Το νέο Volkswagen Polo θα είναι μεγαλύτερο και πιο σπορ

Το νέο Volkswagen Polo θα είναι μεγαλύτερο και πιο σπορ

Η Volkswagen προετοιμάζει το νέο Polo ώστε να έχει οδική συμπεριφορά ανταγωνιστική με το νέο Ford Fiesta. Η έκτη γενιά του δημοφιλούς σουπερμίνι θα παρουσιαστεί στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο.

Η νέα γενιά Polo θα είναι πλήρως ανανεωμένη, με νέα πλατφόρμα, εξελιγμένους κινητήρες, αναθεωρημένη αρχιτεκτονική της ανάρτησης και μία ολοκληρωμένη «ομπρέλα» οδηγικών συστημάτων ασφάλειας και άνεσης.

Είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το υπάρχον μοντέλο, αλλά και ελαφρύτερο. Σχεδιαστικά θα είναι πιο επιθετικό και σπορ, κάτι που οι άνθρωποι της VW ελπίζουν ότι θα βοηθήσει στην ενδυνάμωση των πωλήσεων. Ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μια πιο επικλινής γραμμή οροφής και πιο ανάγλυφο πίσω μέρος είναι ανάμεσα στα σχεδιαστικά στοιχεία που εθεάθησαν σε ένα μοντέλο από πηλό, στο σχεδιαστικό κέντρο της Volkswagen.


Η πλατφόρμα του νέου Polo θα είναι μια παραλλαγή της MQB, ειδικά σχεδιασμένη για τα μικρότερα μοντέλα του Group, δηλαδή εκτός από το νέο Polo για το νέο SEAT Ibiza και την επόμενη γενιά του Skoda Fabia. Όπως συνέβη και με το νέο Ibiza που παρουσιάστηκε πρόσσφατα, έτσι και το νέο Polo θα είναι σημαντικά μακρύτερο και πιο φαρδύ. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις πάνε πακέτο και με ένα μακρύτερο μεταξόνιο, καθώς και με πιο φαρδιά μετατρόχια. Ως εκ τούτου σαφώς μεγαλύτερος θα είναι και ο χώρος για τους επιβάτες ,αλλά και για τις αποσκευές τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Περισσότερο συναίσθημα και τεχνολογία στα μικρά Volkswagen


Όπως και το υπάρχον μοντέλο, έτσι και το νέο Polo θα διατίθεται σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση. Δεν έχει ακόμα ξεκαθαριστεί αν θα υπάρχει και έκδοση CrossPolo, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και επιπλέον οπτικές «ενισχύσεις» προκειμένου να αποκτήσει μια πιο τετρακίνητη όψη. Το πιθανότερο όμως είναι να μην υπάρχει, προς όφελος του επερχόμενου νέου μικρού crossover T-Cross Breeze, το οποίο θα μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το νέο Polo και θα βγαίνει τόσο σε προσθιοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις.

Το εσωτερικό του νέου Polo θα είναι επίσης εντελώς νέο. Η Volkswagen ευελπιστεί ότι θα υπερκεράσει (και πάλι) όλους τους αντιπάλους σε προσλαμβανόμενη ποιότητα, με το ταμπλό να αποτελείται κυρίως από μαλακά πλαστικά και με πολλές νέες επιλογές διαφορετικών υλικών και χρωμάτων. Τα χειριστήρια και τα εμπρός καθίσματα προέρχονται αυτούσια από το ανανεωμένο Golf. Επίσης θα υπάρχουν επιλογές εξοπλισμού που έχει πολύ πρόσφατα παρουσιαστεί σε μεγαλύτερα μοντέλα. Σε αυτές περιλαμβάνεται ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων, μια νέα γενιά του συστήματος πολυμέσων με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οδηγούμε το νέο VW Golf GTI


Η γκάμα των κινητήρων θα εναρμονιστεί με τις νέες πρακτικές περικοπής του κόστους που έχει θεσπίσει το αφεντικό της VW, Herbert Diess. Στέλεχος της Volkswagen είπε χαρακτηριστικά: «το σημερινό μοντέλο έχει 14 διαφορετικούς κινητήρες. Ο αριθμός θα μειωθεί. Στο μέλλον θα δείτε μοντέρνα και οικονομικά μοτέρ».

Στη βάση της γκάμας θα υπάρχει ο 3κύλινδρος 1000άρης, είτε ατμοσφαιρικός με 65 και 75 ίππους, είτε υπερτοφοδοτούμενεος (TSI), με 95 και 115 PS. Ο 1.2 TSI κατά πάσα πιθανότητα θα αποσυρθεί. Που σημαίνει ότι η οικονομική έκδοση BlueMotion θα χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο 1000άρη. Ο 4κύλινδρος 1.4 TSI που χρησιμoποιείται από το σημερινό Polo θα αντικατασταθεί από τον 1.5 TSI, ο οποίος παρουσιάστηκε πρόσφατα με το ανανεωμένο Golf.

Όπως ο 1.4 έτσι και ο 1.5 έχει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT) για μεγαλύτερη οικονομία και θα έχει απόδοση 130 ή 150 ίππων. Αυτή η τελευταία έκδοση θα αντικαταστήσει τη σημερινή Polo Blue GTΣτην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ένα νέο Polo GTi. Οι φήμες επιμένουν ότι ο κινητήρας θα είναι ο 2λιτρος TSI, με απόδοση 210 PS. Τα σχέδια για ένα ακόμα πιο ισχυρό Polo R ματαιώθηκαν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Volkswagen Polo GTI 


Αν και η Volkswagen σχεδιάζει μεσοπρόθεσμα να αντικαταστήσει τους μικρούς ντίζελ κινητήρες με υβριδικά σύνολα βενζίνης/μπαταρίας, προς το παρόν το νέο Polo θα εξακολουθήσει να προσφέρει εκδόσεις ντίζελ. Ωστόσο ο 1.4 TDI θα αντικατασταθεί από τον 1.6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 ίππων. Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο Golf, η Volkswagen δεν έχει στα άμεσα πλάνα της να βγάλει ένα πλήρως ηλεκτρικό Polo, ούτε ένα plug-in υβριδικό. Παρόλα αυτά θα υπάρχει μια έκδοση του νέου Polo με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Θα υπάρχει επίσης και μία έκδοση με φυσικό αέριο που συνδυάζεται με τον 3κύλινδρο TSI και απόδοση 95 PS, η οποία θα διατίθεται σε επιλεγμένες αγορές. Όσον αφορά τα κιβώτια, θα υπάρχουν χειροκίνητα πέντε και έξι σχέσεων, ανάλογα με την ιπποδύναμη. Εναλλακτικά θα διατίθεται και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με επτά σχέσεις.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube