Test: Renault Megane CC

Test: Renault Megane CC

Είτε κουπέ είτε κάμπριο, με αυτό το Megane μπορείς να ξεχωρίζεις. Μια σειρά από ριζικές αλλαγές συνοδεύουν τη νέα γενιά του Renault Megane CC που ολοκληρώνει την γκάμα του νέου Megane. Αυτό που παρέμεινε αναλλοίωτο είναι η γυάλινη, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή.
(Δεν) παίρνουν τα μυαλά μας αέρα
Από εκεί και πέρα οι διαφορές τόσο στη σχεδίαση όσο κυρίως σε οδηγική αίσθηση, είναι άμεσα αντιληπτές.
Το πάτωμα ενισχύθηκε σημαντικά, με αποτέλεσμα, κατά τη Renault, να έχει τριπλάσιο βαθμό ακαμψίας σε σχέση με τον προκάτοχό του. Όντως, με ανοιχτή την οροφή το τρέμουλο στο τιμόνι μειώθηκε δραστικά, βελτιώνοντας έτσι την ακρίβεια και την εμπιστοσύνη που εμπνέει στον οδηγό.
Μεγάλη είναι η διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και στην προστασία από τον αέρα. Μέχρι τα 90 km/h οι επιβάτες δεν ενοχλούνται καθόλου. Λίγοι και ευχάριστοι στροβιλισμοί περνούν στην καμπίνα έως τα 120 km/h. Με λίγα λόγια μπορεί να ταξιδεύει ήσυχα στον αυτοκινητόδρομο με ανοιχτή οροφή χωρίς να κουράζει τους επιβάτες. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ο πίσω ανεμοφράκτης για ακόμη καλύτερη προστασία. Έτσι όμως, καταργούνται οι πίσω θέσεις.

Όχι σαν coupe. Coupe
Με κλειστή την οροφή, το Megane CC δεν δίνει την αίσθηση ότι είναι κάμπριο. Ούτε κραδασμοί, ούτε τριγμοί, ούτε ταλαντώσεις γίνονται αισθητά, οδηγώντας σε ανώμαλη άσφαλτο. Σε κάθε περίπτωση συμπεριφέρεται ως ένα καλά στημένο coupe. Επίσης η κλίση του παρμπρίζ είναι τέτοια ώστε να κάνει πολύ εύκολη την είσοδο-έξοδο στην καμπίνα είτε το αυτοκίνητο είναι ανοιχτό είτε κλειστό.
Η ηλεκτρική οροφή είναι εξελιγμένη από την Karmann και ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά σε 21 δευτερόλεπτα. Το συνολικό πρόσθετο βάρος σε σύγκριση με το Megane hatchback φτάνει τα 160 κιλά. Οι 130 ίπποι του κινητήρα 1.4 TCe δεν δείχνουν να προβληματίζονται καθόλου από το επιπλέον βάρος. Η πυκνή κλιμάκωση στο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και η πλούσια ροπή προσφέρουν δυνατό τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές και σβέλτες επιδόσεις για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό, πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει η ποιότητα υλικών και η συναρμογή. Στο πίσω κάθισμα δύο ενήλικες έχουν επαρκή χώρο για το κεφάλι τους, όμως ο χώρος για τα γόνατα είναι περιορισμένος.

[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Πολύ ευχάριστο για χαλαρές βόλτες με ανοιχτή οροφή, μπορεί να μετατραπεί ανά πάσα στιγμή σε ένα ικανότατο coupe. Ο κινητήρας 1.4 TCe του πάει πολύ.
Τεχνολογία
1.397 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ 16v, turbo, 130 PS/5.500 rpm, 19,4 kgm/4.300 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 10,7”, τελική 200 km/h
Μέση κατανάλωση
7,3 lt/100 km
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube