Main menu

Ντίνος Παπαγιαννόπουλος
Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017 - 6:07μμ

T-ROC: Το νέο crossover της Volkswagen θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι

Το νέο Volkswagen T-ROC, μια ιδέα από το οποίο πήραμε στην Έκθεση της Γενεύης, θα είναι ένα SUV μικρότερο από το Tiguan και θα βγει στην παραγωγή μέσα στο 2017.
Η αλήθεια είναι πως η Volkswagen δεν είχε τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερη εισπρακτική επιτυχία με τα SUV και  crossover της γκάμας της.

Αυτό θέλει να το αλλάξει οπωσδήποτε και γι αυτό το λόγο μέσα στους επόμενους 18 μήνες θα παρουσιάσει αρκετά νέα crossover με πιο «συναισθηματική» σχεδίαση. Η αρχή θα γίνει με το νέο T-ROC, το οποίο βασίζεται στο πάτωμα του Golf και θα παρουσιαστεί το προσεχές καλοκαίρι.


Η γερμανική εταιρεία φλερτάριζε εδώ και τρία χρόνια με την ιδέα του λανσαρίσματος ενός μικρότερου από το Tiguan crossover. Από το 2014 δηλαδή, οπότε παρουσίασε το πρωτότυπο T-ROC και πάλι στην Έκθεση της Γενεύης. Αρχικά το λανσάρισμα του νέου T-ROC ήταν προγραμματισμένο να γίνει στην εφετινή Έκθεση της Γενεύης αλλά η ιδέα απορρίφθηκε και η επίσημη παρουσίαση θα γίνει το καλοκαίρι για να είναι χρονικά πιο κοντά στην έναρξη των πωλήσεων, προς το τέλος του 2017.

Όπως προείπαμε, το νέο T-ROC θα είναι μια κατηγορία κάτω από το Tiguan και θα ευθυγραμμιστεί με τη γκάμα του Golf. Στοχεύει σε πελάτες που δεν θέλουν αναγκαστικά περισσότερους χώρους, αλλά εκτιμούν την πρακτικότητα και την εποπτική θέση οδήγησης ενός crossover.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 125 PS


Εμφανισιακά το T-ROC είναι πιο σπορ από το Tiguan, με περισσότερες ευθείες γραμμές, τετραγωνισμένους θόλους τροχών, μεγάλες πίσω κολόνες και έντονους πίσω «ώμους» που δίνουν μια πιο σπορ αύρα και το κάνουν να ξεχωρίζει.

Τα περισσότερα μηχανικά μέρη το νέο T-ROC θα τα μοιράζεται με το Audi Q2. Στην πραγματικότητα θα έχει περίπου το ίδιο μήκος, στα 4,2 μέτρα και το ίδιο πλάτος, στα 1,8 m. Η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται είναι η MQB η οποία τοποθετείται τόσο στο Audi Q2, όσο και στο Leon Ateca, ενώ το μεταξόνιο θα φτάνει στα 2,6 μέτραΗ γκάμα των κινητήρων και τα κιβώτια θα προέρχονται αυτούσια από το Golf. Να περιμένετε δηλαδή να δούμε ως βασικό κινητήρα βενζίνης τον 3κύλινδρο 1.0 TSI με τους 115 PS, αλλά και τον νέο 1.5 TSI EVO με 150 PS και τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive Q2 1.6 TDI 6MT


Ο επικεφαλής της Volkswagen, Herbert Diess είχε πριν από λίγες μέρες αμφισβητήσει το μέλλον των ντίζελ κινητήρων μικρού κυβισμού, αλλά προφανώς αυτό δεν θα επηρεάσει το νέο T-ROC. Θα δούμε δηλαδή στη γκάμα των ντίζελ κινητήρων, εκτός από τον 2λιτρο TDI των 150 PS και τον 1.6 με τους 115 PS. Τα κιβώτια θα είναι εξάρι χειροκίνητο και διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Οι βασικές εκδόσεις θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες, αλλά είναι εξαιρετικά πιθανόν να υπάρχουν και τετρακίνητες 4MOTION με τον 2λιτρο ντίζελ. Επιπλέον εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο στο μέλλον να υπάρξουν εκδόσεις GTI, GTE και GTD.

Πιθανό είναι επίσης και το λανσάρισμα μια ηλεκτροκίνητης έκδοση, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της Volkswagen για αύξηση των ηλεκτροκίνητων μοντέλων κάτω από την ομπρέλα της υπομάρκας I.D. Μετά το λανσάρισμα του T-ROC θα ακολουθήσει η παρουσίαση του νέου Touareg. Μετά από αυτό θα ακολουθήσει ένα μικρότερο crossover βασισμένο στο νέο Polo, το οποίο θα αντιμετωπίσει το επίσης επερχόμενο SEAT Arona και βέβαια το Nissan Juke.
 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία