To νέο Audi R8 V10 στην πίστα του Nürburgring

Στις 13 και στις 20 Μαίου εμφανίστηκε στην Πράσινη Κόλαση το νέο Audi R8 V10 να κάνει δοκιμές.

Το νέο Audi R8 V10 συμμετείχε στις δοκιμές με παραπάνω από δύο πρωτότυπα, όπως μπορούν οι πιο παρατηρητικοί να ξεχωρίσουν από το καμουφλάζ.

Επίσης και προς έκπληξή μας κάποιες φορές ακούγεται το σφύριγμα του τούρμπο, άλλες πάλι δεν ακούγεται. Λέτε η Audi να δοκιμάζει το ηλεκτρικό τούρμπο του A6 3.0 TDI ή ένα νέο ηλεκτρικό τούρμπο αυτή τη φορά σε βενζινοκινητήρα και πάνω σε R8;

Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη σας, ο V6 TDI κάνει χρήση ενός κλασικού συμπιεστή εξάτμισης που συνδυάζεται με ένα δεύτερο τούρμπο που παίρνει κίνηση από  ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα.

Το ηλεκτρικό τούρμπο βρίσκεται στο σύστημα εισαγωγής αέρα, ανάμεσα στο κλασικό τούρμπο και τον εναλλάκτη αέρα και υπό κανονικές συνθήκες αδρανεί. Ωστόσο, σε χαμηλές ταχύτητες και κυρίως σε επιτάχυνση από στάση, τα αέρια που συμπιέζονται από το κύριο τούρμπο επιταχύνονται ακόμα περισσότερο από το ηλεκτρικό, καθώς η φτερωτή του γυρίζει σε υψηλή ταχύτητα και πρεσάρονται στον κινητήρα.

Το πρωτότυπο δείγμα του Α6 έδειξε ότι ο συνδυασμός του ηλεκτρικού διτούρμπινου μοτέρ είναι σφόδρα αποδοτικός. Η παρεχόμενη ροπή σε επιτάχυνση από θέση στάσης με το ηλεκτρικό τούρμπο σε λειτουργία δίνει επιδόσεις παραπλήσιες με αυτές των σούπερκαρ. Υπάρχει βέβαια μια μόλις ευπροσδιόριστη απώλεια στην παροχή ισχύος, μόλις το ηλεκτρικό τούρμπο φεύγει από τη ζεύξη, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι η ηλεκτρική υπερσυμπίεση φέρνει σημαντική αλλαγή στις επιδόσεις του κινητήρων τούρμπο.

[Πηγή Touriclips μέσω YouTube]