Test: Mercedes-Benz CLS 2011

Test: Mercedes-Benz CLS 2011

H δεύτερη γενιά της Mercedes-Benz CLS διατήρησε τον πολυτελή χαρακτήρα της και πρόσθεσε ακόμη πιο σπορ νότα
Το πρώτο 4θυρο κουπέ της Ιστορίας, στη δεύτερη γενιά του θέλει να δείχνει και να είναι εκτός από πολυτελές και πιο σπορ. Έτσι η Mercedes-Benz του φόρεσε ένα πιο μυώδες αμάξωμα με λιγότερες καμπύλες. Στις αφανείς διαφορές, η νέα CLS είναι ελαφρύτερη από την παλιά και με καλύτερη αεροδυναμική. Η CLS 500 που οδηγήσαμε, κινείται από έναν ολοκαίνουργιο twin-turbo V8 με 4,7 λίτρα, με 20 ίππους παραπάνω (408) από τον παλιό ατμοσφαιρικό V8 5,5 και 25% πιο χαμηλή κατανάλωση. Την γκάμα των μοτέρ θα συμπληρώνει σε πρώτη φάση, ο V6 3,5 των 306 ίππων.
Στο δρόμο, ο V8 κινεί την CLS εντυπωσιακά: Βελούδινος, με δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών και όσο εύηχος χρειάζεται. Συνεργάζεται δε άψογα με το αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic, που δείχνει βελτιωμένο στην απόκριση στο kickdown.
Η νέα CLS χωρίς να έχει χάσει σε άνεση, προσφέρει πιο σπορ αίσθηση και κορυφαίο κράτημα. Το νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι (για πρώτη φορά σε Mercedes-Benz) είναι ακριβές και με καλή αίσθηση. Η νέα CLS θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας από τις αρχές του 2011. [blockquote]Τι λέει το DRIVE
Πιο δυναμική σε εμφάνιση και οδηγικό ταμπεραμέντο, εξακολουθεί να ορίζει τις εξελίξεις στα 4θυρα κουπέ.
Τεχνολογία: 4.663 cc, 32v, 4 EEK, άμεσος ψεκασμός, twin-turbo, 408 PS/5.000-5.750 rpm, 61,2 kgm/1.600-4.750 rpm, αυτόματο 7 σχέσεων
Επιδόσεις: 0-100 σε 5,5”, τελική 250 km/hμ (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
Μέση κατανάλωση: 9,0 lt/100km
Εκπομπές CO2    210 gr/km[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube