Test: VW Golf Cabriolet

Test: VW Golf Cabriolet

Eos εδώ και μη παρ’ έκει: Το Golf Cabriolet επιστρέφει στην γκάμα της VW, με πειστικό και σαφή διαχωρισμό από το Eos
Φτάνοντας στο St Tropez της Γαλλίας, συναντήσαμε δίπλα στο νέο VW Golf Cabriolet την πρώτη γενιά του μοντέλου που μας μετέφερε πίσω στη δεκαετία του ’80. Η γερμανική φίρμα πούλησε 700.000 Golf καμπριολέ, στις συνολικά τρεις γενιές του. Εμπορική επιτυχία, η οποία γεννά αυθόρμητα την απορία: γιατί δεν υπάρχει Golf Cabriolet στην γκάμα της VW από το 2002 και έπειτα; Και η απάντηση είναι «η ύπαρξη του Eos». Όμως πλέον οι συνθήκες είναι κατάλληλες, σύμφωνα με τους Γερμανούς, προκειμένου να παρουσιάσουν τη νέα γενιά του Golf Cabriolet δίπλα στο Eos. Έτσι θεωρούν πως δίνουν μία εναλλακτική λύση στο αγοραστικό κοινό που επιθυμεί ένα ανοικτό μοντέλο, αλλά με μαλακή οροφή και μικρότερες διαστάσεις.

Μοτέρ να φαν’ κι οι κότες
Όπως είναι αναμενόμενο για μοντέλο VW, το νέο Golf Cabriolet διαθέτει πλούσια γκάμα κινητήρων που απαρτίζεται από έξι υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ άμεσου ψεκασμού. Οι τέσσερις είναι βενζίνης (1.2 TSI 105 PS, 1.4 TSI 122 PS, 1.4 TSI 160 PS, 2.0 TSI 210 PS) και οι άλλοι πετρελαίου (1.6 TDI 105 PS, 2.0 TDI 140 PS).
Ως ιδανική επιλογή κρίνουμε τον 1.4 TSI με τους 160 ίππους, καθώς προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις (0-100 km/h σε 8,4 sec και τελική 216 km/h), τις οποίες συνδυάζει με μέση κατανάλωση 6,4 λίτρα/100 km και 150 gr/km.
Η μαλακή οροφή ανοίγει σε 9,0 sec (για να κλείσει χρειάζεται 2,0 sec παραπάνω) και, σε αντίθεση με τη μεταλλική του Eos, δεν κλέβει καθόλου χώρο από το πορτμπαγκάζ, το οποίο είναι στα 250 λίτρα. Ο χώρος για τα γόνατα των δύο πίσω επιβατών είναι ικανοποιητικός, χάρη και στην εσοχή στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, ενώ ικανοποιητικό είναι το πλάτος στο ύψος των ώμων. Αυτό που κάνει εντύπωση όμως είναι η ηχομόνωση. Το Golf Cabriolet με την κουκούλα κλειστή θέτει νέα δεδομένα για την κατηγορία, ενώ ακόμη και σε πολλά km/h στον αυτοκινητόδρομο δεν γεμίζει αέρα.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Το Golf Cabriolet είναι ποιοτικό παντού, έχει περισσότερο χώρο από το Eos και πιο καθαρές γραμμές από το Audi A3 cabrio
Τεχνολογία 1.390 cc, i4, 8v, 1EEK, άμεσος ψεκασμός, turbo και κομπρέσορας, 160 PS/5.800 rpm, 24,5 kgm/1.500 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h 8,4”, τελική 216 km/h
Μέση κατανάλωση 6,4 lt/100 km[/blockquote]


Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube