Test drive: Mercedes-Benz C220 BlueTEC

Test drive: Mercedes-Benz C220 BlueTEC

Με τον 4κύλινδρο ντίζελ των 2,1 λίτρων, η C-Class ξεδιπλώνει στο έπακρο τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα της.

Εάν ψάχνεις την πιο ενδιαφέρουσα νέα C-Class ανεξαρτήτως τιμής, η ντίζελ 220 BlueTEC βάζει σοβαρή υποψηφιότητα.

Με 170 ίππους και 40,8 kgm ροπής που απλώνονται από τις 1.400-2.800 rpm, έχεις στο δεξί σου πόδι όση δύναμη χρειάζεσαι. Το μοτέρ των 2,1 λίτρων δεν είναι υπόδειγμα ηχητικής διακριτικότητας, είναι όμως υπόδειγμα η ηχομόνωση που τελικά κρατά μακριά από τα αυτιά σου το κροτάλισμα.

Στο ταξίδι δεν ακούγεται καθόλου και απολαμβάνεις την κύλιση Mercedes-Benz σε μια καμπίνα με εντυπωσιακή σχεδίαση και άνετους χώρους για τέσσερις, τα μικροπράγματα και τις αποσκευές τους. Στην πόλη, η ανάρτηση δεν είναι όσο πολιτισμένη περιμένεις, αλλά όσο ανεβαίνει η ταχύτητα μεταμορφώνεται προς το καλύτερο.

Η κορυφαία αεροδυναμική με Cd 0,26 φροντίζει έτσι ώστε εκτός από ήσυχα να ταξιδεύεις και οικονομικά. Ειδικά με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής, βλέπεις εύκολα 6άρια στον αυτοκινητόδρομο. Ως μέση τιμή, τα 6,9 lt/100 km είναι μια απόλυτα ρεαλιστική προσέγγιση.

Πρώτης γραμμής
Αν και ο κορυφαίος ανταγωνισμός έχει πλέον ξεπεράσει το 7G-TRONIC PLUS σε ταχύτητα και ομαλότητα αλλαγών, ως κιβώτιο παραμένει αποτελεσματικό. Κρατά το μοτέρ πάντα μέσα στις στροφές που πρέπει, ανάλογα με το εάν έχεις ζητήσει Eco, Comfort, Sport ή Sport+. Eco σημαίνει και νωθρότητα εκτός από οικονομία, ενώ Sport+ σαφώς περισσότερη ζωντάνια.

Με το Sport+, η C220 BlueTEC κάνει τα 0-100 km/h σε 7,8”, ενώ τα 80-110 και 110-140 km/h σε 3,8” και 5,3” αντίστοιχα. Με το Eco, οι δύο τελευταίοι χρόνοι γίνονται 4,1" και 5,8”. Όλα αυτά σημαίνουν ότι οι επιδόσεις αγγίζουν την κορυφή της κατηγορίας, τη στιγμή που τα φρένα την οριοθετούν και το κράτημα ικανοποιεί και με το παραπάνω.

Η C220 BlueTEC δεν γέρνει πολύ, το εμπρός μέρος είναι ζωντανό και ακριβές, ενώ με τη συνδρομή του ESP μπορείς να κινείσαι πραγματικά γρήγορα, με ελάχιστη προσπάθεια και απόλυτη ασφάλεια.

Μόνο που για όλα τα παραπάνω θα πρέπει να πληρώσεις κάτι παραπάνω, αφού τα 43.100 είναι τσιμπημένα. Και ναι μεν υπάρχουν όλα τα καλούδια για την ασφάλεια, αλλά η έλλειψη cruise control κάνει μπαμ. Οπότε πρέπει να υπολογίζεις και κάποιο κόστος έξτρα εξοπλισμού, με πρώτα και καλύτερα τα 3.195 ευρώ του αυτόματου κιβωτίου που είναι σχεδόν επιβεβλημένα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Τι λέει το DRIVE
Εάν δεν έχεις θέμα με τα 2,1 λίτρα του μοτέρ και την τσιμπημένη τιμή, αυτή είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση για το πιο εντυπωσιακό σχήμα στα πολυτελή μεσαία.
Τιμή από € 43.100
Τεχνολογία 2.143 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, common rail, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 170 PS/3.000-4.200 rpm, 40,8 kgm/1.400-2.800 rpm, αυτόματο 7 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-80 km/h 5,5”
0-100 km/h 7,8”
0-120 km/h 10,6”
0-140 km/h 14,6”
0-160 km/h 19,4”
0-180 km/h 26,0”
0-400 m 15,6”
0-1.000 m 28,5”
50-80 km/h (με kickdown) 2,9”
80-110 km/h (με kickdown) 3,8”
110-140 km/h (με kickdown) 5,3”
100-0 km/h σε 36,8 m
Τελική ταχύτητα 233 km/h
Μέση κατανάλωση 6,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2 109-117 gr/km
Διαστάσεις 4.686 x 1.810 x 1.442
Βάρος 1.570 kg
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube