Οδηγούμε το Land Rover Freelander F/L

Οδηγούμε το Land Rover Freelander F/L

Το μεσαίο SUV επιστρέφει ανανεωμένο, με τον 2.2 diesel να βελτιώνεται και να γίνεται πιο φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς και μια δικίνητη έκδοση που αναμένεται στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Το μεσαίο SUV επιστρέφει ανανεωμένο, με τον 2.2 diesel να βελτιώνεται και να γίνεται πιο φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς και μια δικίνητη έκδοση που αναμένεται στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Η Land Rover ισχυρίζεται πως το ανανεωμένο Freelander θα έχει χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και βελτιωμένες επιδόσεις. Πλέον, ο κινητήρας diesel 2,2 λίτρων γαλλικής κατασκευής (PSA) αποκτά νέο ηλεκτρονικό έλεγχο και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, των 150 και 190 ίππων, αλλά και οι δύο θα έχουν 2kgm περισσότερη ροπή από τον προηγούμενο diesel. Στο βασικό εξοπλισμό, το TD4 με τους 150 θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ το ισχυρότερο SD4 με τους 190 θα έχει αυτόματο κιβώτιο.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, το TD4 δεν θα υπολείπεται σε επιδόσεις του απερχόμενου, ενώ ταυτόχρονα θα προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές CO2, 165 gr/km έναντι 179 gr/km. Αντίστοιχα, το SD4 εκπέμπει 189 gr/km, είναι όμως πολύ ταχύτερο, κερδίζοντας σχεδόν 2” μέχρι τα 100km/h, με μέγιστη ταχύτητα τα 190 km/h.

Το δικίνητο Land Rover
Τα πιο σημαντικά νέα αφορούν την έλευση του eD4, δηλαδή του δικίνητου Freelander, στις αρχές του 2011. Με τη μείωση βάρους από τη μετάδοση και τη χρήση συστήματος Start-Stop, οι εκπομπές CO2 μειώνονται περαιτέρω, στα 158 gr/km, ενώ η μέση κατανάλωση πέφτει στα 6,0 lt/100km. Ο Φιλ Πόφαμ, διευθύνων σύμβουλος της Land Rover, ανέφερε πως «το κομμάτι των δικίνητων SUV στην ευρωπαϊκή αγορά αντιπροσωπεύει το 23% της κατηγορίας και σκοπεύουμε να το διεκδικήσουμε σκληρά. Το Freelander με κίνηση εμπρός είναι απλά ένας τρόπος να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα του μοντέλου, επεκτείνοντας την γκάμα της Land Rover».
Οι αλλαγές στην εμφάνιση επικεντρώνονται στον εμπρός προφυλακτήρα, τα νέα εμπρός και πίσω φώτα, την πίσω αεροτομή και τις νέες ζάντες 18 και 19 ιντσών. Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέα όργανα, νέους χρωματικούς συνδυασμούς για τις ταπετσαρίες και πιο πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις στα καθίσματα.

Τι λέει το DRIVE
Με κίνηση μπροστά κερδίζει αγοραστές αν και χάνει την off road αίγλη του. Με 190 ίππους και 42,8 kgm ροπής το SD4 θα είναι η καλύτερη αλλά και ακριβότερη επιλογή
Τεχνολογία
2.179 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ 16v, 150 ή 190 PS, 42,8 kgm
Επιδόσεις
0-100 km/h 11,7” ή 9,5”, τελική ταχύτητα 181 ή 190 km/h
Μέση κατανάλωση

6,2 ή 7,0 lt/100 km
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube