Test: Suzuki Swift

Test: Suzuki Swift

H Suzuki δεν ρίσκαρε με ένα μοντέλο που μέχρι σήμερα πουλάει σαν ζεστό ψωμί. Το νέο Swift δεν είναι τίποτε άλλο από την εξέλιξη των ειδών.
Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Suzuki Swift. Δεν διαφέρει αισθητά από το απερχόμενο μοντέλο σε επίπεδο εμφάνισης, βασίζεται όμως σε νέο πάτωμα και διαθέτει νέους κινητήρες. Ο λόγος που η εξωτερική εμφάνιση διατηρήθηκε σχεδόν απαράλλαχτη, είναι οι ίδιοι οι κάτοχοι του αυτοκινήτου που δήλωναν ευχαριστημένοι από το υπάρχον σχήμα.

Οικείο
Από αισθητικής άποψης λοιπόν, το Swift παραμένει ένα συμπαθητικό αυτοκίνητο, με χαρακτηριστικό γνώρισμα της μαύρες κολόνες στο μπροστινό παρμπρίζ και μεγαλύτερα πλέον φανάρια εμπρός και πίσω. Ψηλότερο από το παρελθόν είναι το κατώφλι φόρτωσης του πορτμπαγκάζ και συνολικά μεγαλύτερες οι διαστάσεις του. Κέρδισε εννέα πόντους σε μήκος, 0,5 σε πλάτος και πέντε στο μεταξόνιο. Παρόλα αυτά, οι χώροι πίσω παραμένουν ελαφρώς στριμωγμένοι.
Η πίσω ανάρτηση διατηρεί τον ημιάκαμπτο άξονα, απέκτησε όμως νέα μέρη και δε διαθέτει πλέον αντιστρεπτική ράβδο. Παρά την απουσία της τελευταίας, η ακαμψία είναι αυξημένη κατά 25% και αυτό καθώς ο πίσω άξονας αποτελείται πλέον από δύο τμήματα ατσαλιού.

Sport πακέτο
Στο δρόμο το νέο Swift παραμένει το ίδιο ευχάριστο. Το τιμόνι είναι πιο γρήγορο και με πιο θετική αίσθηση γύρω από την ευθεία. Κρίμα που η έντονη ηλεκτρική υποβοήθηση περιορίζει τη συνολικά καλή εικόνα του. Από εκεί και πέρα κρατάει καλά και είναι άνετο, με την ανάρτηση να διαχειρίζεται τις ανωμαλίες χωρίς να κάνει θόρυβο.
Ο παλιός 1.300άρης έδωσε τη θέση του σε ένα ολοκαίνουργιο και πιο ισχυρό 1.200άρι μοτέρ που αποδίδει το εντυπωσιακό νούμερο των 94 ίππων, χωρίς τη βοήθεια τούρμπο. Είναι πρόθυμο με ομαλή λειτουργία, άμεση απόκριση και ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές CO2: Μόλις 116 gr/km.
Η λέξη «εξέλιξη» χαρακτηρίζει και την καμπίνα. Δείχνει πιο προσεγμένη και είναι καλύτερα εξοπλισμένη, αλλά στην πλειονότητά τους τα πλαστικά είναι σκληρά. Με καλή όμως συναρμογή.[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Λογική εξέλιξη του τωρινού μοντέλου, με βελτιώσεις στα σημεία και έναν νέο δυνατό και πιο οικονομικό κινητήρα. Θα θέλαμε καλύτερους χώρους.
Τεχνολογία
1.212 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 16v, 94 PS/6.000 rpm, 12,0 kgm/4.800 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 12,3”, τελική ταχύτητα 165 km/h
Μέση κατανάλωση
5,0 lt/100 km
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube