BMW 320d Touring

BMW 320d Touring

Η 320d Touring θα μπορούσε να είναι το ιερό δισκοπότηρο του οικογενειάρχη: Tόσο καλό και τόσο δυσπρόσιτο.

Δύσκολα θα βρεις πιο πρακτικό αυτοκίνητο για να καλύψει τις ανάγκες μιας τυπικής οικογένειας από ένα στέισον.

Υπό αυτή την έννοια τη Σειρά 3 Touring δεν θα έπρεπε να μπαίνει στο περιθώριο της λίστας αγοράς όσων αντέχει το βαλάντιό τους.

Φτάσαμε κιόλας;
Η συγκυρία υπήρξε ευτυχής: Eίχα κανονίσει ταξίδι μέχρι την Ανδρίτσαινα με φίλους και ταυτόχρονα ανέλαβα να γράψω τη δοκιμή της 320d Touring. Άρα ουδέν κρυπτόν. Κατ’ αρχάς να πούμε πως η Touring έχει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τη σεντάν, συμπεριλαμβανομένου και του μεταξονίου των 2,81 m.

Η βασική διαφορά της είναι όμως η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ, που στην περίπτωση της Touring αυξάνεται κατά 15 λίτρα. Μια διαφορά όχι αξιόλογη από μόνη της, που όμως αποκτά νόημα λόγω της πέμπτης πόρτας και του εντελώς επίπεδου πατώματος, το οποίο σημειωτέον έχει και επιπλέον χώρο κάτω από το δάπεδο. Για να γίνει αυτό εφικτό, η BMW μεγάλωσε το πίσω μετατρόχιο κατά ένα εκατοστό. Επίσης, τα καθίσματα πέφτουν για να αφήσουν διαθέσιμο χώρο που φτάνει στα 1.500 lt.

Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο είναι ακριβώς ίδιο με τη σεντάν. Πράγμα που σημαίνει ένα από τα πιο καλοφτιαγμένα ταμπλό της αγοράς, με ικανοποιητικό χώρο για τους πίσω επιβάτες και κορυφαία θέση οδήγησης.

Στον αυτοκινητόδρομο, η 320d Touring είναι υποδειγματική. Ο δίλιτρος ντίζελ έχει δύναμη παντού, υποβοηθούμενος και από ένα εξαιρετικό σε λειτουργία και πυκνότητα 8άρι αυτόματο. Η ποιότητα κύλισης και η άνεση είναι κορυφαίες, δεν υπάρχει ούτε υποψία πλεύσης και η ευθυβολία υποδειγματική.

Στον επαρχιακό μπορείς να εκμεταλλευτείς και τα paddles για να έχεις περισσότερο έλεγχο, ενώ με ρευστή οδήγηση, η Touring καταπίνει κυριολεκτικά τις στροφές. Σύμφωνοι, θα μπορούσε να γέρνει λιγότερο και το τιμόνι θα μπορούσε επίσης να είναι λίγο πιο ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά αυτά είναι μάλλον πταίσματα.

Το τίμημα
Μιλάμε λοιπόν για ένα αυτοκίνητο σχεδόν χωρίς ψεγάδια, εκτός από δύο. Τη μορφή της (είπαμε το κόμπλεξ του σεντάν) και την τιμή της. Βλέπετε ο δίλιτρος ντίζελ μπορεί να είναι μακράν προτιμότερος από τον 1.6 βενζίνης της 316i Touring, αλλά εκτοξεύει την τιμή της στα σχεδόν €45.000. Για όσους παρόλα αυτά μπορούν, τη συνιστούμε ανεπιφύλακτα.

Τι λέει το DRIVE
Πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα οικογενειακά, αν δεν έχεις το κόλλημα της κούρσας. Γρήγορο, άνετο, πρακτικό, χαίρεσαι να του φορτώνεις χιλιόμετρα. Το μοναδικό του σοβαρό πρόβλημα είναι η τιμή.
Τιμή από €44.250 (χωρίς απόσυρση)
Τεχνολογία 1.995 cc, i4, common rail με άμεσο ψεκασμό, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 184 PS/4.000 rpm, 38,7 kgm/1.750-2.750 rpm, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,0”
0-400 m 15,9”
0-1.000 m 28,8”
30-50 km/h (με kick down) 1,6”
80-110 km/h (με kick down) 4,3”
110-140 km/h (με kick down) 5,6”
100-0 km/h 39,8 m
Τελική ταχύτητα 222 km/h
Κατανάλωση 6,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 123 g/km
Διαστάσεις 4.624 x 1.811 x 1.416 mm
Βάρος 1.590 kg
Μετρήσεις Drive

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube