Δοκιμάζουμε: Subaru Impreza 1.5R 4d

Δοκιμάζουμε: Subaru Impreza 1.5R 4d

Eχοντας συνδέσει το όνομά του κυρίως με την τετράθυρη έκδοση, το Subaru Impreza επιστρέφει στην Ευρώπη σε αυτή τη μορφή, προσδοκώντας να ανακτήσει την παραδοσιακή του πελατεία. Το γεγονός ότι η τελευταία γενιά Impreza ξεκίνησε να διατίθεται μόνο σε 5θυρο, δεν ήταν κάτι συνηθισμένο. Μέχρι τότε, βλέπετε, το ιαπωνικό οικογενειακό είχε συνδέσει το όνομά του με το κλασικό sedan σε όλες τις προηγούμενες γενιές του.

Βέβαια αυτό αφορά την ευρωπαϊκή αγορά, καθώς η 4θυρη έκδοση του Impreza διατίθεται εδώ και καιρό στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Ο τρίτος όγκος αυξάνει κατά 16,5 cm το μήκος, πράγμα που επηρέασε και το χώρο αποσκευών. Ο τελευταίος μεγάλωσε κατά 119 λίτρα φτάνοντας τα 420. Επίσης, παρά το γεγονός ότι το sedan είναι πιο μεγάλο σε διαστάσεις από το 5θυρο, το βάρος δεν επηρεάστηκε.

Έμφαση στην πρακτικότητα

Στη χώρα μας διατίθεται αποκλειστικά με 1.500άρη κινητήρα boxer που αποδίδει 107 PS και 14,5 kgm ροπής. Οδηγήσαμε την έκδοση με το μηχανικό 5άρι κιβώτιο (διατίθεται και με αυτόματο), η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή χρειάζεται 14” για να πιάσει τα 100 km/h από στάση, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 175 km/h. Η αίσθηση οδηγώντας το δεν απέχει πολύ από τις επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, καθώς ο κινητήρας κρίνεται οριακός για το μοντέλο και τις οικογενειακές ανάγκες που καλείται να εκπληρώσει. Τα οδικά του χαρακτηριστικά είναι πολύ καλά, καθώς η τετρακίνηση αυξάνει το περιθώριο πρόσφυσης, αλλά η μαλακή ανάρτηση αναπόφευκτα επιφέρει έντονες κλίσεις στις στροφές.
Η καμπίνα επιβατών είναι ακριβώς ίδια με της 5θυρης έκδοσης, ενώ ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών δεν έχει το ιδανικότερο σχήμα. Ο εξοπλισμός είναι καλός από τη βασική κιόλας έκδοση και περιλαμβάνει έξι αερόσακους, ABS, αυτόματο κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.


Τι λέει το Drive

Απευθύνεται στους παραδοσιακούς φίλους της φίρμας που ζητούσαν διακαώς μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ από το υπάρχον Impreza, αλλά όχι και επιδόσεις
Τεχνολογία: 1.498 cc, 4κύλινδρος επίπεδος (boxer), 2x2 ΕΕΚ, 16v, 107 PS/6.000 rpm, 14,0 kgm/3.200 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h: σε 14”, τελική 175 km/h
Μέση κατανάλωση: 7,5 lt/100 km
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube