Δοκιμάζουμε: BMW 335i xDrive Coupé

Δοκιμάζουμε: BMW 335i xDrive Coupé

Αν ονειρευόσασταν κάποιο supercar, φέρτε τα όνειρά σας στα μέτρα της εποχής. Πυροβόλο η 335i σε επιδόσεις, αλλά καθώς εξακολουθεί να υπάρχει η Μ3, ο ρόλος της παραμένει αυτός ενός GT μεγάλων αποστάσεων.

Αν ονειρευόσασταν κάποιο supercar, φέρτε τα όνειρά σας στα μέτρα της εποχής. Πυροβόλο η 335i σε επιδόσεις, αλλά καθώς εξακολουθεί να υπάρχει η Μ3, ο ρόλος της παραμένει αυτός ενός GT μεγάλων αποστάσεων.

Μ’ αυτό το σκεπτικό ταιριάζει και ο νέος κινητήρας με το μονό turbo, που δεν θυσιάζει τίποτε σε ισχύ και ροπή σε σχέση με τον παλιό διτούρμπινο, αλλά αποδεικνύεται σαφώς πιο οικονομικός. Εύκολα είδαμε 11,5 lt/100 km, ενώ η προηγούμενη έκδοση δυσκολευόταν να κατέβει από τα 13. Κατά τ’ άλλα ο κινητήρας εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με τη δύναμη και τη ροπή του σε οποιεσδήποτε στροφές, ενώ ταιριάζει γάντι με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic.

Αν δεν υπήρχε το νέο 8άρι της 535i GT, θα λέγαμε ότι είναι το κορυφαίο συμβατικό αυτόματο και πιστεύουμε ότι ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου απ’ ό,τι το 7άρι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη της πισωκίνητης 335i Coupé. Αντίστοιχα, η τετρακίνητη 335i με το έξυπνο σύστημα xDrive μεταβλητής κατανομής ροπής, τα πάει καλύτερα με τη γλιστερή ελληνική άσφαλτο απ’ ό,τι η πισωκίνητη sDrive, δεδομένης και της έλλειψης μπλοκέ πίσω διαφορικού.

Το τιμόνι είναι βαρύ και κάπως νεκρό και οι διαδρομές της ανάρτησης μικρές, αλλά η 335i xDrive δεν παύει να στρίβει γρήγορα και, πάνω απ’ όλα, να ταξιδεύει ξεκούραστα. Τα επιπλέον €4.051 για την τετρακίνηση αξίζουν, ακόμα και σ’ αυτές τις εποχές…

Τι λέει το DRIVE
Ο νέος, μονοτούρμπινος κινητήρας διατηρεί τις επιδόσεις βελτιώνοντας την οικονομία, ενώ ο συνδυασμός τετρακίνησης και Steptronic ταιριάζει στους ελληνικούς δρόμους και τον GT χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Τεχνολογία
2.979 cc, 6κύλινδρος σε σειρά, turbo, άμεσος ψεκασμός, 2EEK 24v με Valvetronic, 306 PS/5.800 rpm, 40,8 kgm/1.200-5.000 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 5,4”, τελική 250 km/h
Μέση κατανάλωση 9,1 lt/100 km
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube