SEAT Toledo 1.6 TDI 105 PS

SEAT Toledo 1.6 TDI 105 PS

Πολύ ευρύχωρο και οικονομικό, με εξαιρετική σχέση τιμής/αξίας, απευθύνεται περισσότερο στη λογική παρά στο συναίσθημα.

Ως μοντέλο, το Toledo έχει περάσει από σαράντα κύματα. Από τη σπορτίβ δεύτερη γενιά πήγε στην πολυμορφική τρίτη γενιά και τώρα έγινε ένα value-for-money μικρό οικογενειακό, δίδυμο αδελφάκι του Škoda Rapid (με το οποίο φτιάχνεται και στο ίδιο τσέχικο εργοστάσιο).

Εδώ το δοκιμάζουμε με τον γνωστό κινητήρα 1.6 TDI του ομίλου VW. O ρωμαλέος τουρμποντίζελ χαρίζει στο σχετικά ελαφρύ (1.250 kg) Toledo ζωηρές επιδόσεις. Ειδικά τα προσπεράσματα με μεσαίες στροφές είναι πολύ γρήγορα και το ευρύ φάσμα ροπής του κινητήρα καλύπτει με αρκετή επιτυχία τα κενά ανάμεσα στις 5 μόνο σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο λεβιές είναι λίγο σκληρός, αλλά θετικός και σχετικά γρήγορος.

Το ότι το Toledo έχει χαρακτήρα value-for-money φαίνεται από το γεγονός ότι ο θόρυβος του κινητήρα είναι πάνω από το μέσο όρο. Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση, που σε αφήνει να νιώθεις και να ακούς τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου.

Η ραφιναρισμένη λειτουργία όμως έρχεται σε δεύτερη μοίρα για τον τυπικό αγοραστή ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Γι’ αυτόν, μεγαλύτερη σημασία έχουν η οικονομία καυσίμου, οι χώροι και η τιμή αγοράς. Και στους τρεις τομείς το Toledo ξεχωρίζει.

 Η μέση κατανάλωση πετρελαίου στα χέρια μας ήταν μόνο 5,6 λίτρα/100 km. Η καμπίνα είναι πολύ ευρύχωρη για τέσσερα άτομα, με εντυπωσιακά μεγάλο χώρο για τα πόδια τους. Το πορτμπαγκάζ των 550 λίτρων είναι μεγαλύτερο από της Mercedes E-Class! Κι αν σε πρώτη επαφή τα υλικά του εσωτερικού σάς φανούν οικονομικά και ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης Reference λιτός, θα αλλάξετε γνώμη όταν μάθετε την τιμή. Ο τιμοκατάλογος μπορεί να γράφει 18.490 ευρώ, αλλά με το όφελος απόσυρσης και την έκπτωση της αντιπροσωπείας το νούμερο πέφτει στα μόλις 15.637 ευρώ – δηλαδή στο επίπεδο των χαμηλού μπάτζετ Citroën C-Elysée και Peugeot 301 ντίζελ, που έχουν μόνο 92 ίππους.

Τι λέει το DRIVE
Ένα εξαιρετικά τίμιο αυτοκίνητο, όχι τόσο ραφιναρισμένο, αλλά πολύ οικονομικό, με ζωηρές επιδόσεις, μεγάλους χώρους και πολύ συμφέρουσα τιμή.
Τιμή από €18.490 (€15.637 με απόσυρση και προσφορά)
Τεχνολογία 1.598 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός common-rail, τούρμπο VGT, 105 PS/4.400 rpm, 25,5 kgm/1.500-2.500 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, κίνηση εμπρός
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,6”
Τελική ταχύτητα 190 km/h
Μέση κατανάλωση 4,4 (5,6*) lt/100 km
Εκπομπές CO2 114 g/km
Διαστάσεις 4.482 x 1.706 x 1.461 mm
Μεταξόνιο 2.602 mm
Βάρος 1.265 kg
Στοιχεία κατασκευαστή. *Μέτρηση DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube