Test drive: BMW M135i

Test drive: BMW M135i

Είναι σαφώς ένα από τα κορυφαία εκρηκτικά χάτσμπακ της αγοράς. Αλλά είναι και το ίδιο σκληροπυρηνικό, όπως θα περίμενες από μια Μ; Ας το μάθουμε…

Πατάω τέρμα το γκάζι και το launch control θεωρητικά αναλαμβάνει τα υπόλοιπα. Οι θηριώδεις πίσω τροχοί διπλώνουν την άσφαλτο σαν χαλάκι του μπάνιου και η M135i εκτοξεύεται προς τα εμπρός.

Τα 100 km/h έρχονται σε 5,3” με ένα μοτέρ που μόλις έχει γράψει 650 χιλιόμετρα ζωής. Για το χιλιόμετρο από στάση νομίζω πως ο χρόνος έχει σταματήσει. Ταχύτητα εξόδου 223 km/h

Εμφανισιακά η M135i είναι σεμνή, όχι τόσο όμως που να μην προσελκύσει το ενδιαφέρον των μυημένων και όχι μόνο. Οι ανθρακί 18άρες ζάντες και τα φουσκώματα στα φτερά, μαζί με τα γιγαντωμένα μαρσπιέ κάνουν αισθητή την παρουσία τους.

Στο εσωτερικό το παχύ δερμάτινο τιμόνι, τα σπορ καθίσματα και οι στρώσεις αλουμινίου στην κεντρική κονσόλα κάνουν τη διαφορά. Πρόκειται για μια εξαιρετική κατασκευή με καλά υλικά και ακόμα καλύτερη συναρμογή.

Αναμφίβολα το μοτέρ είναι ο πρωταγωνιστής: 6κύλινδρος σε σειρά και υπερτετράγωνος με χωρητικότητα 2.979 cc, ο κινητήρας της BMW έχει άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων και twin scroll τούρμπο. Αποδίδει 45,9 kgm ροπής και 320 PS που κατευθύνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου -φυσικά υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση xDrive που προς το παρόν έχουμε οδηγήσει μόνο στο εξωτερικό.

Πέρα από το 0-100 και το χιλιόμετρο αξίζει να συγκρατήσετε το γεγονός ότι η M135i χρειάζεται μόλις 11,5” για τα 160 km/h από στάση, ενώ στις ρεπρίζ και με kickdown τα 50-80 και 110-140 km/h είναι με 1,7” και 3”.

Αυτό που σου κάνει εξ αρχής εντύπωση είναι το πόσο άνετη είναι η BMW. Η στάνταρ ανάρτηση της M Gmbh ξέρει πώς να ελέγχει τις κινήσεις του αμαξώματος και ταυτόχρονα να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες. Το ταξίδι έτσι γίνεται πραγματικά απολαυστικό και –αν το θελήσεις– ασύλληπτα γρήγορο. Μόνος παράγοντας άγχους είναι το τιμόνι με το μεταβλητό λόγο κρεμαγέρας Variable Sports Steering που, σε συνδυασμό με τα θηριώδη λάστιχα, έχει μια τάση να ακολουθεί τις διαμήκεις ανωμαλίες.

Στο δίκτυο της περιφέρειας ωστόσο χρειάζεται λίγη περίσκεψη. Για να μπορέσεις να στρίψεις πραγματικά γρήγορα πρέπει να διαλέξεις τη λειτουργία Sport+ από τα τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Σε αυτό η υπερστροφή ισχύος περιορίζεται από τα ηλεκτρονικά, επιτρέποντάς σου να πάρεις μια σωστή εφαπτόμενη, χωρίς να σου κόβει στροφές από τον κινητήρα. Αρκεί βέβαια να βρεις κι από μόνος σου τη χρυσή τομή. Κάποιες φορές χρειάζεται να υπερβάλλεις κιόλας, αργώντας στα φρένα για μεταφορά βάρους μέσα στη στροφή.

Συμπερασματικά, η BMW M135i είναι ένα ολοκληρωμένο εκρηκτικό χάτσμπακ με ήπιο χαρακτήρα για καθημερινή χρήση και δευτερευόντως ένα σκληροπυρηνικό GTi, όπως η Mercedes Benz A45 AMG.

Τι λέει το DRIVE
Αναμφίβολα ένα κορυφαίο «καυτό» χάτσμπακ, χωρίς ωστόσο το σκληροπυρηνικό χαρακτήρα που ενδεχομένως θα περίμενες από μια τέτοια BMW.
Τιμή από 51.849
Τεχνολογία 2.979 cc, i6, 24v, 2 EEK άμεσος ψεκασμός, twin scroll turbo, 320 PS/5.800 rpm, 45,9 kgm/1.250-4.000 rpm, αυτόματο σειριακό κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 5,3”
0-120 km/h 6,9”
0-140 km/h 9,0”
0-160 km/h 11,5”
0-180 km/h 14,5”
0-200 km/h 18,3”
0-220 km/h 23,3”
0-400 m 13,0” @ 173,2 km/h
0-1.000 m 23,3” @ 223,3 km/h
30-50 km/h με 3η 1,6”
50-80 km/h με 4η 2,4”
80-110 km/h με 5η 3,0”
110-140 km/h με 6η 4,2”
Κατανάλωση 12,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 175 g/km
Διαστάσεις 4.340 x 1.765 x 1.411 mm
Βάρος 1.500 kg
Mετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube