Long term test: Škoda Karoq 1.6 TDI 1η αναφορά

Αντί για το ασημί 1.500άρι TSI Karoq, για τους επόμενους μήνες θα έχουμε στη διάθεσή μας ένα 1.6 TDI.

Προκειμένου να έχουμε μια πιο σφαιρική άποψη της γκάμας του Karoq, η Škoda αντικατέστησε το 150άρι 1.5 TSI Evo που είχαμε μέχρι πρότινος με ένα 1.6 TDI 116 ίππων.

Μπορεί να έχουν σημαντική διαφορά στην ισχύ, οπότε το TSI να είναι ανάλογα γρηγορότερο εάν του το ζητήσεις, όμως η μέγιστη ροπή τους είναι ακριβώς ίδια στα 25,5 kg. Αυτό σημαίνει ότι στις χαμηλομεσαίες στροφές, το τράβηγμα του 1.6 TDI είναι εξίσου δυνατό, ενώ συνοδεύεται από σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση.

Για τον πρώτο μήνα της δοκιμής και με σχεδόν 1.000 km σε μικτό πεδίο, ο υπολογιστής ταξιδιού σταθεροποιήθηκε στα 6,7 lt/100 km. Μπορεί να μην ακούγεται μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα 7,8 lt/100 km που βλέπαμε στο 1.5 TSI Evo, όμως τώρα πια η χρήση του κλιματιστικού είναι ασύγκριτα εντονότερη.
Μια που ήρθε στην κουβέντα η απόδοσή του είναι πολύ καλή, ωστόσο για να είμαστε ειλικρινείς μας λείπει η ευκολία του αυτόματου διζωνικού συστήματος της έκδοσης Style.

Το κόκκινο Karoq που έχουμε στη διάθεσή μας είναι στη βασική έκδοση Ambition, οπότε ναι μεν €4.910 φτηνότερο, όμως χωρίς ασύρματο κλειδί, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, αυτόματους καθαριστήρες και φώτα, αλλά και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Το τελευταίο μάλλον είναι και το στοιχείο που θα σας λείψει περισσότερο από όλα.

Škoda Karoq 1.6 TDI Ambition
Τιμή    
€21.970
Στα χέρια μας για 1.010 km/1 μήνα
Χιλιόμετρα μήνα    1.010 km
Μέση κατανάλωση    6,7 lt/100 km