node/9480

Αλλόκοτο αυτοκίνητο, αλλόκοτη διαφήμιση

Η Citroën απαντά με μια διασκεδαστική, αλλά και αλλόκοτη διαφήμιση για το τι πρεσβεύει το νέο C4 Cactus.

Μια τηλεοπτική διαφήμιση που πέρα από τη διασκεδαστική πλευρά της, έχει και αυτήν της αγωνίας.

Προφανώς και η Citroën αγωνιά για το νέο C4 Cactus που είναι τόσο αλλόκοτο όσο και ασυνήθιστο στην όψη, οπότε και θα αντιμετωπίσει ισχυρές αντιστάσεις από εκείνους τους (πολλούς) υποψήφιους αγοραστές που θεωρούν ότι ένα μικρό crossover πρέπει να έχει συγκεκριμένη μορφή.

Έτσι, η διαφημιστική επικοινωνία με έναν αντίστοιχα αλλόκοτο και ασυνήθιστο τρόπο, επιχειρεί να αφοπλίζει τους συνειδητά και ασυνείδητα «ενιστάμενους» καταναλωτές: Η φαινομενικά ακατανόητη και ασύνδετη αρχική προσέγγιση του σποτ στη συνέχεια κλιμακώνεται με πληροφορίες που «δένονται» με το αυτοκίνητο.

Σε κάθε περίπτωση πάντως μας δημιούργησε την «ανάγκη» αγοράς πολύ περισσότερο από άλλα διαφημιστικά σποτ που είτε ποντάρουν στους «βαρύγδουπους» γλωσσικούς εξυπνακισμούς είτε στις «χαζοχαρούμενες» οικογένειες που κυκλοφορούν με αυτοκίνητα σε μια κοινωνία-Truman Show.

[Πηγή Citroën]