Δοκιμάζουμε: BMW 135i Coupe DCT

Δοκιμάζουμε: BMW 135i Coupe DCT

Κρυφή δύναμη: Η 135i κάνει τις εξωφρενικές επιδόσεις καθημερινότητα όσων μπορούν να την αποκτήσουν

Συχνά ταυτίζουμε τις κορυφαίες επιδόσεις με την επιθετική εμφάνιση. Αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε την ανάγκη κάποιων για διακριτικότητα, ειδικά σήμερα. Αυτούς ακριβώς τους αγοραστές καλύπτει η 135i. Ύστερα από το εντυπωσιακά φουσκωμένο αμάξωμα της 1 Μ Coupe, δείχνει διακριτική, παρά το body kit «Μ Pack». Αφαίρεσε το διακριτικό και μόνο οι δαγκάνες των φρένων θα μείνουν να μαρτυρούν ότι αυτή εδώ δεν είναι μια 120i.

Σεμνά ναι, ταπεινά όχι
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο νέος 3λιτρος κινητήρας με κωδικό Ν55 και ένα twin-scroll turbo που αντικατέστησε τον παλιό, διτούρμπινο Ν54.  Συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, το οποίο πραγματοποιεί αστραπιαίες αλλαγές και διαθέτει και launch control. Έτσι η εκκίνηση είναι μια γελοιωδώς εύκολη διαδικασία που σταματά τα χρονόμετρα στα 5,3” για το 0-100 km/h και στα 13,7” για το 400άρι -ελάχιστα πίσω από την 1 M Coupe: 5,2” και 13,4”, αντίστοιχα. Το σίγουρο λοιπόν είναι ότι αποκλείεται να σου λείψει το γκάζι.

Αυτό που σου λείπει είναι το «M Diff» ή τέλος πάντων ένα μηχανικό μπλοκέ, για καλύτερο έλεγχο στην πλαγιολίσθηση. Θα αναρωτηθείς ακόμη πού πήγε η καλή αίσθηση του τιμονιού που θυμάσαι στις BMW. Το active steering σε αποκόβει από τη δράση, χώρια που σε αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους ούτως ή άλλως τίθεται υπό αμφισβήτηση η χρησιμότητά του. Η άνεση πάντως είναι καλύτερη απ’ ό,τι περιμένεις με λάστιχα run-flat διαστάσεων 215/40 και 245/35 ακόμα και εντός πόλης. Έξω από αυτήν, η ανάρτηση ελέγχει το βάρος με υποδειγματικό τρόπο. Η 135i δεν είναι μια πλαδαρή λιμουζίνα, είναι ένα αυτοκίνητο με σπορ, αλλά όχι ακραίο χαρακτήρα.

Αυτό όμως είναι πλέον και το σημαντικότερο προσόν της, τώρα που τα σκήπτρα του κορυφαίου στη Σειρά 1 έχουν περάσει στην έκδοση «Μ». Η 135i μπορεί να προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις σε ένα πακέτο που περνά απαρατήρητο και - λόγω διαστάσεων - είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση.

Tι λέει το DRIVE
Επιδόσεις-φωτιά σε ένα compact και διακριτικό πακέτο για όσους δε θέλουν να προκαλούν
Τεχνολογία:
2.979 cc, Ι6, 24V, 2 ΕΕΚ, twin scroll turbo, άμεσος ψεκασμός, valvetronic, 306 PS/5.800 rpm, 40,8 kgm/1.200-5.000 rpm, Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων
Επιδόσεις:
0-100 km/h 5,3”, 80-110 km/h 2,3” (με kickdown), τελική 250 km/h
Μέση κατανάλωση:
13,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2:
198 gr/km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube