία ειδών γραφείου Skag, καθώς και οι Puma, Under Armour, Loux, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport.

Για τη διεξαγωγή του αγώνα το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θα τηρήσει πιστά τις σχετικές οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει ορίσει η ΟΜΑΕ, και θα δώσει ιδιαίτερη μέριμνα στην ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων σε αυτόν. Με τα σημερινά δεδομένα, δεν θα επιτρέπεται η παρουσία θεατών.

Το Πρωτάθλημα Ταχύτητας είναι προ των πυλών. Η αγωνία για τους συνδυασμούς που θα πρωταγωνιστήσουν σε κάθε κατηγορία είναι ήδη μεγάλη. Καλή μας αρχή!

Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.
Κύπρου 76, Περιστέρι
6944531231 / 6973018485
www.ellada-racingclub.com
www.facebook.com/ellada.racingclub

[Πηγή: Δελτίο Τύπου ΕΛΛΑΔΑ]

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39926

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Οι δημοφιλείς αγώνες NASCAR Whelen Euro Series (NWES) ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν τους, στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2020, στη Vallelunga, της Ιταλίας.

Η General Tire ανέπτυξε τη συνεργασία της με τους αγώνες NWES το 2019, στο πλαίσιο μιας εξαετούς συμφωνίας, ως Επίσημος Συνεργάτης Ελαστικών, προσφέροντας στις ομάδες και στους πιλότους το πλεονέκτημα της σημαντικής της τεχνογνωσίας. Τα ελαστικά General Tire κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των Η.Π.Α., όπου υπάρχει σημαντική παράδοση παραγωγής ελαστικών NASCAR,  από το 1988.

Η General Tire κατασκεύασε τα νέα slick ελαστικά, NWES GT, για τη νέα σεζόν των αγώνων NWES 2020. Το νέο προϊόν αναπτύχθηκε πάνω στις προδιαγραφές του ίδιου επιτυχημένου ελαστικού των αγώνων του 2019, σε διάσταση 300/700 R 15, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στην οδήγηση και της ανθεκτικότητας στην πίστα. Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ποικίλες συνθήκες και διαδρομές, ώστε οι βελτιώσεις να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των αγώνων NWES 2020.

General Tire EuroNASCAR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR: Πήραμε γεύση

Όπως και σε πολλά άλλα αθλήματα, οι αρχικοί γύροι της νέας σεζόν χρειάστηκε να ακυρωθούν εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η Vallelunga θα είναι πρώτη στο καλεντάρι, ενώ θα ακολουθήσει το Zolder στο Βέλγιο (3 & 4 Οκτωβρίου), το Most στη Τσεχία (14 & 15 Νοεμβρίου) και η Valencia στην Ισπανία (3,4, 5 & 6 Δεκεμβρίου).

Ο Martin Heckers, επικεφαλής της General Tire Motorsport, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρώτη μας σεζόν στο NWES, μιας και τα ελαστικά μας απέδωσαν εξαιρετικά καλά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η αφοσιωμένη ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της General Tire αναπτύσσει και κατασκευάζει απρόσκοπτα τα νέα αγωνιστικά ελαστικά, έχοντας καταφέρει να ετοιμάσει τις απαραίτητες μονάδες για τη σεζόν NWES 2020. Το νέο ελαστικό NWES GT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μας μοντέλου, που κατασκευάστηκε, σύμφωνα και με τις  βελτιώσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες των οδηγών, από την εμπειρία της πρώτης σεζόν. Ανυπομονούμε για τη νέα αγωνιστική σεζόν, όταν τα ελαστικά μας θα μπουν στα σιρκουί του 2020, στην Ευρώπη!».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου General Tires]

TAGS