Ο Σεμπαστιέν Οζιέ (VW) άνοιξε τη διαφορά στο πρωτάθλημα στους 64 βαθμούς παίρνοντας ένα ακόμα “maximum score” (νίκη και power stage) στο Ράλι Ιταλίας, στη Σαρδηνία.
Δεύτερος τερμάτισε ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ (M-Sport Ford) με τρίτο τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (VW) που πραγματοποίησε εντυπωσιακή άνοδο μετά το κλατάρισμα που είχε στην πρώτη ειδική του αγώνα.
Τέταρτος τερμάτισε ο Nτάνι Σόρδο (Citroen), που μπορεί να ήταν και πέμπτος αν ο Αντρέας Μίκελσεν που τον κυνηγούσε δεν έσπαγε την ανάρτησή του τρεις ειδικές πριν το τέλος.
Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα πήρε άλλη μία πειστική νίκη στην κατηγορία WRC2 μετά από αυτήν στο Ράλι Ακρόπολις.
Η τελική κατάταξη μετά την Ε.Δ.16:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος/Διαφορές
1. Sebastien Ogier VW 3h22m57.9s
2. Thierry Neuville M-Sport Ford +1m16.8s
3. Jari-Matti Latvala VW +1m48.0s
4. Dani Sordo Citroen +3m19.2s
5. Martin Prokop Czech Ford +8m34.1s
6. Elfyn Evans M-Sport Ford +11m51.8s
7. Michal Kosciuszko Lotos Ford +11m52.7s
8. Mads Ostberg M-Sport Ford +13m21.5s
9. Robert Kubica PH Citroen +16m47.6s*
10. Khalid Al Qassimi Citroen +17m19.9
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!