Volvo V40 T4 R-Design Polestar

Volvo V40 T4 R-Design Polestar

Εκρηκτικό, γρήγορο, όμορφο και προκλητικό. Το νέο hot hatch της Volvo είναι εδώ και φυσικά η είδηση είναι η τιμή-πρόκληση

Σαφώς το πρώτο που σου έχει ήδη κάνει εντύπωση είναι το χρώμα. Το ξέρω, διότι το ένοιωθα από τους γύρω μου σε κάθε φανάρι.

Στη Volvo το λένε Rebel Blue και, όπως φαίνεται, φέρνει την επανάσταση στο V40. Ειδικά με το πακέτο εξωτερικής εμφάνισης R-Design, μεταμορφώνεται σε μια απρόσμενα hot σιλουέτα. Χρωμιωμένες λεπτομέρειες, ζάντες 18”, επιθετικοί προφυλακτήρες και διπλή απόληξη στη εξάτμιση είναι μόνο μερικές από τις λεπτομέρειες.

Φυσικά στο εσωτερικό υπάρχει η αντίστοιχη σπορ συνέχεια, με το μπλε χρώμα να κυριαρχεί και εδώ. Ξεχωρίζουν τα εξαιρετικής ποιότητας και άνεσης δερμάτινα καθίσματα της σειράς R-Design, καθώς και ο όμορφος διαδραστικός πίνακας οργάνων, στον οποίο μπορείς να διαλέξεις το αγαπημένο σου «θέμα».

Επί της ουσίας
Οι αλλαγές ουσίας δεν είναι ούτε στην εμφάνιση ούτε στο εσωτερικό, είναι κρυμμένες στα μηχανικά μέρη. Το μικρό λογότυπο της Polestar στο πίσω μέρος ενημερώνει τους διαβασμένους, ότι εδώ ο υπερτροφοδοτούμενος 1.600άρης έχει αναβαθμισμένη ηλεκτρονική διαχείριση. Για την ακρίβεια είναι ισχυρότερος κατά 20 ίππους, αποδίδοντας 200 ίππους στις 5.750 rpm, με τη μέγιστη ροπή να αυξάνεται από τα 24,5 στα 29,1 kgm.

Το αυτοκίνητο δοκιμής, διανύοντας τα πρώτα km ύστερα από τον προγραμματισμό και με πολύ υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος, δεν εξάντλησε το δυναμικό του. Παρόλα αυτά, συγκρίνοντας τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις για παράδειγμα με ένα V40 T3, είναι πραγματικά πολύ πιο γρήγορο, σημειώνοντας 0,7” ταχύτερο χρόνο στο 80-110 km/h με 3η, 1,6” στο 110-140 km/h με 4η και 3,0” στο 110-140 km/h με 5η. Φυσικά, θα επανέλθουμε σύντομα και με τις βελτιωμένες επιδόσεις από στάση. 
 
Η δεύτερη πολύ σημαντική βελτίωση εντοπίζεται στην ανάρτηση. Το Sport Chassis όπως ονομάζεται είναι ένα σύνολο αλλαγών, με στόχο πιο άμεσες αντιδράσεις για πιο μεγάλες δόσεις απόλαυσης κατά την οδήγηση. Με την εξέλιξη του V40 σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα της Volvo, η τελική ρύθμιση περιλαμβάνει σκληρότερα και χαμηλότερα κατά 10 mm ελατήρια. Τα αμορτισέρ είναι επίσης πιο σφιχτά, με καλάμια 25 mm, όπως του βαρύτερου S60.

Ο ίδιος δρόμος ακολουθείται και στις αντιστρεπτικές με μεγαλύτερη διάμετρο, έτσι ώστε να περιορίζονται στο ελάχιστο οι κλίσεις. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά ομοιογενές και προοδευτικό, αν και η πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης είναι υποδεέστερη των ικανοτήτων του πλαισίου. Οι ζάντες μεγάλης διαμέτρου σε συνδυασμό με τη σκληρότερη ανάρτηση έχουν περιορίσει την άνεση, κερδίζοντας όμως περισσότερους βαθμούς από την βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.

Τι λέει το DRIVE
Εσύ χαίρεσαι να το οδηγείς και οι γύρω σου χαίρονται να το βλέπουν. Με 200 ίππους και τέτοια τιμή, το V40 μπαίνει σφήνα στα hot hatch με μεγάλες προσδοκίες.
Τιμή από € 26.500 (με απόσυρση)
Τεχνολογία 1.596 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 200 PS/5.750 rpm, 29,1 kgm/1.600-5.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-80 km/h 6,4”
0-100 km/h 8,5”
0-120 km/h 12,1”
0-140 km/h 15,8”
0-400 m 16,4”
0-1.000 m 29,6”
30-50 km/h με 3η 3,2”
50-80 km/h με 4η 5,0”
80-110 km/h με 5η 6,4”
110-140 km/h με 4η 9,3”
100-0 km/h 37,6 m
Τελική 225 km/h
Μέση κατανάλωση 9,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2 129 gr/km
Διαστάσεις 4.369 x 1.783 x 1.420 mm
Βάρος 1.390 kg
Μετρήσεις Drive

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube