Test: Toyota Verso-S

Test: Toyota Verso-S

MP-Verso: Ο απόγονος του Yaris Verso είναι ευέλικτος, με μικρές διαστάσεις και έξυπνη σχεδίαση
Με DNA από το Yaris και στενή συγγενική σχέση με το Urban Cruiser, το νέο μοντέλο της Toyota θέλει να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία των μικρών πολυμορφικών. Τώρα για ποιον είναι το μικρό πολυμορφικό; Είναι για τις μικρές οικογένειες που θέλουν περισσότερους χώρους από ένα supermini, για όσους θέλουν να κινούνται έξυπνα και ευέλικτα στην πόλη ή και για μεγαλύτερους που χρειάζονται τους χώρους, αλλά και την οικονομία του κινητήρα 1.33.
Γνωρίζοντας το Verso-S είναι μερικά σημεία που στέκεσαι θέλοντας και μη. Έχοντας ήδη οδηγήσει το αυτοκίνητο για αρκετά χιλιόμετρα μου φαίνεται εντυπωσιακό ότι έχει μήκος κάτω από τέσσερα μέτρα. Πραγματικά δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκίνητου και όχι μόνο λόγω χώρων. Η δουλειά στον τομέα της ηχομόνωσης αποδίδει, με ειδικά υλικά στις κολόνες, στις τσιμούχες της κάθε πόρτας, στο παρμπρίζ και στα φτερά. Στην εθνική οδό, με πάνω από 120 km/h είναι ευαίσθητο στους πλευρικούς ανέμους. Όμως σε δευτερεύοντες δρόμους με περισσότερες λακκούβες και σαμαράκια εκτιμάς την πολύ καλή ανάρτηση που προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, και δεν κοπανάει με τίποτα. Εντάξει, μπορεί να μη δίνει την κορυφαία πληροφόρηση στον οδηγό, όμως δεν είναι αυτό το θέμα εδώ. Ακόμα και η ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγέρα έχει κλίση υπέρ της ευχρηστίας στην πόλη.

Mini - me
[inset side=left]<HOT SPOTS> Κινητήρας 1.33 – Άνετη ανάρτηση – Πολυμορφικός χαρακτήρας – Διατίθεται και με CVT[/inset]Ψάχνοντας για έξυπνες λύσεις, η Toyota κάνει το αυτονόητο. Κρατά το βάρος χαμηλά, στα 1.070 κιλά, χρησιμοποιώντας ελαφρύτερα υλικά, όπως αλουμίνιο αντί για χαλκό στην καλωδίωση ή ειδικά πλαστικά στο ταμπλό. Έτσι πετυχαίνει χαμηλότερη κατανάλωση, εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια και δεν μένει σημαντικά πίσω σε επιδόσεις. Ο γνωστός 1.33 με το διπλό μεταβλητό χρονισμό αποδίδει 99 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή με το φρέσκο Multidrive S, δηλαδή το αυτόματο CVT της Toyota. Το τελευταίο έχει βελτιστοποιηθεί, για λιγότερο πατινάρισμα σε κάθε εκκίνηση και λιγότερες απώλειες στην καθημερινή οδήγηση. Όλη η προσέγγιση γύρω από το αυτοκίνητο δίνει βάρος στην έξυπνη καθημερινή μετακίνηση, με ευκολία, οικονομία και ευελιξία και ευρυχωρία.
Το διαπιστώνεις στο μέγιστο βαθμό όταν δεις το Verso-S φορτωμένο. Χάρη στο μεγάλο ύψος του και στην έξυπνη διαρρύθμιση, χωρά πολύ περισσότερα από όσα φαντάζεσαι. Πέντε ενήλικες χωρούν άνετα, έχοντας και 429 λίτρα πορτμπαγκάζ στη διάθεσή τους. Για όσους θέλουν να κουβαλούν όλο το νοικοκυριό, ο όγκος μπορεί να φτάσει τα 1.388 λίτρα. Στο κομμάτι του εξοπλισμού αξίζει να σημειώσουμε ότι όλες οι εκδόσεις θα έχουν VSC, επτά αερόσακους και κλιματισμό. Σε όσους δε αρέσουν τα ηλεκτρονικά gadget, η Toyota έχει μια έκπληξη με το σύστημα Touch. Ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία, δίνει οθόνη αφής με άριστη συνδεσιμότητα και δυνατότητα για εργοστασιακό navigation.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Αν και αρκετά ακριβό για την κατηγορία του, προσφέρει χώρους και άνεση μεγαλύτερου αυτοκινήτου
Τεχνολογία 1.329 cc, i4, 16v, 2EEK, διπλός μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο CVT
Απόδοση 99 PS/6.000 rpm, 12,7 kgm/4.000 rpm
Επιδόσεις: 0-100 σε 13,3”, τελική 170 km/h
Μέση κατανάλωση: 5,5 lt/100km
Εκπομπές CO2     127 gr/km
Μετρήσεις κατασκευαστή[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube