node/40066

1ος Aγώνας Ταχύτητας 2020: Αποτελέσματα

Η 1η συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας για το 2020 είχε έντονο συναγωνισμό, με την κατηγορία των Ιστορικών να προκαλεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Η αναγκαστική απουσία θεατών, λόγω των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας που ισχύουν σε όλες τις αθλητικές διοργανώσεις, μπορεί να στέρησε από την πίστα των Μεγάρων την όμορφη ατμόσφαιρα ενός αγώνα όπως τον ξέραμε, όμως δεν εμπόδισε τους οδηγούς να βάλουν τα δυνατά τους για να απολαύσουν οδήγηση και να διεκδικήσουν το καλύτερο αποτέλεσμα, μετά από μήνες αποχής από την οδήγηση στην πίστα.

Στις μάχες των οδηγών της Ν2, που έχουν πάντα ενδιαφέρον, προστέθηκε η κόντρα μεταξύ αυτοκινήτων της Α και της Ε, αφού οι δύο κατηγορίες έτρεξαν σε κοινό αγώνα, δύο μάχες μεταξύ όμορφων Ιστορικών, τα εντυπωσιακά περάσματα των Cross cars κ.ά. Κι όλα αυτά ανέδειξαν τους οδηγούς που θα πρωταγωνιστήσουν στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και στην ατομική χρονομέτρηση Hellenic Time Trial Challenge.

Ομάδα Ν

Ο Π. Σολδάτος, οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ Ν4, βρισκόταν στην 1η θέση του grid της Ομάδας Ν, όμως καθυστέρησε στην εκκίνηση κι έτσι έπεσε στην 4η θέση, μεταξύ των αυτοκινήτων της Ν2 που ξεκινούσαν πίσω του. Μέχρι τον 2ο γύρο όμως είχε ξαναπεράσει μπροστά από όλα, όπου και έμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα, γράφοντας στην πορεία ταχύτερο γύρο 1:06.780.

Ο Π. Φούντας (Peugeot 106 N2), που είχε ξεκινήσει από την 3η θέση, ήταν εκείνος που βρέθηκε επικεφαλής στην 1η στροφή του αγώνα, με τον «Geo» (Peugeot 106 N2) πίσω του. Η μεταξύ τους διαφορά μειωνόταν μέχρι τον 5ο γύρο, όταν ο «Geo» πέρασε μπροστά, καθαρά, στην ευθεία πριν την Κ8. Ο Φούντας συνέχισε να πιέζει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο του στον 16ο γύρο, χωρίς όμως να καταφέρει να ξαναπλησιάσει τον «Geo».

Πολύ ανταγωνιστικά φάνηκαν στην αρχή του αγώνα και τα επόμενα αυτοκίνητα της Ν2, με τους «Filon», Τ. Κουλουρίδη και Ν. Κόκκοτα στο τιμόνι. Τελικά όμως δεν προέκυψε κάποια εναλλαγή θέσης μεταξύ τους, ούτε και απειλήθηκαν από τον «Αστριό» που ακολουθούσε από απόσταση, οπότε τερμάτισαν με αυτή τη σειρά.

Ομάδες Α και Ε

Λόγω των εγκαταλείψεων του Σαββάτου, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν τη διεξαγωγή ενός κοινού αγώνα για τις Ομάδες Α και Ε, με 8 αυτοκίνητα συνολικά. Δυστυχώς όμως αυτά έμελλε να μειωθούν κι άλλο. Ο Δ. Πλακουτσής (Peugeot 206 GT E11) δεν εμφανίστηκε στην εκκίνηση, ενώ στο γύρο σχηματισμού εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα ο Λ. Λεοντόπουλος (Honda Civic Type R A7). Λόγω των υγρών που είχαν χυθεί στην Κ9, η εκκίνηση καθυστέρησε μέχρι να καθαριστεί η πίστα. Και στον επόμενο γύρο σχηματισμού, πριν από τη 2η εκκίνηση, εγκατέλειψε από κινητήρα και ο Π. Σολδάτος (Mitsubishi Lancer Evo VIII Α8).

Από τα αυτοκίνητα που εκκίνησαν τελικά στον αγώνα, ο  Α. Τζαβάρας (Opel Astra F GSi Α7) έφυγε 1ος και διατήρησε τη θέση του στην πρώτη στροφή, με τον Ι. Λούκο (Citroen Saxo Ε11) να βρίσκεται πίσω του. Η διαφορά των δύο ήταν μικρή αλλά σταθερή μέχρι περίπου το μέσο του αγώνα, όταν ο Λούκος πλησίασε αρκετά στην Κ4, δείχνοντας ότι ετοιμάζεται να επιτεθεί. Οι δύο οδηγοί συνέχισαν να κινούνται με ίδιο ρυθμό, γυρίζοντας συχνά κάτω από το 1:08. Μόνο λίγο πριν το τέλος του αγώνα, όταν έφτασαν να ρίξουν γύρο στα τελευταία αυτοκίνητα, ο Λούκος βρήκε την ευκαιρία που έψαχνε και προσπάθησε να προσπεράσει στην Κ9, χωρίς αποτέλεσμα.

Από τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν, ο Ρ. Καίσαρ (Peugeot 106 Α6) ήταν αρχικά μπροστά από τον Γ. Παπαδόπουλο (Peugeot 206 Α6) και τον Σ. Καραμεσίνη (Opel Ascona 2.0E Ε11). Όμως ο οδηγός του Ascona βρήκε άμεσα έναν πιο γρήγορο ρυθμό, περνώντας το 206 και 3 γύρους αργότερα και το 106. Ο Καίσαρ ξαναβρέθηκε δίπλα στον Καραμεσίνη, όταν ο τελευταίος ανοίχτηκε πολύ στην έξοδο της Κ9, όμως στην Κ1 έστριψε πρώτος ο οδηγός του Ascona και η σειρά παρέμεινε έτσι ως το τέλος.

Ιστορικά

Οι χρόνοι του Σαββάτου φανέρωναν ότι θα δούμε μάχη για την πρωτιά στα Ιστορικά, κάτι που επιβεβαιώθηκε και στην πράξη. Στην εκκίνηση, το Ford Sierra Cosworth 4x4 του 2ου Μ. Σταφυλοπάτη πετάχτηκε μπροστά, παίρνοντας την 1η θέση από τον Θ. Πετράκη, με την πρωτοεμφανιζόμενη Porsche 911 RSR. Οι δυο τους βρέθηκαν πολύ κοντά αρκετές φορές στη συνέχεια, με τον Πετράκη να πλησιάζει συνήθως στα φρένα της Κ1. Η προσπάθειά του για προσπέραση εγκαταλείφθηκε μετά από ένα γερό μπλοκάρισμα σε αυτό το σημείο, που τον έκανε να μείνει λίγο πίσω, χωρίς όμως να μειώσει ρυθμό.

Στην 3η θέση βρέθηκε από την αρχή του αγώνα ο Ι. Λούκος (VW Golf GTI 16V), χωρίς να μπορεί να απειλήσει τους πρώτους, ούτε και να απειληθεί από τον Ν. Κουτσίκο (BMW 2002) που τον ακολουθούσε. Αντίθετα, μια απολαυστική μάχη προέκυψε από τους διεκδικητές της 5ης θέσης.

Σε αυτή βρισκόταν αρχικά ο Α. Εδιπίδης (Ford GT40), με τον Δ. Σκεπασιανό (Ford Escort RS2000) και τον Ν. Μαργέτη (Nissan 260Z) να ακολουθούν. Μια καθυστέρηση του Εδιπίδη στην έξοδο της Κ1 επέτρεψε στον Σκεπασιανό, που ήδη πίεζε, να βρεθεί δίπλα του και να περάσει στην Κ3. Αμέσως όμως ο οδηγός του GT40 πέρασε στην αντεπίθεση: Βούτηξε στην εσωτερική της Κ5 και ξανακέρδισε τη θέση του, ενώ ο Σκεπασιανός αναγκάστηκε να πατήσει εκτός πίστας, οπότε βρέθηκε πίσω και από το Μαργέτη. Τον πέρασε, όμως ο οδηγός του Nissan σύντομα ανέβασε ρυθμό και κατάφερε να περάσει μπροστά από το Escort, και λίγο αργότερα μπροστά και από το GT40, στην είσοδο της Κ8. Ο Εδιπίδης όμως δεν παρέδωσε τα όπλα: Στην ευθεία της εκκίνησης βρέθηκε δίπλα στον Μαργέτη, έστριψε την Κ1 από την εξωτερική, και μέχρι την Κ3 είχε ξανακερδίσει την 5η θέση!

Hellenic Time Trial Challenge – 2o Σκέλος

Την Κυριακή, στο 2ο σκέλος της κατηγορίας Stock αγωνίστηκαν μόνο δύο οδηγοί, αφού ο Α. Κολοβέντζος (Daihatsu Charade) δε συμμετείχε. Ο ταχύτερος του Σαββάτου Δ. Καροφυλάκης (Seat Leon Cupra R) σημείωσε ξανά τον καλύτερο χρόνο, 1:14.903, ολοκληρώνοντας την 5άδα των γύρων του σε 6:20.834. Πίσω του, ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTI) χρειάστηκε, αντίστοιχα, 6:43.013, με ταχύτερο γύρο 1:18.943.

Στην κατηγορία Extreme, το 2ο σκέλος έγινε χωρίς τη συμμετοχή του Δ. Δημολά, που είχε κερδίσει το Σάββατο αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε. Έτσι, πρώτος ήταν τελικά ο Ι. Χεκιμιάν (Custom Lahoz Speedcar), με συνολικό χρόνο 4:30.902 και ταχύτερο γύρο 1:07.623. Πίσω του, στη 2η θέση της κατηγορίας αλλά και του Cross car Cup, ήταν ο «Αμερικάνος», με ίδιο φορμουλάκι, χρόνο 4:41.136 και ταχύτερο γύρο 1:09.732, ενώ την 3άδα συμπλήρωσε ο Μ. Δημούσης (Custom Semog), με 4:43.447 και 1:10.390, αντίστοιχα.

Ελάχιστα πιο πίσω βρέθηκε το γρηγορότερο συμβατικό αυτοκίνητο της κατηγορίας, το Toyota Starlet του Κ. Κλωνάρη, με συνολικό χρόνο 4:43.722, αλλά με πιο καλό ταχύτερο γύρο 1:10.184. Ακολούθησαν οι Ι. Κοντογεωργίου (Seat Leon 1M), Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) και Ν. Κρηπίδας (Opel City 1.6), στην πιο πολυπληθή κατηγορία του HTTC σε αυτό τον αγώνα.

Τα αναλυτικά αποτελέσματα, με το γυρολόγιο κάθε οδηγού και τους χρόνους των δοκιμών, μπορείτε να τα βρείτε στο www.infomega.gr/live.

Κλείνοντας, η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θα ήθελε να ευχαριστήσει την εταιρεία ειδών γραφείου Skag, τις εταιρίες Loux, Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport και το περιοδικό 4Τροχοί. Και βέβαια τους οδηγούς και τις ομάδες που στήριξαν το θεσμό των αγώνων Ταχύτητας αυτή τη δύσκολη περίοδο. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας με την πίστα για το Σαββατοκύριακο 14-15 Νοεμβρίου, οπότε και θα πραγματοποιηθεί ο 2ος αγώνας του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος.

[Πηγή: Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.]

node/40248

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Άνοιξαν οι συμμετοχές για τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, που αυτή τη φορά θα περιλαμβάνει και το ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda.

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές Οκτωβρίου, με τους οδηγούς να δηλώνουν «παρών» και να ανεβάζουν το θερμόμετρο στα ύψη, παρά την αναγκαστική απουσία θεατών από τις κερκίδες. Σήμερα, η σκέψη όλων ταξιδεύει ήδη στο Σαββατοκύριακο 14-15 Νοεμβρίου, όταν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θα διοργανώσει τον 2ο αγώνα του θεσμού. Παράλληλα, αυτή θα είναι και η 2η συνάντηση για το έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge.

Στην πίστα των Μεγάρων θα βρεθούν λοιπόν στα μέσα Νοεμβρίου τα αγωνιστικά των ομάδων Ν, Α, R και Ε, τα πανίσχυρα αυτοκίνητα της Formula Saloon, τα όμορφα και πάντα εντυπωσιακά Ιστορικά, καθώς και τα Skoda Fabia του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Τις κατηγορίες του Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα πλαισιώσουν εκείνες του Hellenic Time Trial Challenge: Stock, Sport και Extreme, με τις επιπλέον κλάσεις Clio Cup, Legends Cup και Crosskart Cup.

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της ΟΜΑΕ (http://www.e-omae-epa.gr/) μέχρι την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου, τόσο για τις κατηγορίες των αγώνων Ταχύτητας όσο και για το HTTC. Το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θα διοργανώσει τον αγώνα σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και με βάση το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει ορίσει η ΟΜΑΕ, μεριμνώντας για την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων σε αυτόν. Για την αποφυγή διάδοσης της πανδημίας, δεν επιτρέπεται η παρουσία θεατών.

Ιστορικά

Υποστηρικτές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας είναι η εταιρεία ειδών γραφείου Skag, καθώς και οι: Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Επιπλέον, το ξενοδοχείο IL Desto Studios – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι (20 km από την πίστα) προσφέρει στους αγωνιζόμενους την προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο το Σάββατο, με δώρο μία ακόμη διανυκτέρευση την Παρασκευή. Για κρατήσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.

[Δελτίο Τύπου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.]

node/40247

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Στο «βουνό των Κενταύρων» κρίθηκε το πρωτάθλημα ράλλυ ασφάλτου, το οποίο κατέκτησαν οι Αναπολιοτάκης–Τσιούκας με Ford Fiesta R5.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας ήταν οι νικητές του 38ου Ράλλυ Κένταυρος. Το έμπειρο πλήρωμα του Ford Fiesta R5 έφτασε στην νίκη, η οποία τους εξασφάλισε και μαθηματικά το τρίτο συνεχόμενο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου.

Στη δεύτερη θέση γενικής, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι νικητές της δικίνητης F2 κατηγορίας καθώς και της κλάσης C3 όπου συμμετείχαν, Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης με Peugeot 306. Οι Κρητικοί, πρωταθλητές ασφάλτου F2 2019, κατάφεραν με τη νίκη στο βουνό των Κενταύρων να διατηρήσουν το Πρωταθληματικό τίτλο τους, για δεύτερη διαδοχική χρονιά.

Στη τρίτη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Πλάγος -Αλκιβιάδης Ρέντης, με Honda Civic Type R. Οι πρωταθλητές F2 2018, εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, ενώ κατάφεραν να σημειώσουν και τον ταχύτερο χρόνο στην Αλυκόπετρα, που αποτελούσε την Powerstage του αγώνα και ήταν το μοναδικό πλήρωμα που "κατέβηκε" τα 6 λεπτά της διαδρομής.

Χωρίς να απειληθούν αλλά και να απειλήσουν, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη τέταρτη θέση γενικής. Οι «αναβασάκηδες» Κωνσταντίνος Καρλιώτης - Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo επιβεβαίωσαν την ταχύτητα τους στις διαδρομές του Πηλίου, και κατάφεραν με το 1600αρι Citroen Saxo τους να τερματίσουν στη πέμπτη θέση της γενικής ενώ παράλληλα επικράτησαν στη κλάση C5 όπου συμμετείχαν και συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας F2.

Ktistakis

Στην πρώτη τους εμφάνιση σε Ράλλυ Κένταυρος, οι Βασίλης Κανδηλιώτης - Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi Lancer Evo VI, τερμάτισαν στην έκτη θέση γενικής έπειτα από ωραία μάχη που έδωσαν με το Mitsubishi Lancer του έτερου "φτερουγάτου γιατρού" Ποσειδώνα Γορίτσα και Αποστόλη Σπύρου που ήταν έβδομοι.

Μια ανάσα μακριά τους, με διαφορά μόλις 7 δεκάτων ολοκλήρωσαν στην όγδοη θέση οι Γιάννης Νικολιδάκης - Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 που ακολούθησαν τους Καρλιώτη-Ανάγνου στο βάθρο της κλάσης C6. Οι Βασίλης Καραβασίλης - Μαρία Κυρλαγκίτση με Honda Civic Typer R, ανέβηκαν στο βάθρο της C3 μαζί με τους προαναφερθέντες Κτιστάκηδες και Πλάγο-Ρέντη ολοκληρώνοντας τη προσπάθεια τους στην ένατη θέση γενικής. Τη πρώτη δεκάδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γαλάνης - Χρήστος Θεοφανίδης με Renault Clio.

Οι Θανάσης Στεργιάδης - Παναγιώτης Γαζγάζης, μπορεί να ολοκλήρωσαν στην ενδέκατη θέση γενικής, παρόλαυτα ανέβηκαν στη τρίτη θέση του βάθρου της κλάση C5 και με το αποτέλεσμα αυτό κατάφεραν να εξασφαλίσουν τον τίτλο των Κυπελλούχων Ράλλυ Ασφάλτου C5. Από τα 32 πληρώματα που πήραν εκκίνηση στο 38ο Ράλλυ Κένταυρος το βράδυ του Σαββάτου, 25 κατάφεραν να δουν τη ράμπα του τερματισμού.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Αρκετά πληρώματα στάθηκαν άτυχα, μεταξύ των οποίων: Οι πρωτοπόροι της πρώτης ημέρας, Χρήστος Αυγερόπουλος - Στράτος Γιαβάσης που είχαν έξοδο με τo Skoda Fabia R5 τους. Οι πρωταθλητες ράλλυ ασφάλτου F2 2014, Βασίλης Αναδιώτης - Μανώλης Μακρινος λόγω μηχανικού προβλήματος στο Renault Clio τους. Οι Γιάννης Κακεπάκης - Θοδωρής Μακράκης από προβλήματα "νεότητας" στα ηλεκτρικά του νέου τους Citroen C2 S1600. Οι Νίκος Κομνός - Νίκος Κόντος από μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο Citroen Saxo τους, μετά από έξοδο. Καθώς και οι Καρακατσάνης-Βούλγαρης με Toyota Celica, Αθανασούλας - Μπασιούκας με Peugeot 208 R2, και Κουτσούκος - Αράπης με Toyota Starlet.

Ραντεβού στο Πήλιο το 2021, Covid επιτρέποντος, για το 39ο Ράλλυ Κένταυρος.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]